Cambia in u trasportu cù İZBAN

Cambiamentu di Trasportu cù İZBAN: İZBAN hà iniziatu i so voli nantu à a linea Torbalı da u sabbatu 6 di ferraghju. Cù l'iniziu di i voli Torbalı, stazioni Cumaovası è Menemen sò diventate punti di trasferimentu. U trasportu à Aliağa in trenu unicu hè statu abulitu. İZBAN hà iniziatu i so voli nantu à a linea Torbalı à 6 di a matina u sabbatu 05.25 di ferraghju. I voli mutuali da e stazioni finali continuanu finu à chì l'ultimu trenu parte à 23.55 di notte. İZBAN purterà u so serviziu à i passageri in l'estremità sudu di a cità facendu 27 viaghji à ghjornu, ogni 76 minuti, nantu à sta linea. Sicondu a pianificazione, e stazioni Cumaovası è Menemen cuminciaru à esse aduprate cum'è punti di trasferimentu.
U NÚMERU DI PASSAGERI SUPPERÀ 300 MIL
Cù a messa in serviziu di stazioni Develi, Tekeli, Pancar, Kuşçuburun, Torbalı è Tepeköy in a direzzione di Torbalı è l'apertura di a linea, İZBAN hà una linea suburbana di 110 chilometri. Per d 'altra banda, u numeru di stazioni hè aumentatu da 32 à 38. Cù l'estensione di a linea, hè previstu chì una media di 20 mila passageri serà aghjuntu à ghjornu da Torbalı è cusì u numeru di passageri di İZBAN superà i 300 mila in media. Ancu se l'apertura di a linea Torbalı di İZBAN hè stata postposta à una data dopu per via di a visita di u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım in Kazakhstan, l'operazione hà iniziatu i so servizii cum'è previstu u sabbatu 6 di ferraghju.
STAZIONI DI TRASFERIMENTI SURPRISE I PASSAGERI
L'usu di e stazioni Cumaovası è Menemen cum'è punti di trasferimentu hè stata sorpresa da i passageri chì ùn anu micca cunnisciutu u cambiamentu. I passageri chì anu ghjuntu prima in Aliağa da Cumaovası in un viaghju sò trasferiti à un altru trenu in Menemen cù u novu sistema. In a strada da Aliağa à Cumaovası, u viaghju cuntinueghja trasfirendu i passageri à un altru trenu in Menemen. U listessu sistema hè ancu implementatu in a stazione Cumaovası.
A SITUAZIONE È LESSIVA IN TUTTI I PAESI UTILIZZANDO U SISTEMA FERROVIARI CONTEMPORANEO
I funzionari İZBAN, da quale avemu ricevutu infurmazioni nantu à u cambiamentu, anu dichjaratu chì in tutti i paesi cù un sistema ferroviariu mudernu, i punti di trasferimentu sò cuminciati à esse aduprati mentre e distanze di u sistema ferroviariu si allunganu. Sicondu l'infurmazioni ottenute da i funzionari İZBAN, questi punti di trasferimentu ùn sò micca stati utilizati prima nantu à a linea İZBAN di 80 chilometri. Un trenu hè statu mandatu à Aliağa ogni 24 minuti. In altre linee, i treni passavanu ogni 12 minuti. Cù a messa in funzione di a linea Torbalı, a linea İZBAN hè stata allargata di 30 chilometri è aumentata à 110 chilometri. Quandu hà aumentatu à 110 chilometri, l'usu di punti di trasferimentu in stu sistema hè diventatu indispensabile. Stu sistema hè u listessu in Ankara è Istanbul Metros è in tutti i paesi europei. In tutti i paesi induve u sistema ferroviariu mudernu hè utilizatu, ùn hè micca pussibule di viaghjà senza aduprà punti di trasferimentu.
U PIU PRINCIPALE hè di mantene u numeru di treni à u livellu massimu
Sicondu l'infurmazioni ottenute, u numeru di voli in direzione Aliağa, chì prima era ogni 24 minuti, serà avà ogni 15 minuti. U tempu d'aspittà per u prossimu trenu à i punti di trasferimentu ùn hè micca troppu altu. U tempu massimu di attesa per trasfiriri i passageri à un altru trenu in a Stazione Cumaovası hè trà 3 è 5 minuti. Stu sistema di trasferimentu ùn hè micca cum'è un sistema di trasferimentu cum'è in a Stazione Halkapınar. Quandu i passageri ghjunghjenu à i punti di trasferimentu, ponu abbandunà à a stessa piattaforma è andà direttamente à l'altra piattaforma. Stu sistema aiuta à maximizà u numeru di treni in opera. U trenu pò passà una linea di 110 chilometri in circa 120 minuti. Quandu u trenu chì partendu da Aliağa ghjunghje à Tepeköy, sò passati 120 minuti. Cunsiderendu chì stu trenu pigghia 120 minuti per vultà, un trenu ferma nantu à a linea per l'ora di 4 è in questu modu, ùn pare micca pussibule di compie i viaghji cù u numeru attuale di setti. U scopu principale di u sistema di trasferimentu hè di mantene u numeru di treni in opera à u livellu massimu à tutte l'ore di u ghjornu. Accurtà a linea è cresce u numeru di treni nantu à a linea. Quandu u numeru di treni in opera è a densità di passageri aumenta, u numaru di viaghji, chì diminuite da 24 minuti à 15 minuti, diminuirà à 12 minuti cù u tempu. Un sistema chì hà da sviluppà automaticamente cù u numeru di passageri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*