Azione di 90 minuti in Izmir Torbalı

Protesta di 90 minuti in Izmir Torbalı: I citadini in u distrittu Torbalı di Izmir anu reagitu à l'abolizione di a municipalità metropolitana di Izmir di a pratica di 90 minuti in u trasportu. In Ayrancılar, circa 200 persone anu protestatu bluccà u busu numeru 806 chì andava à Sarnıç Transfer Center.
I citadini anu reagitu à a rimuzione di u limitu di tempu di 90 minuti da a Direzzione Generale Eshot, chì hà fattu cambiamenti à certi servizii di autobus in a regione dopu chì a linea Torbalı di İZBAN hè entrata in opera. Circa 200 persone anu bluccatu a strada di l'autobus 4, chì operava trà Egekent 806 è Sarnıç Transfer Center. L'attivisti, chì anu prutestatu contru à esse accusati di 90 lire extra è 2 kuruş per esse stati fora di a linea di fornitura chì andava à u Centru di Trattamentu di l'Acqua di Cisterna per 20 minuti, vulianu chì a pratica torna à i vechji tempi.
Quandu l'attivisti anu vulsutu scuntrà cun un ufficiale di ESHOT, u direttore di filiale di serviziu İbrahim Özkan hè ghjuntu in scena. Özkan hà prumessu à l'attivisti chì ellu trasmette u prublema à i lochi necessarii. Per d 'altra banda, s'hè amparatu chì i citadini trasmetteranu quasi mille firme chì anu cullatu à a Direzzione Generale Eshot.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*