Da İZBAN cun amore (Galleria Foto)

Cù amore da İZBAN: A linea Torbalı di İZBAN, chì hè un prughjettu esemplare di l'Amministrazione è u Guvernu Locale, hè stata aperta u "Giornu di San Valentinu" cù missaghji di cunciliazione è di cooperazione da u Ministru Yıldırım è u Sindaco Kocaoğlu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dettu: "Oghje, dichjaremu di novu à u mondu ciò chì pudemu fà avvicinendu l'un à l'altru cun fiducia piuttostu cà suspettu, mettendu da parte l'intossicazione pulitica è unendu e mani, indipendentemente da e differenze in i badge nantu à i nostri revers. ."
L'apertura di a nova linea supplementaria di 30 chilometri, chì estende u Sistema Suburbanu Izmir İZBAN, chì hè u più grande prughjettu di trasportu publicu urbanu in a storia di a Republica è realizatu in partenariatu cù TCDD è a Municipalità Metropolitana di Izmir, à Torbalı (Tepeköy) , hè stata cun una cerimonia. L'apertura di a linea di 110 chilometri, chì hà iniziatu a pre-operazione a settimana passata è hà aumentatu İZBAN à un totale di 30 chilometri, hà assistitu u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım, Governatore di Izmir Mustafa Toprak, Sindaco di Izmir Metropolitana. Municipiu Aziz Kocaoğlu, Direttore Generale di TCDD Ömer Yıldız, membri di u parlamentu, sindaci di distrettu, parlamentu Si hè tenutu cù a participazione di i membri, i capi pruvinciali di i partiti, i capi, invitati è un grande publicu.
Parlendu à a ceremonia, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dettu chì u guvernu cintrali è u guvernu lucale, Ankara è Izmir anu apertu un bellu prughjettu cumuni. Dichjarà chì grandi servizii sò stati furniti in İZBAN da u ghjornu di a so apertura, u Ministru Yıldırım hà dettu: "A pupulazione di Izmir hè 4 milioni. Ci hè statu 80 volte più viaghji chè sta figura. Chì grande serviziu, ùn hè micca? Sta cooperazione esemplare cuntinueghja avà da Torbalı à Selçuk. Apriremu Selçuk un annu dopu. I prughjetti di Bergama sò finiti. Spergu chì, s'ellu ùn ci hè nunda di male in questu annu, avemu cunnessu ancu Bergama. Cusì, İZBAN diventa u trasportu publicu di u sistema ferroviariu più longu di u mondu, cù un totale di 187 chilometri... In un studiu realizatu in 2013, più di 2400 sistemi chì furnisce u trasportu publicu in u mondu sò stati esaminati, è u prughjettu Izmir İZBAN hè statu cunsideratu u "megliu". , u prughjettu di u trasportu publicu di cullaburazione più successu ", hà dettu.
U prublema di signalazione hè stata risolta
U Ministru Yıldırım hà dettu: "Quandu si tratta di serve Izmir, a pulitica hè un dettagliu" è hà cuntinuatu cusì:
"Ùn solu İZBAN, Izmir hà ancu altri prughjetti più impurtanti. A pulizia di u Golfu di Izmir è assicurà a circulazione hè ancu un prughjettu cumuni. U travagliu nantu à stu prughjettu cuntinueghja. U locu di Izmir hè di cumpete cù Istanbul. Per questu, u guvernu lucale è u guvernu cintrali si unisceranu è travaglià inseme; Piglieremu Izmir, chì hà vistu u stabilimentu di a Republica, à i punti più alti. Un bellu travagliu hè statu fattu oghje per Izmir. Un bellu prughjettu hè statu implementatu. Aghju urdinatu à u Direttore Generale di a Ferrovia per aumentà l'intervalli di viaghju di u sistema Izmir İZBAN è per risolve i prublemi cù u sistema di signalazione. I difetti in u prugettu seranu risolti in 2 mesi; U nostru compatriote chì scende da Torbalı sbarcherà in u centru di Izmir ".
A cultura di riconciliazione di Izmir
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà ancu enfatizatu a cultura di a riconciliazione in Izmir in u so discorsu. U sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Mantenendu a cultura di fà affari inseme sopra tuttu; avvicinassi l'un à l'altru cun fiducia piuttostu cà suspettu; "Oghje, dichjaremu una volta di più à u mondu ciò chì pudemu fà mettendu da parte u fanaticu puliticu è unendu e mani, indipendentemente da e differenze in i badge nantu à i nostri revers", disse.
Ricordendu chì a cooperazione, u cumprumissu è a tolleranza sò a basa di İZBAN, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dettu: "Se a riunione hè un principiu, u mantenimentu di l'unione hè un prugressu, u travagliu inseme hè un veru successu, avemu ottinutu questu in Izmir, a cità di a tolleranza. . "Semu fieri è onorati", disse.
688 giri sò stati fatti attornu eri
Enfatizendu chì İZBAN, chì hà fattu u so primu viaghju u 30 d'Aostu di u 2010, hà fattu una grande cuntribuzione à u scopu di "città sana è vivable" di Izmir cù e so opportunità di trasportu sicuru, còmode, veloce, faciule, economicu, pulitu è ​​​​ecologicu è chì hè crescente gradualmente cù una cooperazione esemplare, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà cuntinuatu cusì:
"U numaru di passageri chì avemu purtatu in 5 anni hà righjuntu 331 milioni. Mentre avemu purtatu 2010 milioni di passageri in 2.5, avemu chjusu 2015 cù 87.5 milioni di passageri. Avemu aumentatu i nostri standard di qualità cù u numeru di i nostri treni. Avemu cupertu tanti chilometri chì avemu viaghjatu intornu à u mondu 688 volte. Ogni ghjornu, trasportemu più persone, circa 300 mila citadini, cà e pupulazioni di Kars, Bolu, Nevşehir è Hakkari. U nostru scopu hè di portà 550 mila passageri à ghjornu. Tuttavia, per ottene stu scopu, u nostru cumpagnu TCDD hà bisognu di fà una nova regulazione per i treni di merchenzie è di passageri chì entranu in u centru di a cità è u sistema di signalazione deve esse rinnuvatu. Iè, simu in Torbalı oghje; Dumani seremu in Selçuk è Bergama. È cum'è İZBAN cresce, e strade saranu più curtite ".
"Ti amu cum'è Izmir"
Dichjarà ch'ellu vole di tuttu u core chì u mudellu di cooperazione chì e duie istituzioni anu implementatu cù successu in İZBAN per cuntinuà in u Golfu di Izmir, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu chì, se i permessi necessarii sò cuncessi, u prublema di prufundità chì face chì i navi di grande tonnellata sceglienu porti alternativi in ​​İZBAN. a geografia vicinu invece di Izmir serà risolta è i porti marittimi in u Golfu hà dettu chì l'ughjettu di una "baia swimmable" serà ottenuta da l'apertura di u canali chì furnisce a circulazione di l'acqua. Sottulineendu chì a so seconda dumanda da u Ministru Yıldırım hè chì l'idea di fà l'Aeroportu Izmir Adnan Menderes un "secondu centru di trasferimentu" sia messa in pratica u più prestu pussibule, u sindaco Kocaoğlu hà enfatizatu chì a linea Torbalı hè stata messa in serviziu " 14 di ferraghju, Valentine's Day" è hà cunclusu u so discorsu cù e seguenti frasi:
« A sapete ciò chì hà dettu u pueta ; Dicendu "Ti amu cum'è Izmir"! O 'L'amore deve puzzare cum'è Izmir..' Questu hè u nostru amore, cum'è in i puesii... À Izmir, à i persone di Izmir... Salutu a bella ghjente di Izmir, a cità di l'amore è a tolleranza, cù assai amore. "Spergu chì i treni İZBAN chì avemu apertu oghje riuniscenu tutti l'amatori."
U sindaco di Torbalı Adnan Yaşar Görmez hà ringraziatu u ministru Binali Yıldırım è u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, per stu impurtante investimentu.
U Direttore Generale di TCDD, Ömer Yıldız, hà dichjaratu ch'elli eranu felici di mette in serviziu a linea Torbalı, ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu è ​​enfatizatu chì a cooperazione trà e duie istituzioni hè esemplare.
A divisione di u travagliu hè stata fatta
Sicondu u protokollu fattu da a Municipalità Metropolitana cù TCDD, e custruzzioni di stazioni è i passaggi autostradali è i passaggi sopra à a linea Torbalı, cum'è in altre parti di a linea, sò stati custruiti da a Municipalità Metropolitana di Izmir. A ferrovia di linea unica esistente da Cumaovası à Torbalı hè stata cunvertita in una linea doppia da TCDD. A custruzzione di i muri di prutezzione di a linea è l'estensione di i sistemi di segnalazione è elettrificazione à Torbalı Tepeköy in armunia cù a linea Aliağa-Cumaovası sò stati ancu realizati da TCDD.
6 stazioni, 8 traversate di strada
110 stazioni, à dì Develi, Tekeli, Pancar, Kuşçuburun, Torbalı è Tepeköy, sò state custruite da a Municipalità Metropolitana di İzmir nantu à a linea Torbalı di 30 chilometri, chì aumenta a periferia di Izmir à un totale di 6 chilometri. In novu, Tekeli, Pancar, Kuşçuburnu, Menderes Gölcükler, Torbalı center, Tepeköy, Develi autostrada soprapassaghji è Cumaovası autostrada sottupassa sò stati custruiti per furnisce un trasportu ininterrottu per i veiculi nantu à a linea. Per i citadini di attraversà a strada, un passaghju pedonale hè statu custruitu in Torbalı Ertuğrul Junction, è sò stati creati 6 centri di trasferimentu d'autobus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*