I Mega Projects Aumenteranu u Cummerciu di Istanbul

I Mega Prughjetti Aumenteranu u Cummerciu di Istanbul: A Camera di Cummerciu di Istanbul, unu di l'attori impurtanti di l'ecunumia turca in crescita d'oghje, u presidente İbrahim Çağlar hà evaluatu i mega prughjetti.
Prughjetti cum'è Marmaray, Tunnel Eurasia, Canal Istanbul aumenteranu u cummerciu di Istanbul è a so impurtanza strategica. Mentre chì a megacity hè in strada per diventà u centru di a logistica glubale, u core di u mercante batte sempre in Eminönü.
Più di 1 miliardo di lire di cummerciu hè realizatu ogni ghjornu in Sultanhamam, Grand Bazaar, Çarşambapazarı, IMÇ è Tahtakale. Ancu s'è i cunfini di a cità si sò sviluppati, Eminönü hè sempre statu d'impurtanza cintrali da l'Imperu Ottumanu. A Camera di Cummerciu di Istanbul (ITO), chì vive quì dapoi 132 anni, hè una prova impurtante di questu. Sultan II. Abdulhamid voli riunite i rapprisentanti di u settore in a listessa urganizazione per affruntà i prublemi di cummerciale in u 19u seculu. ITO, chì hà iniziatu a so operazioni in u 1882 in Mehmed Ali Pasha Inn, flat number 12 in Galata, hè trà i più grandi camere in u mondu oghje cù quasi 400 mila membri. A camera, chì hè stata fundata à quellu tempu da u prestitu di 200 lire da Azaryan Efendi, rapprisenta oghje una ecunumia chì vale miliardi di lire. Avemu scontru cù u presidente İTO İbrahim Çağlar è respirava l'atmosfera di u cummerciu in Eminönü.
Questu hè u centru di a vendita all'ingrossu
Sicondu İbrahim Çağlar, chì dice chì e merchenzie vanu in Turchia da quì, Eminönü hè u locu induve a tradizione di clustering in u nostru paese, vale à dì, riunisce linee di cummerciale simili in a listessa regione. Ùn importa micca quantu u cummerciu elettronicu è e facilità di produzzione giganti sviluppanu, Eminönü sempre dirige u cummerciu di u paese. Inoltre, stu locu hè un simbulu impurtante per a preservazione di l'etica cummerciale ereditata da l'Imperu Ottumanu. Dichjarà chì Eminönü hè assai più cà un locu turisticu, Çağlar hà dettu: "I beni turistici è i gioielli sò cuncentrati in u Grand Bazaar, è l'affari di tessili è tessitura sò cuncentrati in Sultanhamam. Quandu dicemu u mercatu di soldi, Tahtakale. "Questi sò i centri principali di Istanbul", dice.
SI DEVIA ESSERE CONSIDERATU DENTRO A TRANSFORMAZIONE
Mentre Çağlar enfatiza a mancanza di un cluster cum'è Eminönü in l'Istambul in crescita, riassume u prublema cù e seguenti frasi: "A fabricazione si estende à Tuzla è Pendik. Avà hè diventatu assai preziosu ancu quì. Per esempiu, u valore di a terra in Bayrampaşa hè aumentatu 10 o 10 volte in paragunà à 20 anni fà. Avemu bisognu di creà spazii intornu à a cità induve queste industrii ponu stallà. Mentre facendu questu, avemu bisognu di fà cù una logica di clustering cumpleta. "Cum'è l'esempiu Eminönü". Çağlar enfatiza l'impurtanza di cunsiderà a regione in u scopu di a trasformazione urbana. Ancu sparte l'infurmazioni chì a Municipalità Metropolitana hà inclusu un tali pianu in a so pianificazione maestra 2016.
U mudellu İŞKUR per investitori è impiegati siriani
Sicondu i registri di a Càmera di Cummerciu d'Istanbul, u numeru di cumpagnie cù capitale sirianu stabilitu in i mesi 12 di questu annu hà aumentatu à 1.017. In u listessu periodu di 2014, 651 cumpagnie sò stati registrati per stabilimentu. A quantità di capitale impegnata da l'investituri siriani trà e cumpagnie 1017 hà aumentatu à 129 milioni 424 mila 425 lira. Parlemu cù İbrahim Çağlar nantu à l'immigranti siriani è i permessi di travagliu. Çağlar, chì sparte chì ùn ci sò micca assai lagnanze da i so membri nantu à l'impiegati siriani, indica l'impurtanza di fighjà u vetru à mezu pienu è dice chì duvemu fà un bonu usu di a forza di travagliu qualificata è di a capitale siriana chì vole investisce.
U SISTEMA pò esse sviluppatu per mezu di u statu
Çağlar hà dettu: "Cum'è İTO, aiutemu micca solu i rifuggiati in u nostru paese, ma ancu i rifuggiati in Aleppo in u scopu di u nostru prughjettu di rispunsabilità suciale. Quandu si guarda à u mondu di l'affari, ci sò imprenditori chì sò assai sperimentati è anu un spiritu imprenditoriale trà quelli chì venenu da quì. "Questa puderia esse una opportunità", dice. İbrahim Çağlar hà ancu sparte l'infurmazioni chì i siriani chì riceveranu permessi di travagliu ponu esse diretti à i settori necessarii sottu a responsabilità di İŞKUR. Çağlar dichjara chì i bisogni di forza di travagliu di u settore privatu cù diverse qualificazioni ponu esse soddisfatti da i Siriani, è dichjara chì quelli chì ricevenu permessi di travagliu ponu truvà impieghi in i so campi di cumpetenza attraversu unità İŞKUR. Sicondu Çağlar, sta situazione prevenerà l'informalità è assicurarà chì l'impieghi scorri bè in un certu sistema.
A Camera di Cummerciu di Istanbul, chì i fundamenti sò stati posti in e cundizioni ecunomiche difficili di u 19u seculu, hà fattu 14 anni u 132 di ghjennaghju. A storia di Oda hè ancu a storia di a nascita di Turchia. İTO hè una di e più grandi camere di cummerciale in u mondu cù 81 Cumitati Prufessiunali è quasi 400 mila membri.
Un mudellu gigante di Istanbul per a Francia
İTO hà ancu radduppiatu a so area di rappresentanza in MIPIM, a più grande fiera immubiliare di u mondu, questu annu. İbrahim Çağlar hà dettu: "I prughjetti di trasfurmazioni urbane di l'imprese turche è i mega prughjetti di infrastrutture pianificati da u nostru statu per Istanbul seranu presentati à investitori stranieri da 89 paesi". U "Living Istanbul Model", chì hè u più grande mudellu di Istanbul mai fattu, hà da piglià u so postu in a fiera. Turchia hà participatu à MIPIM l'annu passatu cù quasi 700 persone. Quist'annu, avemu preparatu per a più grande participazione in a nostra storia à a fiera, induve cumpagnie di 90 paesi participanu.
Malgradu l'internet, u spiritu di u cummerciu hè sempre u listessu
Parlemu di l'ecunumia di Internet cù İbrahim Çağlar. "In verità, se guardate, a forma di u cummerciu ùn cambia in essenza", disse Çağlar, indicà chì solu l'arnesi utilizati sò diffirenti: "Oghje, ci hè u cummerciu elettronicu è questu hè un cambiamentu tremendu. Pudete cumprà u pruduttu senza abbandunà a vostra casa. Tuttavia, u vechju cuncettu di sulidarità hè avà rimpiazzatu da un mudellu pocu sfarente. Quellu vechju spiritu di sulidarità hè cambiatu, a ghjente compra senza vede. "Forse a nova generazione ùn vede micca u vechju cummerciu di stile".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*