Metrobuses cù buttone di panicu cuminciaru u so viaghju

Metrobuses cù u buttone di panicu hà iniziatu u so viaghju: Metrobuses cù u buttone di panicu, Beylikdüzü-Cevizliprincipiatu a spidizioni nantu à a linea di ligame. Grazie à u sistema, u passageru darà un signalu pressu u buttone in casu di periculu, u locu di u veiculu pertinente serà ghjuntu via GPS è l'aiutu serà mandatu.
Metrobuses, chì anu un "buttone d'emergenza", cuminciaru à esse piazzati in i veiculi per precaution contra i periculi chì i passageri ponu esse esposti.
Metrobuses cù "buttone d'emergenza" cuminciaru u so viaghju
In l'avvenimentu promozionale tenutu in u garage Edirnekapı İETT, i metrobus cù un "buttone d'emergenza" sò stati presentati à a stampa.

Fendu una dichjarazione à i ghjurnalisti in l'avvenimentu, Hasan Çelikdelen, Capu di u Dipartimentu di Tecnulugia di l'Informazione di IETT, hà dettu chì IETT hà pigliatu l'azzioni dopu chì u Ministeru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia hà dichjaratu chì si preparava à rende ubligatoriu per mette un "buttone d'emergenza". " nantu à sti veiculi in casu di viulenza chì pò accade in i veiculi di trasportu publicu.

Serà attivatu in situazioni periculose.
Çelikdelen hà dichjaratu chì IETT hà cuminciatu à mette "buttoni d'emergenza" nantu à i veiculi cum'è una precauzione contr'à i periculi chì i passageri ponu esse esposti, è hà cuntinuatu cusì:
"Attualmente, i nostri veiculi cù i buttoni anu cuminciatu à travaglià nantu à a linea di metrobus. I percorsi di i veiculi ponu ancu esse cambiati secondu i piani. Dopu chì sta applicazione hè messa in usu in autobus è diventa ubligatoriu, serà in tutti i veiculi di trasportu publicu. Quandu u buttone di panicu hè pressatu, i nostri dispositi in i veiculi generanu un signalu. Stu signale righjunghji u nostru centru di cuntrollu. U signale hè evaluatu da u persunale in u centru di cuntrollu. L'imaghjini sò cuminciati à esse trasferiti à u nostru centru di cuntrollu da u locu di u veiculu è un totale di 4 camere in u veiculu. À u listessu tempu, e foto scattate da 4 camere à un quadru per seconda sò trasferiti à i nostri servitori in u centru. À u listessu tempu, l'imaghjini di a camera sò mandati constantemente à u nostru centru di cuntrollu ".

Çelikdelen hà dichjaratu chì dopu chì u segnu d'emergenza ghjunghje à u centru di cuntrollu, e forze di sicurezza è di sicurità seranu avvisate quandu hè necessariu è i funzionari IETT seranu in scena.
I passageri sò soddisfatti di u buttone
Metrobuses cù buttone di panicu, Beylikdüzü-Cevizliprincipiatu a spidizioni nantu à a linea di ligame. Abdullah Öztürk, unu di i passageri chì sò imbarcati in u metrobus, hà dettu: "Mi piace assai l'applicazione. Hè impurtante di appughjà stu buttone, soprattuttu in casi di furtu è fastidiu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*