L'applicazione rivoltante in Metrobus hà iniziatu sta mane

L'applicazione chì hà causatu una rivolta in Metrobus hà cuminciatu sta matina: i citadini chì si sò andati à l'ultima tappa di Beylikdüzü TÜYAP, una di e tappe intermedie per cullà in u metrobus viotu, cuminciaru à cullà in u metrobus paghendu u bigliettu per a seconda volta. da oghje.
Cattive nutizie per quelli chì piglianu u metrobus da u distrittu di Beylikdüzü di Istanbul ... I citadini chì ùn puderanu micca mette in u metrobus da e tappe intermedie in Beylikdüzü per via di a densità in a direzzione di Söğütlüçeşme, si sò andati à a fermata TÜYAP in a direzzione opposta è anu ghjuntu. nantu à i metrobus vacanti senza pagà una tarifa separata.
A partesi da oghje, IETT inizia una nova applicazione è piglia i passageri fora di a piattaforma da i metrobus chì arrivanu à a fermata TUYAP. I citadini chì volenu vene à l'ultima tappa è cullà in u metrobus più cunfortu per via di a densità à e tappe intermedie, ponu check-in à a piattaforma paghendu a tarifa per a seconda volta da oghje.
I CITTADINI REAGGIU
A causa di a pratica chì hà iniziatu da sta matina, a densità à i tappe intermedi in Beylikdüzü hà righjuntu u so piccu. I citadini chì sò ghjunti à a fermata di TÜYAP per cullà in u metrobus viotu paghendu a tarifa per a seconda volta, invece, anu reagitu à i guardiani di sicurezza chì li dirigenu fora di a piattaforma. I guardiani di sicurità anu rispostu à a quistione "Perchè una tale applicazione hè stata cuminciata", "U nostru affari hà pigliatu una tale decisione".
IMM hà fattu una dichjarazione
L'avucatu Efkan Bolaç hà dumandatu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul Beyazmasa nantu à a nova applicazione di IMM in Twitter. IMM hà sustinutu chì hà iniziatu l'applicazione "per alleviare a densità".
In a dichjarazione di İBB, "In a nostra linea di Metrobus, u trasportu pò esse furnitu da a prima tappa à l'ultima tappa cù un bigliettu unicu. L'applicazione dichjarata hè implementata cù u scopu di facilità l'intensità chì si trova à a prima tappa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*