A custruzzione di a ferrovia Angren-Pap hè finita in Uzbekistan

A custruzzione di a ferrovia Angren-Pap hè stata finita in Uzbekistan: A custruzzione di a ferrovia chì sguasserà u Tadjikistan è cunnetta Fergana Valley à altre regioni hè stata finita.
In a dichjarazione fatta da l'Amministrazione Ferroviaria di l'Uzbekistan, hè statu dichjaratu chì a custruzzione di a ferrovia, chì passa sopra u Passu di l'Alta Muntagna Kamcik, chì hè 200 metri sopra u livellu di u mari, è cunnetta a valle di Fergana, chì hè d'impurtanza strategica per u paese. altre regioni di u paese, hè statu finitu.
Hè nutatu chì u costu di a ferrovia Angren-Pap di 123 chilometri, chì hè prevista per esse apertu in April, hè di 1 miliardi 680 milioni di dollari è u prugettu hè statu finitu in 2 anni.
Hè statu enfatizatu chì 19,1 tunnel cù una lunghezza di 2 chilometri in Kamcik High Mountain Pass sò stati ancu custruiti in u scopu di u prugettu è chì a ferrovia hè d'impurtanza strategica per u paese.
Hè statu dichjaratu chì i prestiti furnuti da l'Amministrazione Ferroviaria di l'Uzbekistan è u Fondu di l'Uzbekistan è u Sviluppu, è ancu da l'istituzioni finanziarie internaziunali sò stati utilizati in u finanziamentu di u Prughjettu Ferroviario Angren-Pap, chì cunnetta a valle di Fergana, induve campanu circa 10 milioni di persone. in u livante di u paese, cù altre regioni.
L'apertura ufficiale di sta linea, chì hè una strada impurtante per cunnette a Cina è l'Europa via l'Asia Centrale, hè prevista u 15 d'aprile.
Cù a messa in opera di a ferrovia detta, ùn ci sarà micca bisognu di utilizà u territoriu di u Tadjikistan per u trasportu ferroviariu trà a valle di Fergana in Uzbekistan è altre parti di u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*