Celebrendu i Trams Centenniali cù Torta

I servizii di tramvia nostalgicu di Taksim cumincianu
I servizii di tramvia nostalgicu di Taksim cumincianu

I trams elettrici, chì anu un significatu nostalgicu per i Istanbuliti, celebranu u so 102 anniversariu. Hè passatu un seculu da quandu i tramvii elettrici, chì anu fattu u so primu viaghju in u 1914 è sirvutu à i residenti di Istanbul per anni, sò stati messi in serviziu. A Direzzione Generale IETT hà celebratu l'anniversariu di u stabilimentu di i tramvii veterani, chì sò stati in serviziu per più di 100 anni, tagliendu una torta.

I tram, chì u so nome hè diventatu identicu à Beyoğlu, anu fattu u so primu viaghju l'11 di ferraghju 1914. U tram, chì hè diventatu unu di l'indispensèvule di a strada Istiklal, hà cedutu à u sviluppu di e tecnulugii è l'urbanisazione, è hà dettu addiu à i so passageri fendu u so ultimu viaghju da a parte europea in u 1961 è da a parte anatolia in u 1966. In seguitu, u tram, chì era simbolicamente re-run in Istiklal Street, diventò a so linea attuale.

Cuntinueghja u so viaghju trà Tünel è Taksim

Trams, chì sò u sughjettu di filmi, ritratti è ricordi spiciali per parechji Istanbuliti, celebravanu u so 102 anniversariu cù un prugramma urganizatu da IETT. U Diputatu General Manager Hasan Özçelik è l'impiegati di İETT anu tagliatu una torta in a cerimonia tenuta in Tünel Square, induve si trova ancu a sede di IETT. Cake è sahlep cut per commemorate u 102 anniversariu sò stati servuti à i passageri di u nostalgicu tram. Cuscini cummemorativi sò stati prisentati à i passageri in memoria di centu anni di storia.

Özçelik, chì hà tagliatu a torta per commemorare u 102 anniversariu, hà dettu chì u chilometru in i sistemi ferroviari in Istanbul hè previstu di ghjunghje à 776 chilometri, è cusì, u so pesu in u trasportu publicu aumenterà ancu di più.

I citadini chì anu assistitu à a celebrazione di l'anniversariu anu dichjaratu ancu chì anu sperimentatu a nostalgia è anu dettu chì anu sperimentatu Istanbul quandu anu utilizatu i tramvii nantu à a linea veterana. I citadini accumpagnavanu i canti nostalgichi ghjucati da l'orchestra cù salep in manu.

TRAMWAY ELECTRIC

Quandu u funziunamentu di tramvii di cavalli, cunzidiratu u mutivu di u trasportu publicu in Istanbul, hè finitu in u 1914, a tradizione di 45 anni hè finita. In u 1913, a prima fabbrica elettrica di Turchia hè stata stabilita in Silahtarağa, è l'11 di ferraghju di u 1914, l'operazione di u tram elettricu hè stata cuminciata dandu u primu currente à a reta di tram. In u 1933, per i cerimonii di celebrazione di u 10 anniversariu di a Republica, a flotta di tram è autobus (320 tram + 4 autobus) hè stata messa in serviziu in Istanbul per ordine di Atatürk.

In u 1955, u Side Anatolian Üsküdar è a Gestione di Tramway di Quartiere (Üsküdar - Kadıköy People's Tramway Company) hè stata trasferita à IETT cù tutte e so facilità. I tram elettrichi, chì servenu da i dui lati di a cità dapoi cinquant'anni, anu dettu addiu à i so passageri tristemente, perchè ùn anu pussutu seguità a velocità sempre crescente di a cità, in a parte europea u 12 d'aostu. 1961, è nant'à u latu Anatolian u 14 nuvembre 1966. Trolleybus sò stati messi in usu invece. In u 1989, i vechji vagoni in u museu sò stati restaurati è u tramviu elettricu rientra in serviziu nantu à una linea simbolica per scopi nostalgichi. Cusì, u tram nustalgicu d'oghje hà cuminciatu à operare nantu à a linea Taksim-Tünel.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*