Sicurezza di u Prughjettu Ferroviario SAR affidatu à a White Rose Company

Metro in Arabia Saudita
Metro in Arabia Saudita

Musa Akgül hà sappiutu diventà una di e cumpagnie più assertive in u settore cullendu i prudutti di sicurezza anti-terrurismu, i sistemi di porte automatiche è di barriera chì pruduce sottu a marca White Rose.

Musa Akgül hà sappiutu diventà una di e cumpagnie più assertive in u settore cullendu i prudutti di sicurezza anti-terrurismu, i sistemi di porte automatiche è di barriera chì pruduce sottu a marca White Rose.

A cumpagnia, chì hè inclusa in u supplementu speciale di Platin Magazine Karaman, exporta in 17 paesi di u mondu da l'Africa à l'Europa, in particulare in i paesi di u Mediu Oriente. White Rose cuntinueghja u so viaghju glubale cù passi assertivi cumpetendu cù i giganti di u mondu, in particulare in u produttu di bloccu stradale.

ISCRIVITI À I SAR TURKS

White Rose, chì hà fattu un nome per ellu stessu acquistendu a sicurità di u "SAR Project" di l'Arabia Saudita, hà aghjustatu un novu à i so successi chì anu aumentatu ghjornu per ghjornu. Cum'è una sucietà fornitore in u prughjettu giganti SAR di l'Arabia Saudita (Saudi Arabian Railway Project), White Rose hà riesciutu à ottene u travagliu di applicà i prudutti di sicurezza di u prugettu, è in questu cuntestu, a sicurità di u prughjettu ferroviariu più impurtante è giganti di l'Arabia Saudita cumpostu. di stazioni 6. darà. Hè stimatu chì White Rose furnisce u cuntrollu di l'automatizazione di l'entrata-uscita è di l'automatizazione di e stazioni cù prudutti cum'è blocchi di strada, barriere automatiche, persiane automatiche, turnstiles di transizione per esse utilizati in stu prughjettu, è guidà a marca White Rose à esse. più implicati in i prughjetti glubale.

In u prughjettu SAR di l'autorità Saudi, chì era un avanzu in u trasportu, tenendu in contu i bisogni urgenti di i passageri, i treni di passageru in cunfurmità cù a sicurità internaziunale è i normi di alta qualità sò stati furniti. White Rose, fiera di participà à stu prughjettu di altu livellu è impurtante, cuntinueghja à avanzà in u so settore cù passi fermi.

Prughjettu di Ferrovia SAR; Per u trasportu di minerali è di passageri, una ferrovia serà custruita da l'Organizazione Ferroviaria Saudita (SAR) da a minera di fosfati Al-Jalamid situata in a parte nord-occidentale di u Regnu in AL-Zabirah à Riyadh, chì cunnetta a ferrovia esistente à l'est. costa. U prughjettu copre una zona di 1200 km. U budgetu di u prugettu hè determinatu cum'è $ 615 milioni.

Parlendu à Platin Magazine, u presidente di u Cunsigliu di White Rose Musa Akgül hà dettu: "U sognu di Sultan Abdülhamit Han era a Ferrovia Hejaz. Malgradu i cundizioni difficiuli di u periodu, hà riesciutu à mette in pratica. Avà, participà à un prughjettu simili hè assai più significativu per noi in questu sensu ".

Akgul; "Cumpleremu l'elementi di sicurità di u prughjettu di a ferrovia 720th Stage di 8 milioni di dollari di u prughjettu giganti di l'Organizazione Ferroviaria Saudita chì culligarà una estremità di u paese à l'altru. Sarà custruita una ferrovia di 1200 chilometri è una ditta chinesa metterà i binari.

Sapemu chì u costu di u prughjettu giganti, chì u costu tutale hè stimatu di più di 7 miliardi di dollari, hè cupartu da u Fondu d'Investimentu Pùblicu è accurtà a distanza trà u nordu è u sudu di u paese da 500 chilometri. A ferrovia serà messa in serviziu gradualmente in 2016. Cù sta linea, una cuntribuzione significativa serà fatta à u prugettu di ferrovie di u Cunsigliu di Cuuperazione di u Golfu chì cunnetta tutti i paesi di u Golfu.
U Regnu, chì hà a più grande ecunumia in u Mediu Oriente, pensa à spende più di 8 miliardi di dollari per u prughjettu di a ferrovia integrata chì viaghja in tuttu u paese. "dissi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*