U Ministru Bozdag, Yozgat serà u centru di u trenu d'alta velocità in 2023

U Ministru Bozdağ, Yozgat serà u centru di u trenu d'alta velocità in 2023: U Ministru di a Ghjustizia Bekir Bozdağ è u Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Fikri Işık si sò scontrati cù industriali è imprenditori in Yozgat.
U Ministru di a Ghjustizia Bekir Bozdağ è u Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia Fikri Işık si sò riuniti cù industriali è imprenditori in Yozgat.
U Ministru di a Ghjustizia Bekir Bozdağ hà assistitu à a riunione tenuta in Grand Ser Hotel è hà fattu un discorsu. Bozdağ hà dichjaratu chì finisceranu oghje cù una riunione cù l'affari à a fine di un ghjornu assai impurtante per Yozgat è hà dettu: "U Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia Fikri Işık hà onoratu a nostra cità, l'avemu ospitu oghje in Yozgat. U nostru Yozgat era a scena di a riunione è u sviluppu di a scienza è l'industria, chì sò impurtanti per u sviluppu di Yozgat, in Yozgat, induve a persona più cumpetente nantu à u sughjettu evaluatu Yozgat è hà datu struzzioni in questu quadru. A matina, avemu avutu l'uppurtunità di vede u travagliu, i sviluppi di a produzzione è l'innuvazioni di Garanti Tekstil, chì credemu chì piglià un postu più forte in l'industria di difesa di Turchia in u futuru. U nostru stimatu sustegnu di u ministru cuntinuerà da avà. Avemu visitatu Eransan, ci sò travaglii chì ci facenu fieri. Di sicuru, avè un Technopark in u centru di Yozgat hè una altra benedizzione. Per a prima volta in Yozgat, u nostru technopark hà cuminciatu à operare in u scopu di a nostra università è un travagliu assai impurtante hè esse realizatu quì, forse hè novu, ma seguirà più. Hè un grande centru di risorse per a ghjente di Yozgat, cù u so spiritu assai innovativu è intraprendente di sviluppatore, i preziosi accademici di l'Università di Bozok, è a nostra ghjente di altre pruvince chì volenu investisce in Yozgat è volenu fà sviluppi è cambiamenti. "Un bonu travagliu hè fattu ancu quì, avemu vistu una volta di più oghje, vogliu sprime a mo gratitudine à tutti quelli chì anu travagliatu duru", disse.
U SEGUNDU OIZ DI YOZGAT SERA UPERATA IN 2018
Dichjarà chì anu andatu cù u Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia, Fikri Işık, à u locu previstu cum'è Yozgat, a Zona Industriale Organizzata di Bozok (OSB) oghje, u Ministru Bozdağ hà dettu: "U nostru stimatu ministru hà fattu ispezioni quì è hà trovu chì u nostru secondu. A zona industriale urganizata di Yozgat hè situata trà Yozgat è Ssorgun. Credu chì esse situatu trà Yozgat - Sorgun - Alaca hè estremamente impurtante per u futuru di Yozgat, spergu chì serà cumpletu in pocu tempu. Vogliu ringrazià u nostru stimatu ministru, chì hà datu a bona nutizia in u so discorsu à u populu di Yozgat oghje. Ùn solu hà datu a bona nutizia di a nova OIZ, ma hà ancu urdinatu à i so burocrati per furnisce Bozok OIZ à l'investituri in 2018. "Vogliu ringrazià dinò u nostru Ministru", disse.
YOZGAT BISOGNA UN HOTEL 5 STELLE
U Ministru di a Ghjustizia, Bekir Bozdağ, hà enfatizatu chì u sviluppu è u sviluppu di una pruvincia ùn pò esse rializatu solu da u successu di i pulitici è hà dettu: "U puliticu prepara l'ambiente, custruisce l'infrastruttura è a superstruttura è stabilisce un terrenu cumunu per l'investituri, è face u so propiu. megliu per furnisce l'aiutu chì pò furnisce ". Ma da l'altra banda, i ghjucatori nantu à u campu ghjucheranu a partita. Allora l'omi d'affari facenu questu, sì a squadra, è vi vedemu cum'è qualchissia chì sustene quella squadra. Di sicuru, quandu a squadra ghjoca bè, seremu cuntenti è felici. Dunque, vogliu sprime a nostra gratitùdine à tutti i nostri imprenditori è industriali chì anu investitu in Yozgat oghje. Avemu avutu alcune carenze infrastrutturali per migliurà l'ambiente d'investimentu di Yozgat. Un progressu significativu hè statu fattu in quantu à elli. Infatti, per u sviluppu di una pruvincia, hè assai impurtante chì e merchenzie prudutte ci anu un accessu faciule à u mercatu. Yozgat hà avutu prublemi per via di e so strade. Oghje, simu ghjunti à strade cum'è autostrada da e strade di Yozgat induve dui veiculi ùn ponu micca superà l'altru. Spergu chì u BSK di a strada divisa serà cumplettamente cumpletu questu annu. U trenu d'alta velocità porterà una opportunità diversa à Yozgat. U trenu d'alta velocità ghjunghjerà à Konya via Yerköy, da quì à Antalya, Adana, è simile à u Mari Neru via Samsun, ghjunghjendu in tutta a Turchia. In u 2023, Yozgat diventerà unu di i principali centri di assemblea è distribuzione di u trenu d'alta velocità. Hopefully, quandu u trenu d'alta velocità diventa operativu in u nostru aeroportu da 2019 è a nova OIZ diventa operativa, Yozgat serà trà e pruvince chì offrenu opportunità assai impurtanti per l'investituri. Ùn aghju micca dubbitu annantu à questu. Fendu questi purterà ancu cunvenzione supplementu per l'investituri, è ghjunghjeranu à u mercatu più facilmente in trenu. Cù l'aeroportu, serà più faciule di portà u persunale tecnicu è altre facilità chì vole purtà quì. Ma ci hè una altra carenza in Yozgat in questa zona, è questu hè l'alberghi di 5 stelle. Yozgat hà bisognu di un hotel di 5 stelle. Investitori stranieri è imprenditori duveranu avè un serviziu simili in Yozgat chì vedenu in Istanbul è in altrò. Semu pronti à furnisce ogni tipu d'aiutu è sustegnu à quellu chì vole custruisce un hotel di 5 stelle in Yozgat. Vogliu chì u statu custruisci un hotel, avemu da custruisce unu in Yozgat, ma u statu ùn custruisce un hotel. A nostra università hè venuta quì per u sviluppu di a nostra industria. U nostru technopar hè ghjuntu. Spergu chì a strada divisa, u trenu d'alta velocità è u trasportu di l'aeroportu diventenu cunvene per Yozgat. Semu megliu cù u novu OSB. "Hè assai impurtante chì curunamu questu cun un hotel è movemu Yozgat à un puntu megliu in questu rispettu", disse.
INVECE DI COMPETE CU E PROVINCIA SVILUPPATA, AVERIAmu PIGLIALI COME ESEMPIU
Enfatizendu chì Yozgat deve piglià altre pruvince cum'è esempiu invece di cumpete cù altre pruvince, u Ministru Bozdağ hà dettu: "A volte si parla. Paragunemu Yozgat in certi grandi cità, paragunemu cù Ankara è Kayseri, hè per quessa chì dicu chì a paraguna ùn aghjunghje nunda per noi. Quantu beneficemu da a guida di Kayseri, u successu di Kayseri, u successu di Ankara, a guida è u successu di Ankara. Li pigliamu per esempiu, i purtemu in a nostra pruvincia, è incuragemu a nostra pruvincia à seguità a stessa strada. Fighjeremu a nostra forza, e nostre pussibulità. Pruvaremu di seguità a strada seguita da e persone di successu. Ùn esse ghjilosu di elli, ma piglienduli cum'è un esempiu ci farà cresce. Ùn li critichi micca, ma seguità u so caminu ci farà successu. Hè per quessa chì dicu chì guardemu à a nostra propria forza, e nostre pussibulità, è pudemu curriri più è più forte guidendu noi stessi cù l'esempi di successu intornu à noi. Per questu mutivu, vogliu ringrazià tutti i mo concittadini chì anu investitu in Yozgat, è tutti i nostri fratelli chì venenu da fora è sò vinuti da Yozgat. "Sperendu, in u prossimu periodu, continueremu à cuntinuà u travagliu pusitivu chì avemu realizatu finu à avà per migliurà è sviluppà l'ambienti d'investimentu è trasfurmà in unu di i lochi attrattivi di Turchia, cù u sustegnu di u nostru stimatu ministru è guvernu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*