U sistema elettronicu di cullizzioni di tariffu hà malfunzionatu novu in Izmir

U sistema di cullezzione di pedaggio elettronicu hà malfunzionatu di novu in İzmir: A crisa in u trasportu publicu in İzmir hà scoppiatu una volta di più. Quelli chì ùn anu pussutu riunisce a so Carta İzmirim per via di u malfunzionamentu di u sistema elettronicu di cullezzione di tariffu anu fattu un viaghju gratuitu.
Dopu à a crisa sperimentata in u sistema di trasportu publicu di a cità di İzmir l'1 di ghjugnu 2015, un malfunzionamentu hè accadutu ieri in u sistema elettronicu di raccolta di tariffu operatu da Kartek. A causa di u malfunzionamentu, e carte elettroniche ùn puderanu micca esse caricate in stazioni di autobus, metro, ferry è İZBAN. Longe file si formanu davanti à e macchine automatiche di carica di bilanciu in i cabine di pedamentu è e stazioni. Cum'è questu hè u casu, i citadini chì ùn anu micca pussutu ricaricà e so carte anu benefiziu di i veiculi di trasportu publicu gratuitamente, cum'è in u ghjugnu passatu. I funzionari di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu dichjaratu chì u malfunzionamentu di u sistema hè statu causatu da u servitore principale è stavanu cercandu di risolve. A causa di a crisa di u sistema sperimentata in u ghjugnu di l'annu passatu, i citadini di İzmir anu benefiziu di veiculi di trasportu publicu gratuitamente per una settimana è dece ghjorni, chì hà risultatu in una perdita publica di circa 15 milioni di lire. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà presentatu una querela contr'à l'anzianu operatore di u sistema, Kent Kart Company, è u novu imprenditore Kartek, per cullà i danni publichi, è hà dumandatu à copre i danni subiti per via di e carte d'imbarcu gratuiti. U malfunzionamentu hè accadutu durante l'inclusione di a linea Torbalı Tepeköy, chì hè stata messa in serviziu ieri, in u sistema. L'integrazione di a nova linea per esse cumissionata in a settimana à u sistema di cullizzioni elettronicu di pedaggio hè stata fatta, ma eri à 05.25:XNUMX, u sistema hà malfunzionatu prima di u primu volu à Tepeköy. U malfunzionamentu in u servitore principale ùn era micca solu limitatu à İZBAN, ma ancu affettatu tutti i veiculi di trasportu publicu inclusi in u sistema. U travagliu realizatu per riparà u difettu cuntinuò finu à u dopu meziornu di u sabbatu. Ma u difettu ùn pudia esse riparatu. Per via di questu, i citadini chì ùn anu micca un equilibriu in e so carte Izmirim eranu obligati à aduprà veiculi di trasportu publicu gratuitamente.
CARTE NON LEGGI
L'ultima crisa di u sistema hè stata in ghjugnu di l'annu passatu. Kent Card Company, chì hà operatu u sistema di raccolta di pedaggio elettronicu in i veiculi di trasportu publicu in Izmir dapoi u 1999, hà persu l'offerta aperta da a Direzzione Generale di ESHOT l'annu passatu. A nova offerta hè stata presa da Kartek. A matina di u 1 di ghjugnu, ci hè stata una crisa à l'imbarcu di i veiculi di trasportu publicu è i punti di riempimentu di carte. Mentre chì i vaddi in i veiculi di trasportu publicu ùn anu micca lettu e carte, i carte chì i so saldi sò stati esauriti ùn puderanu micca esse cumpletu. Per via di questu, a ghjente di İzmir hà benefiziu di i veiculi di trasportu publicu gratuitamente finu à chì u sistema hè statu messu in opera. A causa di e carte d'imbarcu gratuiti, circa 15 milioni di lire di perdita publica hè accaduta in ESHOT, İZDENİZ, METRO A.Ş è İZBAN.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*