Sivas serà di novu una cità ferroviaria cù l'OIZ specializata

Sivas diventerà di novu una cità ferroviaria cù l'OIZ Specializata: Sivas hà focu annantu à u prugettu OIZ Specializatu Ferroviario chì deve esse stabilitu in u Demir Çelik Mevkii. L'OIZ, chì hè previstu di cumprità i prucessi di espropriazione è espropriazione quist'annu, hà digià ricivutu richieste di pacchi da cumpagnie 22.
Osman Yıldırım, presidente di u Cunsigliu di Sivas Camera di Cummerciu è Industria, hà dichjaratu ch'elli cumincianu à attribuisce spaziu in l'OIZ Ferroviaria Specializata, chì serà inclusa in u prugramma d'investimentu quist'annu, è hà dettu chì Sivas diventerà di novu una cità ferroviaria. . Enfatizendu chì ci sò stati sviluppi impurtanti per a 2ª OIZ l'annu passatu, Yıldırım hà dettu, "850 per centu di i 61 ettari di terra in Demir Çelik Mevkii sò stati attribuiti à l'OIZ. 39% di questu serà espropriatu. Quist'annu, e prucedure d'espropriazione è di espropriazione seranu compie è incluse in u prugramma d'investimentu. U nostru scopu hè di assignà spaziu à l'investituri quist'annu. Finu a ora, 22 cumpagnie anu dumandatu una assignazione di terra di 1 milione 500 mila metri quadrati. In l'OSB, induve e linee ferroviarie seranu situate, seranu prudutte vagoni di metro, vagoni di merci è pezzi di ricambio. Facemu studii di parceling, vulemu crià à a fine di l'annu. Siccomu hè una zona intensiva di travagliu, pensemu chì Sivas cuntribuisce ancu significativamente à u numeru di impieghi ".
Enfatizendu chì a cità hà l'infrastruttura necessaria per l'OIZ Ferroviaria Specializata, Yıldırım hà dettu: "Avemu una infrastruttura in Sivas per via di a Società Turca di l'Industria Ferroviaria (TÜDEMSAŞ), unu di l'investimenti di u periodu Republicanu in a produzzione di vagoni è pezzi di ricambio. . TÜDEMSAŞ hè l'allievu di Sivas. Nta l'ultimi anni, l'interessu per e ferrovie in u mondu hà aumentatu considerablemente. TÜDEMSAŞ hà bisognu di travaglià più duru per mantene questu. Cù l'istituzione di l'OIZ Specializata Ferroviaria, TÜDEMSAŞ vene à u locu chì merita. TÜDEMSAŞ hè stata creata in u 1939 sottu u nome di "Sivas Cer Atölyesi" per riparà locomotive a vapore è vagoni di merci. Parallelamente à u sviluppu di u trasportu ferroviariu, hà cuminciatu à pruduce carri di merci in u 1953. TÜDEMSAŞ cuntinueghja à cuntribuisce à u sviluppu di u trasportu ferroviariu ripandu i vagoni di merci è di passageri, producendu ogni tipu di vagoni di merci è pezzi di ricambio. Quandu avemu un tali valore in e nostre mani, avemu dettu perchè ùn l'evaluemu ".
L'impieghi cresce à 1 mila persone in u 14u OIZ
Dichjarà chì u numeru di cumpagnie operative aumenterà à 1 cù l'investimenti fatti in e zone attribuite in l'attuale Sivas 210st OIZ, Yıldırım hà dettu: "Ci sò 1 parcelle industriali in totale in u Central 275st OIZ. 263 di sti pacchi sò stati attribuiti à 195 cumpagnie. 134 di queste cumpagnie anu cumpletu i so investimenti è cuminciaru a produzzione, mentre chì e cumpagnie restanti cuntinueghjanu i so investimenti. Circa 7 mila persone sò impiegati in e fabbriche in produzzione in OSB. Quandu l'investimenti sò finiti, anticipemu chì u numeru di cumpagnie operative ghjunghje à 210 in totale, è l'impieghi furniti duppià à 14 mila ".
Sivas serà cunnessu cù i porti di u Mediterraniu cù KAP
Osman Yıldırım, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Cummerciu è Industria di Sivas, chì hà dichjaratu ch'elli vulianu esse cunnessi à i porti di Mersin è İskenderun per ferrovia, hà dettu: "Hè assai impurtante per noi di cunnette cù i porti di u Mediterraniu per ferrovia. . Arrivaremu à u portu in u 2017 cum'è parte di u Prughjettu Mediterraniu di u Mari Neru (KAP), chì cunnette Sivas à u Mari Neru. U Prughjettu di u Village Logisticu serà ancu custruitu in Bostankaya. U nostru deputatu regiunale, Habip Soluk, seguita u prublema assai prestu ". Aspittemu chì u Prughjettu di u Trenu Ankara-Sivas hè cumpletatu in 2018. Ci sò ancu studii per inizià i voli diretti da l'aeroportu à l'esteru, è credemu chì averemu successu in questu sensu. I voli diretti da l'Europa anu da principià ancu ", disse. Dichjarà chì e prumesse necessarie sò state fatte per l'inclusione di Sivas in u prugramma di sustegnu di l'agricultura è l'allevamentu, Yıldırım hà dettu: "Aspittemu chì sia inclusu in u scopu".
Aspittemu una decisione da YÖK per a facultà di TOBB ETU
Nutendu chì anu fattu grandi sforzi per compie u travagliu di a facultà chì TOBB ETU aprirà in Sivas l'annu passatu, Yıldırım hà dettu: "Semu assai rapprisentati in u guvernu grazia à u nostru ministru. Avemu ricevutu una prumessa di sustegnu da u nostru stimatu Primu Ministru è Ministru. Aspittemu a decisione di YÖK per esce. Faremu i tentativi necessarii una ultima volta. Una università di fundazione privata, una università forte cum'è TOBB ETÜ, deve esse aperta quì. Perseveraremu finu à a fine. Se no, attiveremu u nostru pianu B in cunfurmità cù l'opinioni è i suggerimenti di i nostri industriali. Sapemu chì a seconda università statale, chì hè stata prumessa è pruposta per esse aperta à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, hè ancu impurtante per Sivas è aspettemu ch'ella sia aperta ".
Semu ancu assertivi in ​​u turismu termale è invernale
Osman Yıldırım hà dichjaratu chì sò ancu assertivi in ​​i campi di u turismu termale è invernale, è 2 strutture sò per cumincià à operare in a regione Hot Çermik Hot Springs. In l'annu novu, ghjunghje à a primavera calda di Sivas. Aspittemu chì Balıklı Çermik, l'unicu valore in Turchia, vene à u locu chì si merita.Semu avanti in u turismu termale. Yıldızdağı Ski Center hè ancu assai impurtante in quantu à u turismu invernale. Hot Çermik Thermal Springs è Yıldız Mountain seranu importanti centri turistici di Sivas. U Prughjettu di a Spiaggia di Kızılırmak serà ancu implementatu questu annu. U guvernu cintrali sustene ancu u prugettu. Una di e cose più boni chì avemu fattu in l'ultimi anni hè stata di presentà a Grande Moschea Divriği. Continueremu à travaglià quist'annu per mustrà stu grande valore à tutti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*