90 Atleti participeranu à a Copa Mondiale di Snowboard

90 Atleti participeranu à a Copa Mondiale di Snowboard: L'ultima tappa di a "FIS Snowboard World Cup" organizata da a Federazione Internaziunale di Sci (FIS) si terrà nantu à u Monti Erciyes u 27 di ferraghju cù u sustegnu di a Federazione Turca di Ski, Kayseri Metropolitana. Municipalità è Erciyes A.Ş.

L'ultima tappa di a "Coppa del Mondo di Snowboard FIS" urganizata da a Federazione Internaziunale di Sci (FIS) si terrà nantu à u Monti Erciyes u 27 di ferraghju cù u sustegnu di a Federazione Turca di Ski, a Municipalità Metropolitana di Kayseri è Erciyes A.Ş.

U legendariu snowboarder austriacu Sigi Grabner serà l'invitatu d'onore di a tazza. L'avvenimentu nantu à u Monti Erciyes serà guardatu da 1 miliardo di persone via trasmissione in diretta. In l'urganisazione finale, chì serà urganizata per a prima volta da a Federazione Internaziunale di Sci dopu à a prima tappa di 2015-2016 in stazioni di sci cum'è Fisrogla (Slovenia) è a seconda tappa in Carezza (Italia), i migliori 22 maschili di u mondu. è 50 snowboarder femine da 40 paesi si scontranu.

Fornendu infurmazioni nantu à a finale di a Copa Mondiale di Snowboard FIS Erciyes, u presidente di a municipalità metropolitana di Kayseri Erciyes A.Ş, Murat Cahit Cıngı, hà dettu:

"A finale 'FIS Snowboard World Cup Erciyes Stage', chì hè unu di i passi impurtanti per u sviluppu di a cultura sportiva in Turchia, serà a terza è ultima tappa di sta cuppa mundiale. Per questu scopu, avemu da assicurà chì tutti l'ochji sò nantu à u Monte Erciyes. I cuncorsi finali trà 27 è 13.00 u sabbatu 14.30 di ferraghju seranu trasmessi in diretta in i cuntinenti, chì permettenu à circa 1 miliardo di persone di fighjà stu Campionatu Mundiale. 90 atleti di paesi cum'è l'USA, l'Austria, a Germania, l'Italia è a Svizzera participeranu à a cuppa.