Tram aghjunghjenu valore à Eskişehir

Tram aghjunghjera u valore à Eskişehir: Dopu l'accessu à u sistema di ferrovia leggera, chì hè statu messu in opera da a municipalità di Eskişehir Megakent in 2004, l'aumentu di i criteri immubiliarii è di i sviluppi urbani nantu à e rotte induve sò fatte e spedizioni attira l'attenzione.
Eskişehir, chì hè una di e 12 cità in Turchia chì usa u tram per u trasportu intra-provinciale, attira l'attenzione cù u valore chì aghjunghje à l'insediamenti situati nantu à a strada, vicinu à u trasportu di più di 2004 milioni di passageri da u 350.
L'aumentu di i prezzi di a casa è di l'affittu, soprattuttu nantu à a strada induve passanu e linee Batıkent-SSK, Çamlıca-SSK è 71 Evler-Opera appena apertu, stimula u mercatu immubiliare, è furnisce l'emergenza di i distretti muderni cù l'aumentu di a qualità di custruzzione.
U tram hà rivoluzionatu i prezzi immubiliarii in Eskişehir.
Gazi Çelik, presidente di a Camera di Agenti Immubiliari di Eskişehir, hà dettu: "U tram hà fattu una rivoluzione urbana in Eskişehir. I prezzi immubiliarii in i quartieri di Çamlıca, Çankaya, Batıil, 71 Haneler è Çaba sò triplicati ", disse.
71 Haneler , Batıil, Çaba , Çamlıca attira una grande attenzione.
Gazi Çelik, presidente di a Càmera di Agenti Immubiliarii, hà dettu: "Quandu i nostri espatriati chì vivenu à l'esteru vulianu cumprà una casa in Eskişehir, anu sceltu u centru di a cità prima. Tuttu hà cambiatu cù l'aiutu di u tram. Ci hè un aumentu di e vendite immubiliarii in i quartieri cum'è 71 Haneler, Çaba, Çamlıca è Batıkent. sohbet hà fattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*