Ministru Yıldırım, A Strada di u Canale Istanbul Cambiarà

Ministru Yıldırım, u percorsu di u Canale Istanbul hà da cambià: u Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım hà dettu chì a strada di u Prughjettu di u Canale Istanbul hà da cambià per via di strutture geologiche, siti naturali, risorse d'acqua sotterranea è pasture.
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, in quantu à u Prughjettu di u Canale Istanbul, hà dettu: "Ci sò strutture geologiche nantu à a strada di u canali. In cunsiderà i siti naturali, i siti storichi, i risorsi d'acqua sotterranei è i pasture, l'esperti anu avutu qualchì esitazione nantu à e zoni prutette in i so studii. Hè per quessa chì ci era bisognu di ricunsiderà u prublema di a strada ", disse.
A RUTA DI CANALE ISTANBUL CAMBIERA
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım era l'invitatu di u prugramma "Cosa succede" trasmessu nantu à i schermi di TGRT News. Rispondendu à e dumande di l'Agenzia di Notizie İhlas è di u Rappresentante di TGRT News Ankara Batuhan Yaşar, Yıldırım hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti di u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni. Dichjarà chì l'opere di u Prughjettu di u Canale di Istanbul sò realizati meticulosamente, Yıldırım hà nutatu chì, in u risultatu di i studii realizati da l'esperti, l'esitazioni sò suscitate nantu à e zone protette, per quessa, u prublema di a strada serà riesaminata. U Ministru Yıldırım hà dettu: "U Prughjettu di u Canale d'Istanbul hè u nostru prughjettu pazzo, hè un grande prughjettu, dunque duvemu accelerà stu prughjettu" è aghjunse: "Avemu fattu i nostri preparativi assai meticulosamente per evità ogni interruzzione in u prugettu ultimamente. Prima di tuttu, ci sò strutture geologiche longu a strada di u canali. Quandu si cunsiderà i zoni naturali prutetti, i zoni prutetti storichi, i risorsi d'acqua sotterranei è i pasture, l'esperti anu qualchì esitazione nantu à e zoni prutetti in i so studii. Dunque, ci era bisognu di ricunsiderà u prublema di a strada. Ùn vogliu micca chì i nostri citadini agiscenu troppu in fretta nantu à sta questione, per ùn avè micca delusione. Ùn deve micca pensà cum'è "Un canale serà custruitu quì, attachemu quì" o qualcosa cusì. Allora ùn ci culpisce micca, ùn avemu micca ancu una strada annunziata. Una quantità di rotte fluttuanu in l'aria. "Ogni volta chì dicu "questa hè a nostra strada", quella strada hè vincolante per noi", disse.
"U NOVU AEROPORTU ISTANBUL SERA U PIÙ GRANDE DI U MONDU"
Spartendu e cifre riguardanti u prugressu di a Turchia in l'aviazione, Yıldırım hà dichjaratu chì u novu aeroportu da esse custruitu in Istanbul serà u più grande di u mondu. Spieghendu i cuntributi ecunomichi di l'aeroportu in Turchia, Yıldırım hà dettu: "A Turchia hà fattu un prugressu significativu micca solu in l'autostrade, ma ancu in l'aviazione. Dicemu "A linea aerea hè a strada di u populu". Letteralmente, a parte di Turchia in l'aviazione mundiale era di 2003 per centu in u 0.45; Mancu 1, mancu a mità. Avà 2 per centu hè esattamente 4 volte. Mentre avemu vulatu à 2003 destinazioni in u mondu in u 60, oghje vulemu à 261 destinazioni. Ùn ci hè nisun altru paese in u mondu chì hà aumentatu i so destinazioni di volu tantu, simu u numeru unu in u mondu. L'aeroportu Ataturk d'Istanbul hà classificatu 3u quist'annu dopu Londra è Parigi. Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, ùn pudia micca entra in u top 10. U numaru di l'impiegati in l'aviazione era di 65 mila, cresce à 200 mila. Quandu aghju principiatu u mo duvere, ci era 2 mila piloti, avà ci sò 8 mila 500-9 mila piloti. Avà i piloti sò in fila à a porta per avè un travagliu in Turkish Airlines. U novu aeroportu di Istanbul serà u più grande di u mondu, 150 milioni. Avemu dimustratu à i citadini un burato. U carbone hè minatu, hè assai difficiuli di ignite, è u so odore ùn pò micca esse firmatu, è u locu hè pienu di buchi. Avemu datu sta fossa dannata. Avemu dettu: "Custruite un aeroportu quì, investite più di 30 quadrilioni, u operate per 25 anni, è ci darete 25 quadrilioni in affittu per 80 anni". "Ci darete stu aeroportu dopu à 25 anni", disse.
"Avemu divisu i percorsi, avemu unitu a vita"
Dichjarà chì u guvernu attribuisce una grande impurtanza à a custruzzione di strade divise, Yıldırım hà dettu: "Ci sò più di 4 mila chilometri di prughjetti di strada divisa in corso. Cumpleremu un milla chilomitri di sti prughjetti di strada divisa quist'annu. In u 2003, ci era un totale di 6 mila chilometri di strade divise. In u 2015, sta figura cresce à 24 mila 280, più di 4 volte. Hè un pianu stessu, vale à dì, hè aumentatu 3 volte. Türkiye hè ghjuntu da quì à quì in 13 anni. In u 2003, a vitezza media era di 40 chilometri, avà e strade sò state custruite è hè aumentata à 80 chilometri. Aumentò à 80, ma l'accidenti fatali diminuinu da 62 per centu. In u 2003, ci era 500 mila accidenti annu, avà sò 1 milione 700 mila accidenti. À quellu tempu, 4 mila persone morse in accidenti, avà 4 mila persone morse, ma u trafficu hè radduppiatu. Ci era 8 milioni di veiculi, avà sò 20 milioni di veiculi. Strade divise salvanu vite. "Allora avemu divisu e strade è unitu e vite", disse.
"CUSTRUIAmu PIÙ DI 13 KILOMETRI DI TUNNELLI IN 400 ANNI"
Dichjarà chì anu fattu un grande prugressu in a custruzzione di u tunnel cù u sviluppu di a tecnulugia, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Quandu purtemu i tunnel chì avemu custruitu in 13 anni da a fine à a fine, ci hè un tunnel da Istanbul à Ankara. Dicemu; Entre in u metro da u centru di Istanbul è esce da Ankara. Un totale di 80 chilometri di tunnel sò stati custruiti in 50 anni. A quantità di tunnel chì avemu cumpletu in solu un annu à a fine di u 2015 era di 57 chilometri. Ci sò più di 13 chilometri di tunnel in 400 anni. A tecnulugia hà ancu migliuratu. Autrefois, quand on s'établissait la route, s'en venait à la vallée, s'élevait, s'élevait à l'eau avec un petit pont, s'élevait de nouveau sur la montagne, s'en allait sur la montagne, salutai et passai. "Avà ghjunghjemu à a muntagna, passemu per a muntagna, ghjunghjemu à a valle, custruemu un ponte di viaductu è attraversemu", disse.
U TERZU PONTE SERA APERU D'AOSTU
U Ministru Yıldırım, chì hà datu a bona nova chì u Ponte Yavuz Sultan Selim è e so strade seranu aperte in Aostu, hà cuntinuatu cusì:
"U Ponte di u Golfu da Izmir à Istanbul, u 4u ponte più grande di u mondu, serà prontu à a fine d'aprile. Apertura finu à Bursa è Gemlik, è ghjunghjerà à Bursa à a fine di l'annu. Manisa-Bursa serà apertu in 2018, è Manisa-İzmir serà apertu à a fine di questu annu. U Tunnel Eurasia serà finitu à a fine di questu annu. Entra da Sarayburnu è esce davanti à l'Hospital Haydarpaşa Numune. I travaglii preliminari sò cuminciati per u tunnel di 3 piani. Questu hè un grande prughjettu; Hà un diamitru di 17 metri, passeranu tramindui u metro è e vitture, tutti inseme. L'offerta per questu ùn succede micca immediatamente. Perchè attraversà u strettu, i so studii di rotta seranu realizati prima, u tarrenu ch'ellu passerà deve esse rocciosu, è si feranu drillings assai estensivi. A perforazione di i lochi di stazioni serà realizatu in terra è in mare, è sò realizati studi geologichi. Questu hà da piglià 2 anni. A strada per questu serà revelata dopu à 2 anni, è dopu principià u prucessu di offerta. Hè una struttura chì cunnetta i sistemi ferroviari da i lati asiatichi è europei cù e strade chì portanu à u ponte trà dui ponti. Da una banda, trasfirerà u trafficu di a terra à u sicondu ponte, è da l'altra banda, hà da cunnette cù e linee di metro dopu à u primu ponte. In altre parolle, l'integrazione di u sistema ferroviariu è di l'autostrada ".
METRO KECIOREN
U Ministru Yıldırım hà ancu datu una bona nutizia à a ghjente di Ankara in u prugramma. Dichjarà chì u metro Keçiören serà finitu à a fine di l'annu, Yıldırım hà dettu chì i prughjetti di a linea di metro Esenboğa sò ancu in custruzzione.
AVIONI DOMESTICI È PROGETTI SATELLITI DOMESTICI
Spieghendu chì u travagliu nantu à l'aviò domesticu cuntinueghja, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Custruì un aereo cù una licenza ùn hè micca un prublema. Creemu un novu mudellu aghjunghjendu a nostra propria ingegneria è a nostra saviezza. "L'infrastruttura in questa direzzione hè quasi pronta, l'urganisazioni da esse assignate sò chjaru, u prucessu funziona", disse. Dichjarà chì u satellitu domesticu hè statu urdinatu, Yıldırım hà dettu chì TÜBİTAK porta à fà u travagliu è pensanu à finisce per u 2019.
U Ministru Yıldırım hà dettu: "Ùn ci sò micca voli in l'aeroportu di Yüksekova è l'aeroporti di Şırnak" è hà aghjustatu: "I voli ùn sò micca operati per 2 motivi. I citadini sò dighjà esitanti à viaghjà quì perchè ùn sò micca à l'aise. Siconda, mentri l'atterrissimu hè una misura di precauzione, ùn hè micca fattu per preoccupazione chì pò esse un attaccu à l'avvicinamentu. "Attualmente stanu travagliendu, forse cambiaranu u mudellu di approcciu", disse.
PROGETTI RELATI À IZMIR
U Ministru Yıldırım hà spiegatu i prughjetti ligati à Izmir cum'è seguente:
"Avemu i nostri ochji nantu à Izmir. I prughjetti in Izmir continuanu senza interruzzione. Sia i prughjetti stradali è a ferrovia, u trenu d'alta velocità Izmir-Ankara cuntinueghja, l'autostrada Istanbul-Izmir cuntinueghja, avemu allargatu a Ring Road à Menemen, l'allargemu da Menemen à Çandarlı. Avemu allargatu İZBAN à Torbalı, l'avemu da apre u sabbatu, ma andemu in Kazakistan cù u nostru Primu Ministru, hè rinviatu à a settimana prossima. İZBAN hè un prughjettu esemplariu di a municipalità è di u guvernu. Hè unu di i rari prughjetti realizati cumuna da una cumuna di l'uppusizione è u guvernu. Mentre avemu fattu stu prughjettu per fà u populu di Izmir còmode, ùn hè micca male. Estendemu ancu a linea, l'avemu allargata à Torbalı, da quì l'allargemu à Selçuk è da questu latu à Bergama. Quandu hè finitu, cunnettaremu Bergama è Selçuk, dui grandi distretti chì sò accettati cum'è patrimoniu storicu in l'UNESCO. "Hè a linea suburbana più longa in u mondu cù 2 chilometri".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*