A Delegazione Tecnica di TCDD hà realizatu una investigazione per i passaggi sotterranei è sopraviventi in Bozüyük

A Delegazione Tecnica di TCDD hà realizatu l'ispezione per i passaggi sotterranei è i passaggi superiori in Bozüyük: L'ispezione di u cumitatu tecnicu hè stata realizata per e Ferrovie Statali sottu è i passaggi sopravviventi previsti per esse custruitu in Bozüyük.
Passi cuncreti sò stati fatti in quantu à i passaggi sotterranei è sopravviventi, chì sò trà e prumesse elettorali di u sindaco di Bozüyük Fatih Bakıcı, è hè stata realizata una revisione di u cumitatu tecnicu. Dopu à e riunioni tenute da u TCDD 1st Direttore Regiunale Metin Akbaş, in quale u presidente Bakıcı hà manifestatu i prublemi vissuti da i citadini mentre aspittàvanu chì i treni maniveranu à i passaghji à livellu, a delegazione tecnica hè ghjunta in u distrittu è hà fattu investigazioni.
Facendu una breve dichjarazione annantu à u sughjettu, u sindaco Bakıcı hà dettu: "U cumitatu tecnicu di i Ferrovii di u Statu hà finitu i so esami per i passaggi sottu è sopra à i passaggi ferroviari in u nostru distrittu. Cù u sustegnu di u nostru guvernu, u nostru travagliu cuntinueghja à piena velocità ".
Mentre hè previstu di custruisce i cavalieri di e Ferrovie Statali à u passaghju à livellu Saraycık, Kovalıca Junction, à u vechju passaghju à livellu Sanayi è Yeşilkent s'ellu ùn scontranu micca e cundizioni necessarie, hè previstu di rivisione i sottopassi esistenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*