Mus 1st Festival Internaziunale di Neve hè statu fattu

U 1u Festival Internaziunale di Neve di Muş hè statu tenutu: U 1u Festival Internaziunale di Neve s'hè tenutu cù l'urganizazione di l'Assemblea di a Ghjuventù affiliata à u Cunsigliu Municipale di Muş è l'Associazione di Ghjuventù di a Casa di Cultura è Turismu Muş. U guvernatore ad interim Ercan Öter, u sindaco Feyat Asya, i capi di l'istituzioni pubbliche, i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali è centinaie di citadini anu assistitu à u festival tenutu in a stallazione di u Centru di Sci Muş Güzeldağ.

Facendu u discorsu d'apertura di u 1st Festival Internaziunale di Neve, induve diverse attività suciali è volleyball, wrestling, ski è tug-of-war, musica live è diverse stands sò stati stallati, u presidente di l'Assemblea di a Ghjuventù Deniz Koçmen ringraziò tutti i participanti. Dichjarà chì u Governatore è a Municipalità di Muş è a ghjuventù si sò riuniti per urganizà u 1u Festival Internaziunale di Neve, u Vice Governatore Ercan Öter hà dettu chì sti festivali devenu esse tradiziunali.

Esprimendu chì u festivale era assai bonu è chì a ghjente s'hè divertitu, u guvernatore interim Öter hà dettu: "Avemu cuminciatu à celebrà u 1u Festival Internaziunale di Neve urganizatu da u nostru guvernatore è a merria inseme. Semu di fronte à una folla più grande di ciò chì avemu aspittatu, è simu assai cuntenti. Spergu chì averemu festivali più grandi da avà. Infatti, quandu cuntate Muş in termini di prufittu, pudete vede cum'è una di e pruvince più prufittuali in Turchia. Stu prufittu deve esse trasfurmatu in divertimentu è festival da avà. Avemu bisognu di trasfurmà u prufittu di Mus in prufittu perchè avemu bisognu di valutà cummirciali. Avemu un centru di sci in a nostra cità chì ùn hà micca assai capacità. Prughjemu di trasfurmà questu in una stazione di sci più grande è moderna cù i prughjetti di u nostru stimatu Governatore, è di trasfurmà in una facilità chì pò attirà turisti è aghjunghje impurtanza à a prumuzione di Muş. Allora questu hè statu un successu per noi. Speremu di celebrà i nostri prossimi festivals cun più entusiasmu è una participazione più grande. Grazie à tutti i participanti ". disse.

U sindaco Feyat Asya hà dettu: "Oghje hè statu un ghjornu speciale per Muş. A nostra assemblea è u nostru guvernatore, inseme à u nostru guvernatore, anu fattu un bellu avvenimentu in l'atmosfera di una festa, è a nostra ghjuventù è a nostra ghjente hà riempitu quì a stazione di ski dapoi a prima ora di a matina. Per quessa, avemu da fà u internaziunale bè in u nostru festival, chì hè assai populari cù u primu. Avemu ancu avutu l'alegria di avè sta festa di neve facendu un pesu di ogni benedizzione è una benedizzione di ogni fardelu, è chì era assai populari. Semu in stu campu inseme cù i ghjovani per sperimentà a gioia di campà in una pruvincia è una regione induve a pace, a pace è a bellezza prevalenu, per esse ricurdati cù cose cusì belle inseme, è simu cuntenti è divertendu cù a neve.

U 1u Festival Internaziunale di Neve, chì hè statu urganizatu, hà finitu cù l'offerta di cibo dopu chì i citadini participanti anu ballatu halay accumpagnatu da musica live.