Ministru Yıldırım, Ankara-Sivas YHT Project hè più caru cà Marmaray

Ministru Yıldırım, Prughjettu Ankara-Sivas YHT hè più caru chè Marmaray: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım hà dichjaratu chì u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas hè un prughjettu di 7,5 miliardi è Marmaray hè un prughjettu di 7 miliardi.
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dichjaratu chì u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas hè un prughjettu di 7,5 miliardi è Marmaray hè un prughjettu di 7 miliardi, è hà dettu: "Pudete capisce l'impurtanza di Yozgat da quì. A Republica di Turchia investe un investimentu più caru cà Marmaray in terri anatoliani. "L'investimenti ùn sò micca fatti solu in Istanbul", disse.
Yıldırım hè ghjuntu à Yozgat cù u Ministru di a Ghjustizia Bekir Bozdağ per l'apertura di u tunnel T-9 di u Trenu d'Alta Velocità (YHT). Yıldırım è Bozdağ sò stati accolti à l'entrata di Yozgat è dopu anu visitatu u guvernatore Abdulkadir Yazıcı.
"MOMENTU STORICO"
In a so dichjarazione à i ghjurnalisti quì, u Ministru Yıldırım hà dettu chì anu realizatu prughjetti impurtanti in Yozgat dapoi u 2003, è unu di elli hè u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas.
Dichjarà chì assisteranu à un mumentu storicu in u scopu di u prugettu, Yıldırım hà dettu:
"Seremu tistimunianze u tunelu più longu in a storia di e ferrovie, chjamatu T-9, situatu in Akdağmadeni, cù una lunghezza di 5 mila 150 metri, vene à a luce oghje. U Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas hè assai impurtante. Da induve vene a so impurtanza? Prima di tuttu, a ferrovia da Ankara à Sivas ùn passa micca per Yozgat. Bypassendu Yozgat, va à Kayseri è da quì à Sivas. Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, u nostru Ministru di a Ghjustizia è i nostri amichi MP sò ghjunti à noi dumandendu "Quandu Yozgat scuntrà u trenu?", avemu decisu di piglià passi per implementà u prugettu. Avemu cuminciatu à travaglià nant'à u prugettu, è avemu fattu u travagliu di custruzzione dapoi u 2009 ".
Dichjarà chì u prugettu hè statu realizatu in cundizioni geografiche difficili, Yıldırım hà dettu: "Omu pò dumandà perchè stu prughjettu ùn hè micca statu finitu dapoi u 2009. Stu prughjettu hè sottumessu à cundizioni geografiche assai difficili per via di a so strada. Superemu parechje difficultà cum'è strutture di ingegneria, tunnel è viadutti. Ci hè più di 10 tunnelli nantu à a linea. A lunghezza tutale di u tunnel supera i 20 chilometri. Ognunu di i viaducti custruiti hè un grande ponte. Ci sò viaducts a mità di u ponte di u Bosforu. Dunque, hè un prughjettu difficiule, un prughjettu caru ", disse.
UN PROGETTU PIÙ CARU CHE MARMARAY
Rimarchendu chì u costu di u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas hè più di Marmaray, Yıldırım hà cuntinuatu cusì:
"Sapemu tutti Marmaray. Marmaray hè u prughjettu più prestigiosu è magnificu in u mondu. Stu prughjettu hè più caru cà Marmaray. Pudete capisce l'impurtanza di Yozgat da quì. Si parla di un prughjettu di 7,5 miliardi. Marmaray hè 7 miliardi di lire. Per quessa, a Republica di Turchia investe un investimentu più caru cà Marmaray in i terri anatoliani. L'investimenti ùn sò micca fatti solu in Istanbul. Furnemu ogni tipu di servizii cum'è strade, aeroporti è ferrovie in ogni centimetru di Turchia, senza risparmià alcun sacrificiu. Ùn ci hè micca un trenu d'alta velocità ancu in America oghje. Ùn hè micca dispunibule in Inghilterra, ma in Turchia u sognu di i treni d'alta velocità hè diventatu una realità durante i guverni di u Partitu AK. Oghje, avemu fattu unu di sti passi impurtanti cù u Tunnel Akdağmadeni. Speremu di finisce u prugettu à a fine di u 2018. "A menu chì ùn ci hè un grande ostaculu da Diu, avemu da finisce u prugettu travagliendu cù tutte e nostre forze".
Yıldırım è Bozdağ anu visitatu a municipalità di Yozgat è a Direzzione Provinciale di u Partitu AK.
U Ministru Bozdağ, à a Presidenza Provinciale di u Partitu AK, hà ringraziatu Yıldırım per i so servizii à Yozgat.
Dichjarà chì Yıldırım hà fattu l'azzioni di più successu in i guverni di u Partitu AK, Bozdağ hà dettu:
"Oghje, ospitemu u nostru Ministru di i Trasporti, u sgiò Binali Yıldırım, in a nostra cità, chì hè u rapprisentante di più successu di l'azzioni di più successu in i nostri Guverni, cunnetta tutti i cantoni di Turchia cù strade, rete ferroviaria, aeroporti, porti, è ancu paesi cù l'internet in cumunicazione. In nome di mè stessu, di i mo amichi è di u populu di Yozgat, vi accolgo in u nostru paese è dicu chì avete purtatu l'onore. Esprimemu a nostra gratitudine sincera à ellu per i travaglii chì hà purtatu à Yozgat finu à avà. Spergu ch'ellu curunerà ciò ch'ellu hà fattu cù l'opere ch'ellu pruducia da avà. "Ùn avemu micca dubbitu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*