U travagliu cuntinueghja per l'offerta d'acquistu di treni di prova d'alta velocità

U Ministeru di u Sviluppu cuntinueghja i so sforzi per include u Prughjettu di Offerta di Procurazione di Treni di Test d'Alta Velocità in u prugramma d'investimentu.
U Ministeru di u Sviluppu cuntinueghja i so sforzi per include l'offerta per l'acquistu di un Trenu di Test d'Alta Velocità per esse utilizatu in u Prughjettu di Trenu Super Speed ​​​​Ankara-Istanbul, chì serà realizatu da a Direzzione Generale di Ferrovie Statali Turchi. , in u prugramma d'investimentu 2016.
In precedenza, u Ministeru di u Sviluppu hà truvatu u finanziamentu di 71 milioni di TL dumandatu per u trenu di prova per esse bassu è hà dumandatu una investigazione. I risultati di a reworking sò stati mandati à u Ministeru di u Sviluppu Se l'applicazione hè accettata, u prugettu serà inclusu in u Programma d'Inversione 2016. U novu trenu di prova per esse acquistatu hè previstu di avè 4 vagoni è una vitezza di 385 km. U Trenu di Test d'Alta Velocità per esse acquistatu serà utilizatu in e teste di u Prughjettu di Trenu Super Speed ​​​​Ankara-Istanbul, chì serà realizatu cù u mudellu Build-Operate-Transfer.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*