Hè statu decisu di esproprià alcuni immubiliarii nantu à a Sezione Afyonkarahisar - Uşak è a Ruta di u Prughjettu Afyonkarahisar Pole Crossing.

Hè statu decisu di esproprià urgentemente alcune proprietà nantu à a Sezione TCDD Afyonkarahisar - Uşak è a Strada di u Prughjettu di Passaghju Direttu Afyonkarahisar.
Sezione Afyonkarahisar - Uşak (Banaz) (Tra Km: 30 + 2015 - Km: 2014 + 5219) è Passaghju Direttu Afyonkarahisar in u scopu di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara - Izmir numeratu 194/325, chì e so offerte sò state raccolte da Direzzione Generale di Ferrovie Turchi di u Statu u 268 September 000. A decisione di u Cunsigliu di i Ministri in quantu à l'espropriazione in l'offerta di custruzzione di l'infrastruttura hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale.
Hè statu decisu di esproprià urgentemente alcune pruprietà nantu à a strada di u prugettu in quistione. Comu hè cunnisciutu, a joint venture Nurol İnşaat - Teyda İnşaat avia appellu à u JCC per u risultatu di l'offerta u 29 di ferraghju 2016, è a decisione di a JCC era aspittata. A joint venture Şenbay Madencilik-Aga Enerji, chì a so obiezione hè stata prima rifiutata da u JCC, hà appellu à u tribunale è hà vintu. U tribunale hà ancu sustinutu l'esecuzione di a decisione KCC. In questu stadiu, a JCC hà esaminatu l'obiezione nantu à i so meriti è hà decisu di cuncede a prequalificazione à a joint venture in cunfurmità cù a decisione di a corte. Tuttavia, l'offerta, chì u costu approssimativu hè statu determinatu cum'è 1.254.624.003 TL, hè stata vinta da a joint venture Doğuş İnşaat - Tekfen İnşaat cun una offerta di 878.999.998 TL. L'offerta pò esse annullata postu chì l'offerte sò state aperte. U prublema diventerà chjaru in i ghjorni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*