Pruvaremu d'offre un serviziu di telecabina à altri distretti di Ankara

Pruvaremu d'offre u serviziu di funivia à l'altri distretti di u nostru Ankara: A linea di funivia Yenimahalle-Şentepe di 3,2 chilometri, chì hè stata custruita da a Municipalità Metropolitana di Ankara, dà un esempiu cù parechji.

Balamir Gündoğdu, Direttore Generale di a Municipalità Metropolitana di Ankara EGO, hà dichjaratu chì i funzionari di parechje pruvince sò ghjunti à Ankara per inspeccionà a linea, chì hè a prima funivia di Turchia per u trasportu publicu, è hà dettu chì anu dumandatu supportu tecnicu per chì tali servizii ponu esse furniti. in e so pruvince.

-"PENSEmu À ALTRE REGIONI"

Gündoğdu, novu numinatu à a Direzzione Generale di l'EGO, hà fattu esami nantu à a Linea Yenimahalle-Şentepe, a prima funivia di Turchia per u trasportu publicu, è hà ricevutu informazioni da u persunale nantu à u travagliu.

Spieghendu chì u serviziu di funivia bidirezionale da a Stazione di Metro Yenimahalle à a Regione di l'Antenne Şentepe hè gratuitu, Gündoğdu hà dettu chì una media di 25 mila persone sò trasportate ogni ghjornu.

U Direttore Generale Gündoğdu hà dettu: "Pianificamu di cuntinuà stu serviziu ancu in altre regioni di Ankara. Ci sò struzzioni datu à noi da u nostru sindaco metropolitanu, u sgiò Melih Gökçek. Inseme cù u nostru Dipartimentu di Servizi Ferroviari è a nostra altra squadra, cuntinuemu i nostri sforzi di cuncepimentu di prughjettu per offre stu serviziu ancu à l'altri distretti di Ankara ".

"VIAGGIU CUN UNA VISTA MERAVIGLIOSA ANKARA"

Balamir Gündoğdu hà dettu chì i citadini anu l'uppurtunità di viaghjà cù a magnifica vista di Ankara nantu à a linea di funivia, chì avanza trà un totale di 69 poli, u più altu di i quali hè 19 metri di lunghezza.

"U primu stadiu di a nostra linea di funivia, in quale operanu 10 cabine per 108 persone ognunu, hè 1400 metri, è a seconda tappa hè 1820 metri. Lungo a linea custituita da 4 stazioni, e cabine si movenu à una vitezza di 6 metri / secondu è questu pò esse rallentatu se vulete. Cù e cabine di funivia chì travaglianu in coordinazione cù i servizii di metro è ghjunghjenu da Yenimahalle à Şentepe in una media di 15 minuti, i citadini anu accessu à u trasportu è ponu sperimentà una magnifica vista di Ankara.

-Chjamate "Ùn fate micca dannu"...

Nutendu chì ci sò visitatori chì venenu da fora di a cità è si mette in funivia perchè hè gratuitu, u direttore generale di EGO Gündoğdu hà dettu: "Tuttu ciò chì vulemu da tutti i nostri citadini chì beneficianu di stu serviziu ùn hè micca di dannà i nostri teleferichi. . Pruvanu d'apre a porta, smash the windows, scrivite articuli, ancu apre e porte è scaccià e cose sottu. Detectemu tali incidenti attraversu i nostri culleghi di sicurità è pigliamu l'azzioni criminali necessarii.

Spieghendu chì ci hè un sistema di càmera in ogni cabina per ragioni di sicurezza è chì queste camere sò monitorate da u centru di cuntrollu, Gündoğdu hà dettu: "Questu hè un serviziu publicu è hè gratuitu. Vulemu chì tutti prufittà di stu serviziu publicu senza fà dannu ".

-"Ci hè una dumanda di sustegnu tecnicu da parechje cità"

Balamir Gündoğdu, chì hà cuntinuatu a so dichjarazione cù e parolle "In questu momentu, ci sò parechji funzionari di altre pruvince di Turchia chì venenu per esaminà stu nostru sistema", disse: "L'autorità venenu da parechje pruvince, cumprese Van, Malatya è Çanakkale, chì volenu. per avè infurmazione nantu à cumu custruimu è uperemu stu sistema. À a dumanda, mandemu i nostri amichi autorizati quì è furnisce supportu tecnicu. "Ci hè una grande dumanda per questu", disse.

Gündoğdu hà dettu chì ci hè un sistema di generatore chì pò furnisce 8 ore di serviziu ininterrottu in u telefericu in casu di qualsiasi interrupzione di l'energia, è se stu sistema falla, dui mutori di guida d'emergenza sò attivati.