L'infrastruttura di Tram hà iniziatu nantu à i boulevards Gazi Mustafa Kemal è Rafet Karacan

L'infrastruttura di Tram hà iniziatu nantu à i boulevards Gazi Mustafa Kemal è Rafet Karacan: I travaglii di spustamentu di l'infrastruttura sò cuminciati nantu à i boulevards Gazi Mustafa Kemal è Martyr Rafet Karacan situati longu a linea di tram.

Mentre u travagliu nantu à a stallazione di i binari in Yahya Kaptan in u prughjettu di u tram Akçaray di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli cuntinueghja, l'infrastruttura hà iniziatu in u Distrettu di Bekirpaşa Yenişehir. In u travagliu chì partenu da Gazi Mustafa Kemal Boulevard, i travaglii di spustamentu seranu realizati prima in l'infrastruttura. Simultaneamente, i travaglii di l'infrastruttura di tram sò cuminciati nantu à Şehit Rafet Karacan Boulevard.

TRAVAILU PER ÙN VITTIMÀ I NOSTRI COMMERCIANTI

U Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, Mustafa Altay, hà dichjaratu chì, in u scopu di u prughjettu di u tram, i travaglii di spustamentu di l'infrastruttura sò iniziati in a sezione Mehmet Ali Paşa da u luni 28 di marzu, è chì l'infrastrutture chì resteranu sottu à a linea di tram in a strada saranu. esse sguassate da sottu à a linea, trasladatu è una nova infrastruttura serà custruita. "Custruemu una nova infrastruttura da zero", hà dettu Altay, aghjustendu: "Cerchemu di fà u nostru megliu per impediscenu à i nostri citadini è i cummercianti di esse vittime".

U PROGETTU PROGRESSA CONTINUAMENTE

In u prughjettu di u tram di Akçaray, chì introduverà u sistema di ferrovia leggera à Kocaeli, un cantiere di custruzzione hè statu stabilitu in l'area vicinu à u Terminal Intercity Izmit, è dopu i travaglii di spustamentu di l'infrastruttura sò stati iniziati in Yahya Kaptan. Dopu à u cumpletu di u travagliu di spustamentu in l'infrastruttura, a stallazione di i rails di u tram principia à principiu di marzu.

I RAILS sò stati posti in YAHYA KAPTAN

Mentre a stallazione di rails in e strade induve u tram passa in Yahya Kaptan cuntinueghja, i travaglii infrastrutturali in altre parti di u prugettu sò cuminciati. In u scopu di u prugramma, l'infrastruttura hè stata scavata in a sezione trà Gazi Mustafa Kemal Boulevard è Doğu Kışla Park.

GAZİ MUSTAFA KEMAL AVENUE

I travaglii di l'infrastruttura parteranu da l'intersezzione di a strada Dönmez è a strada Gülistan nantu à u Boulevard Gazi Mustafa Kemal, chì hà una larghezza di strada di 20 metri, è continuanu finu à l'intersezzione di a strada Çancı è a strada Şölen. U spustamentu di l'infrastruttura, l'escavazione di a linea, i travaglii di riempimentu di a linea è a fabricazione di superstrutture seranu realizati annantu à circa 300 metri di strada. U travagliu hè ancu cuminciatu nantu à a seccione di 200 metri trà Kavaklar Street è Adnan Menderes Boulevard.

ŞEHİT RAFET KARACAN BOULVARI

I travaglii di l'infrastruttura nantu à a sezione trà Köse Street è Anıtpark in Şehit Rafet Karacan Boulevard, situata nantu à a strada di u tram, anu iniziatu simultaneamente cù l'altri setti. U spustamentu di l'infrastruttura, l'escavazione di a linea, i travaglii di riempimentu di a linea è a fabricazione di superstrutture seranu realizati nantu à a strada di 395 metri di lunghezza è 22 metri di larghezza. U capu di u Dipartimentu di Trasportu, Mustafa Altay, hà ancu fattu una ispezione in situ u primu ghjornu di i travaglii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*