U trenu d'alta velocità vene à Trabzon, micca u trenu d'alta velocità

À Trabzon: U presidente provinciale di Trabzon di u Partitu AK, Haydar Revi, hà scontru cù u Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım.

Revi spiegò personalmente tutti i prughjetti riguardanti l'autostrade in Trabzon à u Ministru è hà fattu dumande.

U presidente provinciale di Trabzon di u Partitu AK, Haydar Revi, hà fattu parechje visite à Ankara è hà tenutu riunioni cù l'autorità competenti in quantu à i prughjetti impurtanti per Trabzon. Una di queste riunioni hè stata cù Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. Revi hà fattu una valutazione di a riunione è hà dettu: "Avemu scontru cù u nostru Ministru Binali Yıldırım. Sta riunione hè stata accumpagnata da i nostri Deputati, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana è u nostru Onorevoli Guvernatore. A nostra riunione cuminciò à 11:00 è finita à 14:00. Era una riunione assai longa. Avemu discututu tutti i nostri prughjetti di l'autostrada in nome di a nostra cità. Tutti i prughjetti previsti è in corso nantu à a nostra reta stradale di 885 chilometri sò stati discututi. U primu prughjettu chì avemu parlatu era Kanuni Boulevard. Ci hè un aumentu di l'indennità di 20 per centu ligatu à Kanuni Boulevard. Siconda, avemu discututu l'intersezioni chì cunsideremu impurtanti. Kasüstü, Değirmendere, Karşıyaka-Avemu discututu tutte e intersezioni in u junction Uğurlu, Akçaabat-Düzköy è a maiò parte di queste intersezioni sò in u stadiu di offerta. Avemu personalmente dettu à u Ministru di i prublemi è ciò chì vulemu fà. Avemu evaluatu ognunu di sti prughjetti separatamente è l'espropriazione hè ghjunta à u primu.

Avemu trattatu estensamente Strade di Cunnessione Sud

Nutendu chì anu ancu parlatu di a ferrovia durante a riunione, u presidente Revi hà dettu: "Tutti questi prughjetti eranu nantu à a nostra agenda è eranu i prughjetti chì avemu prumessu à i citadini, cusì sò stati discututi unu per unu. In l'Occidenti, avemu evaluatu e strade di cunnessione Tonya, İskenderli, Beşikdüzü, Düzköy, Şalpazarı. Intantu, mi permette ancu di dichjarà chì una riunione separata serà fatta per a Strada Verde. Avemu parlatu di u Tunnel di Salmankaş da Araklı à Bayburt, u Tunnel di Zigana è, in questu cuntestu, a ferrovia Erzincan-Trabzon. Quandu valutemu a ferrovia, hè un prughjettu à longu andà è un prughjettu d'altu costu. Serà un trenu di velocità normale, micca un trenu d'alta velocità. Avemu discututu largamente e cunnessione stradale chì apre Trabzon à u Sud. Quandu guardemu à a mappa di a ferrovia di Turchia, hè pussibule di vede a ferrovia Erzincan-Trabzon. Hè stata una riunione pusitiva, postu chì hè una regione chì u Ministru cunnosce assai bè.

Avemu Evaluatu Alternative è Discutite Costi

Revi hà cunclusu u so discorsu facendu dichjarazioni annantu à l'aeroportu: "Ci sò diverse alternative per l'aeroportu. I studii di fattibilità continuanu. Prima, i costi sò stati discututi annantu à questu sughjettu, è serà decisu se una seconda pista o un secondu aeroportu serà custruitu annantu à i costi. Da una banda, a migliione di l'aeroportu esistenti cuntinueghja. Ci hè un investimentu seriu questu annu, i linii internaziunali sò rinnuvati, è u mantenimentu hè fattu da una banda. Avemu evaluatu l'alternattivi per l'ultima volta cù u Ministru è hà datu infurmazioni nantu à i costi. Avemu ancu parlatu di u Stadio Akyazı è l'uspidale previstu per esse custruitu accantu. Ci sò esempi di ospedali in u mondu in più di u stadiu. Se l'uspidale hè quì, a reta stradale hè stata cunsiderata per evità l'emboli di trafficu. A custruzzione di l'ospedale di a cità ùn hà micca affettatu u trafficu ".

Unu di i più parlati in a riunione era u Tunnel di Zigana. Hè ancu travagliatu nantu à a cunnessione Maçka. U travagliu cuntinueghja nantu à a seccione da Maçka à l'entrata di u tunnel. U travagliu à l'uscita di u tunnel cuntinueghja. Di sicuru, quì u scopu hè di culligà sta strada à Erzincan. Più hè statu discutitu. Avemu ancu parlatu di a ferrovia cum'è Erzincan Trabzon. Questu hè un prughjettu più longu. Hè un prughjettu caru. Serà un trenu d'alta velocità, micca un trenu d'alta velocità. Ma a cunnessione stradale chì apre Trabzon à u sudu hè statu discutitu. Avemu ancu parlatu di a ferrovia. Se guardemu à a mappa stradale in Turchia avà, pudemu vede a strada Erzincan Trabzon quì. Ma hè più un prughjettu à longu andà, sicuru. U cervellu di u ministru hè ancu una regione chì cunnosce assai bè. Ci sò dui tunnellati impurtanti in a cunnessione Erzincan Trabzon, è sò stati ancu discututi.

1 Comment

  1. A basa di u prublema di trasportu di Trabzon si trova in a strada assai longa è scomoda, l'absenza di u trasportu marittimu è ferroviariu. Quandu Erzincan-kelkit-Gümüshane-Trabzon-Rize è a ferrovia normale da Gümüşhane à Bayburt è Erzurum sò cuncepiti inseme, Trabzon è Rize si apriranu sia à u Sud sia à l'Occidenti. Per Istanbul, a cumissioni di a via marittima cù grandi navi di ferry cù una velocità di 50 nodi aprirà e porte di un viaghju in mare cortu è còmode da l'autostrada. quandu questi succede, u pesu di l'aeroportu hà digià diminuite è ùn ci sarà micca bisognu di investimenti supplementari.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*