Cunnetteremu 43 milioni di persone cù YHT, Ministru Yıldırım

Binali Yildirim
Binali Yildirim

Ministru Yıldırım, Cunnetteremu 43 milioni di persone cù YHT: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazione Binali Yıldırım hà dichjaratu chì a quantità di investimenti fatti in infrastrutture ferroviarie è superstruttura hà righjuntu circa 20 miliardi di dollari. "Per cunnetta e nostre 55 cità, 43 di chì currispondenu à 14 milioni di persone ", disse.

Binali Yıldırım, à u '6. Assistitu à a ceremonia di apertura di a Ferrovia Internaziunale, Sistemi di Ferrovia Ligeru, Infrastruttura è Logistica - Eurasia Rail. Facendu un discorsu à u prugramma di apertura, u Ministru Yıldırım hà dettu chì quandu anu pigliatu l'uffiziu in u 2002, l'infrastruttura di i sistemi ferroviari in Turchia ùn era micca cunfortu, chì investimenti impurtanti ùn sò micca stati fatti in e ferrovie da u 1951 à u 2002, è chì l'infrastrutture ùn eranu micca. rinnuvatu.

Binali Yıldırım, Dunque, mentre chì e nostre ferrovie, chì anu una reta di 11 mila chilometri, duveranu portà u pesu di stu paese, u paese avia da sopportà a carica di e ferrovie in quellu tempu per via di negligenza. In ogni casu, cù e pulitiche è i prughjetti determinati chì avemu presentatu, avemu iniziatu inizialmente a custruzzione di e linee di treni d'alta velocità, mentre avemu focu annantu à a rivisione è a rinnuvamentu di sta infrastruttura intatta, rendendu e linee senza signali, aumentendu a quantità di elettrificazione è cumpletamente. rinnuvà l'infrastruttura esistente.

AMU ARRIVU A U 35 PERCENT IN ELECTRIFICAZIONE MA NO NE VEDEMU ABBASTAMENTE

Ricordendu chì a Turchia hà messu à l'agenda di a rete ferroviaria in l'ultimi anni, Yıldırım hà dettu: "Se guardemu à l'ultimi 10 anni, 11 mila chilometri di a linea di 10 mila chilometri sò stati completamente rinnuvati. Inoltre, a quantità di linii cù signali, chì era à u livellu di 5 per centu, hà aumentatu sopra à 30 per centu. Avemu righjuntu u 35 per centu in l'elettrificazione, ma ùn li cunsideremu micca abbastanza. U nostru scopu hè di fà tutte e linee elettrificate è signalate in i prossimi 8-10 anni, è ghjunghje à almenu 80 per centu.

Cunnetteremu 43 milioni di persone cù YHT

Nutendu chì custruiranu una linea ferroviaria di 10 mila chilometri in più di e linee ferroviarie esistenti, cumprese cunvinziunali è veloci, Yıldırım hà dettu chì anu u scopu di cunnette 14 cità cù rete di ferru. Yıldırım hà sparte l'infurmazioni seguenti
U YHT chì avemu fattu, finitu è ​​messu in opera finu à avà hè 213 chilometri. Quandu aghjustemu 360 chilometri di linee cunvinziunali à questu, avemu un totale di più di 570 chilometri di linee di novu custruitu, ma à u stessu tempu, avemu linee più di 3 mila chilometri di quale avemu travagliatu in realtà è chì a so infrastruttura hè stata cumpletata. da più di 50 per centu. Cumpiteremu tutti questi prughjetti in corso à a fine di u 2018. U nostru scopu hè di cunnette e nostre 55 cità, induve 43 milioni di persone campanu, chì currisponde à u 14 per centu di a nostra pupulazione, cù YHT è linee veloci in u trasportu di passageri.

Aumenteremu u nostru trasportu di carica nantu à e ferrovie à 100 milioni di tunnellate

Binali Yıldırım hà sottolineatu chì a Turchia hà obiettivi più ambiziosi in u trasportu di merci per ferrovia paragunatu à u trasportu di passageri. Yıldırım hà dettu: "Dopu à u rinnuvamentu di tutte e linee, u livellu di signale è elettrificazione hè statu aumentatu, è da a mità di questu annu, l'infrastrutture di u settore privatu sò state aduprate, a nostra quantità di trasportu di merci nantu à e ferrovie hè à u livellu di 26 milioni. tunnellate oghje. Calculemu chì sta figura aumenterà à 3 milioni di tunnellate in 5-100 anni. Ciò chì significa?Ci hè più bisognu di veiculi rimorchiati è rimorchiati. Ci vole più treni muderni, più centri logistichi sò necessarii. In i prossimi 10 anni, l'investimentu chì faremu in l'infrastruttura ferroviaria è a superstruttura solu in Turchia hè più di 40 miliardi di dollari. A quantità d'investimentu chì avemu fattu in a ferrovia finu à oghje hà righjuntu circa 20 miliardi di dollari. "Allora avemu assai travagliu da fà", disse.

DAI A MANA DA CINA À LONDRA

Dichjarà chì a reta ferroviaria hè ancu impurtante per a rinascita di a storica Strada di a Seta, Yıldırım hà dettu: "I nostri prughjetti avanzanu passu à passu. Mettimu in opera u Prughjettu Kars-Tbilisi-Baku à a fine di questu annu. Cusì, compie un ligame mancante. Quandu fate a transizione cù Marmaray, dà a manu senza interruzzione da a Cina à Londra? Averemu realizatu una tale infrastruttura ", disse.

Enfatizendu chì a quantità d'investimentu da fà in l'infrastruttura è a superstruttura di e ferrovie in u mondu à mediu è longu termine serà calculata cum'è 1 trilione di dollari, Yıldırım hà dettu: "Ci hè assai travagliu per tutti da fà.

Dopu à i discorsi, Binali Yıldırım hà tagliatu u nastro d'apertura di a "Fiera Internaziunale di Ferrovia, Sistemi di Ferrovia Ligera, Infrastruttura è Logistica - Eurasia Rail", chì hè stata tenuta per a 6ª volta quist'annu, inseme cù l'invitati. U Ministru Yıldırım hà visitatu i stand in a zona di a fiera cù u so entourage è hà ricevutu informazioni da l'autorità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*