Se Aslı Nemutlu avia campatu, avissi avutu 22 anni

Se Aslı Nemutlu avia vissutu, avissi avutu 22 anni: u sciatore naziunale Aslı Nemutlu avissi avutu 4 anni s'ellu avia campatu.

A skier naziunale Aslı Nemutlu, chì hà persu a so vita chjappà i cortini di neve di lignu nantu à u latu di a pista mentre s'addestrava in u Konaklı Ski Center in Erzurum 4 anni fà, avissi avutu 22 anni s'ellu avia campatu. A famiglia chì ùn hà micca scurdatu di Asli u so anniversariu KadıköyHà decoratu a so statua in .

Aslı Nemutlu, chì hè ghjunta à Erzurum per participà à e corse di sci alpinu in u Konaklı Ski Center, hè mortu in u locu quandu hà culpitu i cortini di neve di legnu à u latu di a pista mentre allenava u 12 di ghjennaghju di u 2012. In quantu à a morte di Nemutlu, una demanda hè stata presentata contr'à 16 persone per l'accusazioni di "causà a morte per negligenza" è "abusu d'uffiziu". Dopu à u prucessu, chì durò circa 3 anni, u casu di Aslı Nemutlu hè statu decisu in a 26a sessione u 17 di nuvembre passatu.

À l'udienza tenuta à a 4a Corte Penale di Prima Istanza, l'ex presidente di a Federazione Turca di Ski Özer Ayık è u Rappresentante Pruvinciale di Ski Nevzat Bayraktar anu passatu 2.5 anni ognunu, l'allenatori Recep Süleyman Dilik è Fidan Kırbaç Özbakır, l'ex Segretariu Generale TKF Ahmet Muhtar. Kurt, Ahmet Muhtar Kurt, rispunsevuli di e piste di u Konaklı Ski Center. Ebubekir Urhan, rispunsevuli di i travaglii di ferru è meccanica, hè statu cundannatu à 1 annu è 8 mesi in prigiò. Mentre a sentenza di alcuni di l'accusati hè stata cunvertita in ammende, l'annunziu di u verdict hè stata posposta per l'altri. 9 ufficiali publichi in prucessu sò stati assolti.

Natu u 24 di marzu di u 1994, Aslı Nemutlu avissi celebratu oghje u so 22 anniversariu s'ellu avia campatu. A famiglia Nemutlu, chì ùn si scurda di l'anniversariu di a so figliola, hè di Aslı Kadıköy Hà decoratu a so statua in u Parcu Kalamış Atatürk cù margherite è garofani. A famiglia è l'amichi di Aslı anu lasciatu fiori nantu à a so statua.

U babbu Ahmet Metin Nemutlu, chì pusò una corona fatta di margherite nantu à a testa di a statua di a so figliola Aslı Nemutlu, hà aghjustatu a nota "Abbiate cura di noi ghjovani" nantu à a corona chì avia fattu cù garofoli rossi. Mamma Ayşe Elarman Nemutlu, invece, hà spartutu u so postu emotivu nantu à u situ di rete suciale, "Ghòvidu, 24 di marzu di u 1994... A mo figliola cara, ti ringraziu assai per avè sceltu noi cum'è famiglia 22 anni fà oghje è onoratu cum'è una mamma. Sempre cù u nostru amore ", hà scrittu.

Per d 'altra banda, i studienti sò educati cù u fondu "Aslı Nemutlu Scholarship" creatu dopu a morte di u ghjovanu skier. I sciatori di u futuru sò furmatu cù "Aslı Nemutlu Young Athletes Association".