A tecnulugia hè aduprata à i punti più alti in Solentek

Carru di trasportu di solentek
Carru di trasportu di solentek

A tecnulugia hè aduprata in i punti più alti in Solentek: In a produzzione di vagoni è pezzi di merci, Solentek, chì produce per u settore ferroviariu mundiale, usa a tecnulugia in i punti più alti. Avemu scontru cù Muammer Abalı, u Direttore Generale di a cumpagnia chì risponde à i bisogni di u settore ferroviariu. Abali; Ellu hà dichjaratu ch'ellu hà benefiziu da i pruduttori domestici in u parcu di machini, è chì travagliavanu cù marche cù l'ultime tecnulugia, a megliu qualità è a capacità alta in l'acquistu di machini.

Solentek opera in i campi di i sistemi ferroviari è di a trasfurmazioni di l'acciaio, cù l'infrastruttura tecnologica necessaria da l'era, in una zona di produzzione di 9 metri quadrati in a Zona Industriale Organizzata Bursa Nilüfer. A cumpagnia presta una attenzione particulari à i studii di R&D per i sistemi ferroviari, chì sò i più deficienti in u nostru paese. Solentek cù u so staffu tecnicu espertu è dinamicu; U scopu di ottene a più alta efficienza in i so servizii è di sviluppà continuamente, senza sacrificà a satisfaczione di u cliente è a qualità, appliendu una gestione di qualità tutale in u disignu di u produttu è a consegna, è i prucessi di serviziu post-vendita. Solentek "ISO 200: 9001 Sistema di Gestione di a Qualità", "EN 2008-15085 CL2 Saldatura di Componenti Ferroviari", "EN 1-3834: 2 Requisiti Integrali di Qualità per a Saldatura di Fusione di Materiali Metallici", "EN 2005-1090: 1 Struttura in Acciaio Applicazioni ", "ISO 2009:14001 Sistema di Gestione Ambientale" è "OHSAS 2004:18001 Sistema di Gestione di Salute è Sicurezza Occupational" certificati di qualità.

À quali mercati Solentek offre i prudutti?

Solentek hè stata fundata in u 2010. Attualmente, i carri, i carri di merci è e parti installate di merci sò fabbricati. I nostri principali mercati di travagliu includenu Francia è Germania. Inseme à questi, offremu ancu e nostre pruduzzione domestica.
Producete solu parti di a vittura di merci quì?

Facemu diverse parti. Avemu a capacità di pruduce u pruduttu cumpletamente; ma da quì hè impussibile di mandà un vagone finitu in Europa; perchè ùn ci sò micca rails quì. Siconda, i pruduttori in Europa volenu soprattuttu fà fà e parti quì è assemblelli quì. Allora a pruduzzione hè a soia. Cusì, ponu vende da quì à altri lochi, è questu hè cumu u sistema funziona ... Per quessa, fabricamu per parechje cumpagnie in questu modu.

Quanti metri quatrati di superficia hè pruduzzione quì ? Pudete parlà di i prucessi di produzzione di i carru ?

Stu locu hà una superficie di 9 200 metri quatratu. A pruduzzione hè fatta cù a fabricazione saldata. Dui tipi diffirenti di vagoni sò fabbricati. Ci sò millaie di variazioni di ognunu; ma unu hè carri di merci è l'altru hè carri di passageri. Per esempiu, TÜVASAŞ faci carri di passageri; ancu Durmazlar in u listessu modu... Noi, invece, fabrichimu carri di merci. A nostra fabricazione hè più simplice di a so. In riassuntu, pigliamu foglia di metallo o profili, curvate in diverse manere o saldemu per creà un pruduttu. In essenza, questu hè un locu induve a fabricazione saldata hè fatta.

"A PRODUZIONE IN BURSA È À LIVELLU 'CLASSE MONDIALE'"

U direttore generale di Solentek, Muammer Abalı, chì dice chì preferanu i fabricatori di machini domestici invece di machini d'origine straniera in a so pruduzzione, hè abbastanza cuntenta di l'industriale domesticu. I pruduttori di macchinari in Bursa producanu avà in forma di "classe mundiale". E so machini sò venduti in Italia è in America ... Per quessa, ùn si pò dì chì ci hè un prublema seriu cù a so qualità ".

Cù quale cumpagnie di machini cooperate?

Travagliemu cù cumpagnie cum'è Akyapak, Nukon, Dirinler, Ermaksan. A maiò parte di cumprà fogli cù una certa funzione da Ereğli. Ci hè una altra cumpagnia in İzmir chjamata Özkanlar. Avemu ancu cumprà prufili speciali da elli o impurtate da l'esteru. In generale, i profili d'acciaio di qualità più bassa sò fabbricati in Turchia. Siccomu facenu questi da scrap, u cuntrollu di qualità hè un pocu difficiule quì. Tuttavia, avemu bisognu di pudè ottene da Karabük; ma Karabük ùn hè micca inclusu in questu. Pigliemu questi è tagliate u fogliu è u prufilu secondu u prughjettu chì avemu pruduciutu quì o datu à noi da u nostru cliente. Li pieghemu, uniscemu cù saldatura. Dunque, avemu aduprà sti machini chì avete mintuatu intensivamente. Per esempiu, avemu una macchina di taglio di Akyapak. Cuntinuemu à aduprà. Avemu dinù laser; hè ancu a macchina di Nukon. I nostri Benders Ermaksan; I nostri saldatori sò a marca Buğra, è ci sò ancu alcune macchine di Fronius, Lincoln's... Avemu forbici; hè ancu marca Ermaksan.

Sembra chì preferite più i fabricatori di machini domestici ...

Facemu i nostri acquisti da i fabricatori di machini lucali. I pruduttori di macchinari in Bursa sò avà pruduciutu à u livellu di "classe mundiale". E so machini sò venduti in Italia è in America ... Per quessa, ùn ci hè micca un prublema seriu cù a so qualità. Questu hè un locu di travagliu di metalli. Unu di i travaglii più impurtanti di Bursa hè a trasfurmazioni di foglia. Dunque, i machini domestici scontranu quasi tutti i travaglii di i fabricatori. Quelli chì sò assenti o problematiche quì sò certi tipi di machining. p.e.; cum'è centri di machining. Sò digià machini assai grande, venenu da fora. Ma ci sò solu uni pochi di cumpagnie in u mondu chì facenu digià questi. In più, ùn avemu micca lagnanza da i nostri machinisti in generale. A nostra lagnanza hè solu chì ùn ghjunghjenu micca in tempu quandu ci hè un malfunzionamentu. Ma questu hè sempre normale. Ci sò sempre tali situazioni trà l'utilizatore è u fornitore di serviziu. In altre parolle, pudete campà cù un omu di gru o un carrettu.

Chì prughjetti sò attualmente in pruduzzione ?

Attualmente, avemu quattru prughjetti in corso in a nostra fabbrica. U primu hè i vagoni di carru à forbice chì avemu fattu per TCDD à l'occasione di una offerta. U carru di trasportu di forbice hè un carru assai speziale, a larghezza di e forbici hè cusì grande chì ùn pò micca mette nantu à e strade normali, ùn pudete micca portà. Attualmente, TCDD porta queste cesoie abbattendule è muntate in situ. L'assemblea in situ supera a tolleranza è crea una perdita di tempu. Per quessa, volenu traspurtalli cumpletamente finiti in a fabbrica in Çankarı. Allora avete da portà a piattaforma larga in una manera curva. In questu modu, fabrichemu un vagone speciale. Avemu ancu fattu u prugettu di stu carru. Di sicuru, ùn hè micca qualcosa chì avemu fattu da l'imaginazione, ci sò carri di stu tipu in u mondu ... TCDD ci hà digià dettu ciò chì vole. Questu hè u nostru primu prughjettu attuale; U prughjettu hè u nostru, avemu ancu fabricatu. Si pò dì chì i testi di u carru sò quasi finiti. Cum'è u nostru secondu prughjettu, possu dì chì avemu custruitu un vagone di trasportu di l'automobile. Questu hè un vagone chì avemu fattu cù TÜLOMSAŞ. Di novu per TCDD ... U so primu prototipu hè finitu, hè avà in strutture TÜLOMSAŞ. Pensu chì sarà in strada in un mesi o dui. U nostru terzu prughjettu hè di fabricà e parte frontale è posteriore di u chassis per un vagone cisterna per una cumpagnia in Germania. Infine, facemu un chassis cumpletu per una cumpagnia in Francia.

Per ciò chì aghju capitu, in realtà travagliate à l'esteru ...

Iè, conta per 80 per centu di u nostru fatturatu.

"CUMPRIMU MACCHINE TAGLIA E PIEGATRICE"

Solentek, chì produce principarmenti nantu à vagoni di merci è pezzi per u settore ferroviariu, hà una machina di punta in a so machina. Muammer Abalı, Direttore Generale di a cumpagnia, hà dichjaratu chì travaglianu cù pruduttori impurtanti da Akyapak à Nukon, da Dirinler à Ermaksan trà i so cumpagni di suluzione; "Femu sempre compra di macchina. Di solitu cumprà macchine di taglio è curvatura. Travagliemu cù marchi chì sò un pocu megliu in termini di tecnulugia, anu una capacità più altu, è anu un numeru ligeramente più altu di elli.

Quandu aghju guardatu u settore, eramu cumprà ancu i carru chì avemu bisognu da l'esteru; ma a tendenza hè cambiata. Cumu valutate u futuru di l'industria?

U fattu chì u settore ferroviariu in generale hè vinutu interamente da u monopoliu statale, è chì a fabricazione di vagoni di carichi è di vagoni di passageri hè stata interamente in manu di u statu; causatu tutte l'infurmazioni per esse in manu di u statu. In altri palori, e persone chì travaglianu cù u statu anu sta infurmazione. Ma in generale, per via di a negligenza di e ferrovie per parechji anni (ci hè stata una preferenza in questa direzzione in tuttu u mondu), Turchia ùn pudia sviluppà a so cunniscenza in u settore ferroviariu. Si ferma à un certu livellu. Ùn avemu micca assai prughjetti novi adattati per a tecnulugia d'oghje. Attualmente, Turchia prova di creà questi. U guvernu apre diverse offerte. In particulare in i vagoni di merci, TÜDEMSAŞ è TÜLOMSAŞ facenu queste offerte. Questi includenu u prughjettu è a fabricazione. Per quessa, sò di l'opinione chì ci sarà accumulazione di cunniscenze è di sviluppu indipindente da u statu in u periodu à vene. Ma questu hè assai novu in Turchia, chjamemu liberalizazione. In u mo parè, stu settore farà un prugressu significativu in u periodu à vene. U settore privatu in u campu di a fabricazione di vagoni in Turchia hè riapprendu e ferrovie.

Ci hè una etichetta di travagliu disciplinatu in altri settori. Soprattuttu quandu i tender sò implicati ...

A causa di a natura di u travagliu fattu, qualchì volta u travagliu fattu in a stampa ùn hè micca riflessu. p.e.; Pudete vede assai esempi di questu in l'industria di difesa ... Tecnicamente, queste cose funzionanu in accordi di cunfidenziale; ma nantu à e ferrovie, stu sicretu hè un sicretu cummerciale. Per esempiu, ci hè a Fiera Ferroviaria Mundiale in Berlinu in Aostu. Sè vo andate quì pudete vede tutti i carri, ùn ci hè micca assai privacy. Ci sò ancu quelli chì ingannà; ma pudete avè guai quandu custruite quellu carru. Dunque, u sicretu quì ùn hè micca cum'è l'industria di difesa.

Solentek averà qualchì prughjettu d'investisce in u prossimu periodu?

Facemu l'acquistu di macchine, necessariamente, assolutamente. Cumpemu e macchine di taglio è di curvatura... Cumpremu di macchine da cumpagnie chì sò un pocu megliu in termini di tecnulugia, cù una capacità più altu è un numeru pocu più altu. Forse ci pò esse qualcosa cum'è un centru di machining chì vulemu cumprà fora di questi. Ma per ellu, possu dì chì ci hè sempre un prucessu davanti à noi.

Avete un spaziu di travagliu intensivu di risorse. Avete bisognu di un robot in a vostra fabbrica?

Di sicuru... Avemu digià valutatu questu... A produzzione di massa deve esse fatta per esse pussibule a pruduzzione robotica. Allora duvete fà assai di listessa cosa. U settore di i carri di merci è di i carri di passageri hè un campu cumplettamente artigianale. Ci ; ma certi parti pò esse fattu da u robot, micca da a manu. L'interessante hè chì ùn fate micca assai di u stessu pruduttu in questa industria. Numeri cum'è 100, 200 sò à u massimu. Ùn ci hè nisun ordine o dumanda in ogni locu in u mondu dicendu "Produce 10 mila di sti carri per mè". Ci sò ancu fabbriche assai grande in Cina; in ogni modu, l'usu di robots hè limitatu ancu quì. Pudete aduprà in certi rigioni è lochi.

Chì ci hè a vostra aspettativa à u puntu di produzzione robotica?

Semu intensivi di risorse in a nostra attività. Dunque, utilizendu robots, avemu a pussibilità di fà e nostre saldature assai più liscia è di qualità più alta. U puntu impurtante quì hè chì avemu bisognu di produzzione robotica per quale parametri è per quale tipu di risorse. Cù l'usu di robots, u costu si tollerà in u periodu à vene. Tuttavia, simu attualmente in u prucessu di identificà i prucessi è i zoni chì sò impurtanti per questu acquistu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*