Valutazione di a Fiera ITB di Berlinu

Evaluazione di a Fiera di Berlinu ITB: L'imprenditore turisticu di Antalya, Haydar Julfa, hà fattu valutazioni nantu à a Fiera di l'ITB Berlin-International Tourism Exchange, chì hè cunsiderata una di e fiere turistiche più impurtanti in u mondu.

Haydar Julfa, Sales and Marketing Manager di Olympos Teleferik, unu di l'impurtanti centri di turismu alternativu di Antalya, chì hà participatu à a 50th ITB Berlin Fair quist'annu, hà fattu valutazioni dopu a fiera.

Dichjarà chì anu fattu una prumuzione à a Fiera di Berlinu inseme cù ATIB (Association of Alternative Tourism Activities and Businesses), Julfa hà manifestatu a so satisfaczione per participà à a fiera. In a so dichjarazione, Haydar Julfa hà dettu: "A fiera di Berlinu hè una di e più grandi fiere di turismu in u mondu. Semu assai piacè di participà à sta fiera. Quist'annu, avemu assistitu à a fiera in nome di ATIB è Olympos Cable Car. A sinergia di a Fiera di Berlinu era abbastanza alta. À a fiera, avemu avutu riunioni assai impurtanti in nome di u turismu alternativu è l'Olympos Cable Car. U nostru ministru di u Turismu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, i sindaci di Kemer, Muratpaşa è Konyaaltı ci anu visitatu.

Dichjarà chì anu avutu una riunione speciale cù İrfan Önal, u Direttore Generale di Prumuzione di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, Haydar Culfa hà dettu chì anu accunsentutu à fà studii cumune cooperando per sguassà l'ostaculi davanti à u turismu alternativu è per fà più. promozione efficace.
Semu assai tristi per l'attu terrorista in Ankara.

Semu assai tristi per l'attu terrorista in Ankara.
Dichjarà chì a participazione à a fiera da Turchia era abbastanza alta dopu à a crisa russa, Julfa hà dettu chì, malgradu questu, a fiera era debbule cumparatu cù l'anni precedenti. Julfa hà rimarcatu chì ci sò stati prutestazioni contr'à Turchia à l'entrata di a fiera è chì i gruppi di prutesta anu distribuitu flayers à i participanti di a fiera per impediscenu di andà in Turchia, è questu hà creatu una situazione negativa.

Malgradu tuttu, avemu avutu a speranza chì a mala situazione si ricuperà in qualchì modu in u periodu à vene, per via di u fattu chì l'altri destinazioni eranu pieni è i prezzi anu aumentatu. Ma eramu assai tristi per l'ultimu attu terrorista in Ankara. Vogliu a misericordia di Diu nantu à i citadini chì avemu persu in l'attaccu, è a pacienza per i so parenti. Spergu chì ùn riceveremu micca cattivi nutizie da i nostri feriti da avà. Ùn sò micca sapè s'ellu hè statu deliberatu questu attaccu, ma u fattu chì hè accadutu l'ultimu ghjornu di a fiera hà ancu spoiled a percepzione chì hè stata pruvata à esse trasfurmata in una pusitiva. Mentre chì questu ambiente insicuru cuntinueghja, a chance di u turismu di ricuperà hè sempre più dura ", disse.