U Novu Car Ferry Chjamatu Ahmet Piriştina Scontru cù u Populu di Izmir

New Car Ferry Chjamatu Ahmet Piriştina S'incontra cù i Cittadini Izmir: U novu car ferry chjamatu dopu u Sindaco Metropolitanu Ahmet Piriştina, chì hà persu a so vita in u so travagliu, hè statu messu in serviziu cù una cerimonia à a quale hà assistitu u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu. U presidente Aziz Kocaoğlu hà dumandatu di novu l'EIA di u Golfu, mentre chì Kılıçdaroğlu hà dettu: "Hè un privilegiu di esse da İzmir".
A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà implementatu u "Prughjettu di Sviluppu di u Trasportu Marinu" per aumentà a parte di u trasportu marittimu in u trasportu publicu è per rinnuvà a flotta esistente cù novi navi muderni, amichevuli di l'ambiente è di i disabili, hà purtatu a seconda di i 15 passageri. navi di passageru di vittura hà urdinatu dopu à 3 novi navi di passageru à a baia. U battellu di passageru chjamatu dopu à u tardu Sindaco Metropolitanu Ahmet Piriştina, chì hà persu a vita in u travagliu, Kemal Kılıçdaroğlu, presidente di u Partitu Populare Republicanu (CHP), u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Aziz Kocaoğlu, a moglia di u defuntu presidente Piriştina, Mine Piriştina, a so figliola Zeynep Piriştina, u so figliolu Buca Hè statu messu in serviziu cù una cerimonia tenuta cù a participazione di u sindaco Levent Piriştina è l'interessu intensu di u populu di İzmir.
Facendu u discorsu d'apertura di a cerimonia, chì hà iniziatu cù un spettaculu di ballu folklore, u capu di CHP Kemal Kılıçdaroğlu hà dettu: "Se un sindaco di u partitu di guvernu in Turchia pensa chì vogliu fà qualcosa, deve vene è piglià un cursu municipale in İzmir. . Ùn dicu micca questu per vantà cum'è u presidente di u CHP. Se Istanbul face u chilometru di u so metro trè volte u prezzu di Izmir, è Ankara u radduppia, hè una necessità oltre a necessità di vene à piglià un cursu quì. I nostri merri anu qualcosa di particulari. Daremu un contu di ogni centesimu à u publicu ", disse.
Esse da Izmir hè un privilegiu
Kılıçdaroğlu hà dettu chì İzmir hà fattu un prugressu significativu in u trasportu marittimu è hà cuntinuatu cusì:
"A Turchia hè circundata da i mari da trè lati. Allora perchè ùn usemu micca abbastanza u trasportu marittimu ? Avete bisognu à versà l'asfaltu per utilizà u trasportu marittimu? Avete bisognu di mette i semafori ? Avete bisognu di polizia di trafficu? Innò! Tuttu ciò chì ci vole hè a ragione è a scienza. Hè ancu u Metropolitanu di Izmir, è li ringraziu da u fondu di u mo core. Tutti noi è u mondu sanu sapemu chì İzmir hè una cità luminosa. Izmir hè un locu induve i demucratici è i liberi campanu. E persone chì vivenu quì si presentanu cum'è "Sò di Izmir" dopu un pocu tempu, ùn importa da induve venenu in Turchia. Hè un privilegiu di esse da Izmir ".
"Ha parlatu di Piriştina"
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà iniziatu u so discorsu commemorando u sindaco metropolitanu Ahmet Piriştina, mortu 12 anni fà mentre era in turnu. Ricordendu chì anu custruitu centri culturali è boulevards in nome di u presidente mortu, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Avemu fattu u so nome vive in parechje parte di a nostra cità. Unu di questi era l'Archiviu è u Museu di a cità di Izmir. Quellu chì riceve una nota da i libri in u centru di ricerca è memoria di Izmir scriverà una nota sottu à u libru, "Archiviu è Museu di a cità Ahmet Pristina", è u nome di u presidente Pristina vivrà in i libri è tramandatu da generazione in generazione. ."
Dicendu chì u presidente chì hà pigliatu i battelli di passageri da l'imprese marittimi era Ahmet Piriştina, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà dettu: "Hè Ahmet Piriştina chì hà iniziatu u trasportu in u Golfu. Hè a persona chì hà finitu u prughjettu di u Grand Canal, chì era cuminciatu à esse cunsideratu in u tempu di Osman Kibar, cuncepitu in u tempu di Alyanak è investitu da i merri chì sò vinuti dopu à ellu. Avà alzamu a barra ancu più altu. Cumprà 15 battelli di passageri è 3 battelli di vitture, avemu passatu 450 milioni di TL micca solu per u trasportu di u golfu, ma ancu per u trasportu marittimu, ma ancu per piglià l'epica è spustà fora di l'era.
"EIA ùn hè micca ghjunta dapoi 36 mesi"
Sottulineendu chì anu travagliatu versu u scopu di una baia swimmable dapoi 9 anni, ma ùn anu micca pussutu ottene un rapportu EIA per a baia dapoi trè anni, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:
"Avemu pensatu chì avemu da fà stu prughjettu inseme cù TCDD, mentre a pulizia di a baia, avemu ancu risparmià soldi per u portu. Ma aspettemu sempre u rapportu EIA. Avà ponu dì "ci manca". Nisun documentu mancante hè necessariu per trè anni. I documenti ùn sò micca inventati. U documentu hè dumandatu una volta, cumpletu, è dopu una decisione hè presa. Ma una decisione ùn pudia esse fatta. Chjamu à tutte l'autorità da quì: Stu rapportu EIA deve esse cessatu u più prestu pussibule, lascendu da parte altri calculi, per chì a Baia di Izmir pò esse bagnata, u turismu di Izmir è u settore di i servizii ponu fà un saltu. I rapporti EIA sò datu in una settimana, in 15 ghjorni. Ognunu mette a manu nantu à a so cuscenza ; rispetterà u nostru travagliu scientificu è darà u rapportu EIA u più prestu pussibule. Avemu ancu pigliatu i nostri navi di scavatori per pulisce a baia prima di avè u rapportu EIA. Avà travagliemu per riabilitare Homa Dalyan, a diritta è a manca ".
U presidente Kocaoğlu hà ancu datu infurmazioni nantu à i prughjetti attuali è in corso ligati à u sistema Izmir Rail.
Izmir amante Piriştina
U sindaco di Buca, Levent Piriştina, figliolu di u defuntu sindaco Ahmet Piriştina, chì hà pigliatu a parolla in nome di a famiglia Piriştina à a ceremonia di cummissione, hà dettu:
"Questa hè a storia di un omu chì hà immigratu da i Balcani è hè ghjuntu à a cità è hà rivendicatu quella cità da u primu ghjornu, chì hè sensibile à a sucietà cù a cultura di manca è hà lasciatu l'educazione chì hà ricevutu, chì hè sensibile à a cità. campa, prova à aghjunghje ciò chì hà amparatu à sta cità, è hè felice di serve i citadini. Ma i principali eroi chì rinfurzà a storia; Ci sò stati persone di Izmir chì sò muderni, demucratiche è anu aduttatu i principii è riforme di Atatürk. Era u populu di Izmir chì hà purtatu Ahmet Piriştina à stu successu è cuntinuò sta storia cù a listessa funzione ancu dopu a so morte. Micca ogni puliticu riceve questu. In nome di a mo famiglia, vogliu ringrazià u mo stimatu presidente è presidente Aziz Kocaoğlu ".
Dopu hè "Kubilay" è "Sait Altınordu"
A Municipalità Metropolitana di Izmir hà messu in serviziu a nave di passageru "Hasan Tahsin" in uttrovi scorsu. Avà, ci hè u battellu "Kubilay", chì i travaglii di custruzzione sò finiti è l'equipaggiu hè fattu. A Municipalità Metropolitana, chì hà cumandatu 9 di e novi navi da crociera, cuntinueghja i so sforzi per portà a 10ª nave "Sait Altınordu" in a cità in aprile.
Sti navi sò assai spiciali.
3 novi battelli custruiti da a Municipalità Metropolitana di Izmir sò stati custruiti cù e stesse caratteristiche. Nant'à i navi cù un sistema di cuntrollu cumplettamente elettronicu è a capacità di manuvra, chì si distinguenu cù parechji aspetti diffirenti; Tutti i ponti è i salotti di i passageri sò pensati per i disabilità fisiche è visuali, è ancu per i passageri cù strollers. I segni d'avvertimentu è di direzzione sò scritti in l'alfabetu Braille cù sollievu per i malati di vista. Inoltre, i pavimenti sò stati posti in un tipu chì pò esse usatu da i passageri visualmente. Una sezione hè riservata à u viaghju sicuru di l'utilizatori di sedia à rotelle in a sala di passageri. Inoltre, ci sò 2 ascensori adattati per i disabili nantu à e navi. Ci sò 3 gabbie indipendenti per l'animali di l'amatori di l'animali nantu à i novi navi di passageri. Ci hè un parcorsu circundatu per i zitelli di 2-5 anni in a sala di passageri. In novu, ci sò 10 biciclette è 10 parcheghji di motociclette nantu à e navi. Ci sò 5 toilette, chioschi è chioschi di vendita autumàticu induve si vende bevande fresche è calde per i bisogni di i passageri. Ci sò ancu schermi d'infurmazioni, trasmissioni TV è equipaghji di Internet wireless in i navi.
 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*