A stazione di Ankara YHT da esse cumpletata in lugliu

A stazione di Ankara YHT serà cumpletata in lugliu: a stazione di treni d'Alta Velocità d'Ankara (YHT), chì hè stata cuminciata à esse custruita in u sudu di a stazione di Ankara è avanzata da 86 per centu, serà finita in lugliu.
Sicondu l'infurmazioni ricevute, in Turchia, chì hà vultatu à e ferrovie in u trasportu dopu à mezu seculu, i prughjetti di treni d'alta velocità basati in Ankara, chì anu iniziatu u serviziu in u 2003, sò trà i prughjetti principali implementati cù i fondi d'investimentu furniti dapoi. 2009.
Turchia, chì hà cuminciatu à operare YHT trà Ankara-Eskişehir in 2009, Ankara-Konya in 2011, Konya-Eskişehir in 2013 è Ankara-İstanbul è Konya-Istanbul in 2014, hè l'ottavu paese operatore di treni d'alta velocità in u mondu è u sestu. in Auropa.Si trova in. Inoltre, i travaglii di custruzzione cuntinuanu nantu à e linee Ankara-Sivas è Ankara-İzmir YHT è e linee di treni d'alta velocità Bursa-Bilecik è Konya-Karaman.
Simile à e pratiche in u mondu, a necessità di custruisce stazioni YHT hè ghjunta in Turchia per via di l'intruduzioni di tecnulugii di treni d'alta velocità è di a circulazione è di i bisogni di u passageru cambiante è crescente. Siccomu a Stazione Ferroviaria Ankara esistente, chì hè stata custruita in i primi periodi di a Republica cù l'entrata graduale di e linee YHT in serviziu, ùn pudia micca risponde à a necessità in termini di capacità spaziale è di dimensione, hè statu decisu di custruisce a Stazione Ferroviaria di Ankara YHT.
Ankara YHT Station, a custruzzione di a quale hà iniziatu in 2023 cù u scopu di equipà 3 mila 500 chilometri di alta velocità è 8 mila 500 chilometri di rete di treni à alta velocità in cunfurmità cù a visione 2014 in Turchia, è u prugressu di 86 per centu hè statu. rializatu, serà cumpletu in lugliu.
Ankara YHT Station, custruita cù u mudellu Build-Operate-Transfer (BOT), servirà 20 mila passageri per ghjornu in a prima fase è 50 mila passageri per ghjornu in u futuru. A stazione, chì u trasportu di passageri è l'operazioni di treni d'alta velocità seranu realizati da TCDD, serà operata da a cumpagnia di l'imprenditore per 19 anni è 7 mesi da a data di a so entrata in serviziu. Serà trasferitu à TCDD à a fine di u periodu di operazione.
- Ankara serà u centru di u sistema ferroviariu
Mentre a stazione di Ankara YHT hè stata custruita, l'edificiu di a stazione esistente è e facilità intornu sò stati cunservati cù un approcciu di pianificazione storicamente sensibile è ristrutturati cum'è un novu centru di attrazione. A stazione, induve a cura hè presa per priservà u so valore storicu, serà un candidatu per esse unu di l'opere di prestigiu di TCDD è a Capitale Ankara cù a so architettura, facilità suciale è facilità di trasportu.
Un prughjettu chì riflette l'intelligenza architettonica di l'oghje è simbulizeghja u dinamismu di a cità hè statu sviluppatu per a Stazione YHT di Ankara, chì hè stata pianificata tenendu in contu i normi naziunali è internaziunali è esaminendu a struttura, a disposizione, l'usu è i metudi di operazione di stazioni di treni d'alta velocità. in altri paesi. A nova stazione, chì serà cunnessa cù dui passaggi sotterranei è unu sopra terra, serà cunnessa à Ankaray, Başkentray, Batıkent, Sincan, Keçiören è i metro di l'aeroportu.
- Edificiu di a stazione di u spaziuportu
Ankara YHT Station, custruita nantu à a terra trà Celal Bayar Boulevard è l'edificiu di a stazione esistente, serà custruita nantu à una superficie di 21 mila 600 metri quadrati. A stazione, chì averà una capacità media di passageri di 50 mila per ghjornu è 15 milioni per annu, avarà salotti di passageri è buffet à u pianu di terra. Un hotel di 140 stelle cù 5 camere serà custruitu nantu à dui piani di a stazione, è ci saranu ristoranti è caffè nantu à u tettu. Ci saranu piattaforme è uffizii di vendita di biglietti sottu à u pianu di a stallazione, è un parcheghju chjusu per 2 500 veiculi à u pianu più bassu.
Dopu à u spustamentu di e linee in a stazione esistente, 12 treni d'alta velocità cù una lunghezza di 420 metri, 6 linee cunvinziunali, 4 suburbani è di merci seranu custruiti in a nova stazione, induve 2 treni d'alta velocità ponu attraccate à a nova stazione. u listessu tempu.
Hè previstu di utilizà a Stazione YHT di Ankara è a stazione esistente in coordinazione. A cunnessione sotterranea è sopra à terra di i dui edifici di stazione serà furnita. Sicondu u prugettu, un tunnel cù una pista per caminari serà custruitu da a stazione Maltepe di u sistema di trasportu publicu di ferrovia leggera Ankaray à u novu bastimentu di a stazione.
A stazione YHT hè stata pianificata cunsiderendu i normi naziunali è internaziunali è esaminendu a struttura, a disposizione, l'usu è u funziunamentu di stazioni di treni à alta velocità in altri paesi.
Scopu di trasfurmà a stazione è u so circondu in un centru di attrazione per a capitale, u prugettu hè statu cuncepitu per rapprisintà a nova visione di TCDD, simbulizendu a velocità è u dinamismu, è ancu a tecnulugia è a cunniscenza architettonica d'oghje.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*