A demolizione principia in Bar Street

A Demolition Begins in Bars Street: Notificazioni sò state fatte à i cummercianti di Bar Street, alcuni di i quali seranu demoliti per via di u prughjettu di u tram. Trà u 30 di marzu à u 15 d'aprile, i cummercianti anu da lascià i so palazzi.

Dipartimentu di l'Espropriazione è l'Immubiliare di a Municipalità Metropolitana, a Direzzione di l'Expropriation Branch, hà notificatu à i pruprietarii di bar l'annu passatu è trasmette e decisioni di espropriazione. A municipalità, chì hà fattu a licitazione di tram per un annu è hà iniziatu u travagliu di custruzzione, hà cuminciatu à mette i rails necessarii per u tram in a regione Yahya Kaptan per un tempu. In u scopu di u prughjettu di u tram, parechji posti di travagliu in a zona chjamata Bar Street seranu ancu demoliti. Stu tema, chì era discutitu constantemente in i primi mesi di u prugettu, hè cascatu da l'agenda di a cità cù u tempu. A municipalità hà fattu un passu chì avaria affettatu negativu à i cummercianti u ghjornu passatu.

L'OVNI VANNI INIZIARE

Situatu in u centru di Izmit, i pruprietarii di locali cum'è Moody Bar, Barcelona Terrace Bar, Baron Bar è Crash Bar situati in l'area di Bar Street attornu à l'Hotel Asya anu mandatu notifiche "evacuate l'edifici". Hè statu amparatu chì e notificazioni sò state mandate à 70 grandi è picculi imprese in a regione. Mentre era statu dichjaratu chì l'edifizii cum'è Crash Bar duveranu esse evacuati finu à u 30 di marzu, alcune imprese anu datu un termini finu à u 15 d'aprile. I travaglii di demolizione cumincianu dopu à l'evacuazione di l'edifizii in a regione, induve l'alberghi, i bars, i ristoranti è i chioschi sò predominanti. A piazza di Türk Telekom hè trà l'edificazioni da esse demolite in a regione.

AMU REVISU

In l'edificazioni da esse demolite à l'ouest di a strada Şahabettin Bilgisu, un totale di 12 locali alcoliche sò in serviziu. Parlendu di l'edificazioni per esse demolite, u presidente di Kocaeli Entertainment Places and Investors Association (KEYDER), Yusuf Ziya Tom, hà dettu chì l'autorità municipali anu rottu a so prumessa. Tom hà dettu: "Avemu fattu un sondaghju di strada cù i funzionari di a cità un pocu tempu fà è identificò edifici chì puderanu esse bevande alcoliche. Avemu fotografiatu è arregistratu tutti. Avemu dumandatu chì i cummercianti chì soffrenu quì si detti licenze in quelli edifici. Anu accettatu. Ma oghje guasi si scurdanu di ste parolle, l'anu ruttu. Notificazioni sò state fatte. L'edificazioni sò evacuati ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*