U distrittu di Derbent di Konya hà tornatu in neve

U distrittu di Derbent di Konya hà tornatu neru: u distrittu di Derbent, chì include ancu Aladağ, chì hè previstu per esse custruitu cum'è u Centru di Sci di Konya, hà tornatu biancu ghjorni prima d'aprile.

U sindaco di Derbent Hamdi Acar, in a so dichjarazione, hà dichjaratu chì u distrittu hà acquistatu un aspettu biancu per a seconda volta in marzu cù a nevicata chì hà cuminciatu à esse efficace in u distrittu da ieri, è hà dettu: "A neve significa precipitazione è abbundanza. A neve caduta in u distrittu di Derbent hà purtatu l'abbundanza à a nostra regione di novu. Cum'è i nostri agricultori, eramu assai cuntenti di a pioggia. Ringraziemu à Diu Onnipotente per questu mille volte. L'altezza di a neve, chì hà righjuntu 5 centimetri in u centru di u nostru distrittu, hà righjuntu 11 centimetri in e misurazioni chì avemu fattu nantu à i pendii più bassi di Aladağ, chì serà u Centru di Sport Invernali di u nostru Konya. Pensemu chì l'altezza di a neve hè ancu più altu à a cima. Questu significa chì spergu chì puderemu ancu gode di u ski in Aladağ in aprile. disse.

Dopu chì a nevicata si firmò in u centru di u distrittu, i zitelli chì sò andati fora sò stati visti ghjucà à bole di neve è fà pupi di neve.