Erciyes Ski Season Cuntinueghja

A stagione di sci cuntinueghja in Erciyes: a stagione di sci cuntinueghja in Erciyes, chì hè diventatu unu di i principali centri di turismu invernale in u mondu cù l'investimenti di a municipalità metropolitana di Kayseri.

Ancu s'è a stagione di ski hè finita in parechje stazioni di ski in tutta l'Europa è in Turchia per a mancanza di nevicata è u clima caldu in 2016, a stagione cuntinueghja in Erciyes Ski Resort. Dichjarà chì travaglianu nantu à una basa di 24 ore cù sistemi di neve artificiale, Erciyes AŞ Gen. Art. Asst. Yücel İkiler hà dettu: "Cumu a temperatura hà righjuntu i gradi minus, chì sò i livelli desiderati, cù l'onda di fretu ghjunta da u 14 di marzu, operemu sistemi di neve artificiale in tutta a muntagna nantu à una basa di 24 ore. "Se e tampiratura cuntinueghjanu à esse negativu in i ghjorni à vene, allargeremu a stagione di sci da l'operazioni di sistemi di neve artificiale senza stop è aghjunghjendu neve à e piste di sci". disse.

Inoltre, İkiler hà dichjaratu chì, ancu se parechje stazioni di sci in tutta l'Europa è in Turchia anu dettu addiu à a stagione, anu pussutu offre à i sciatori una stagione di sci ininterrotta utilizendu sistemi di neve artificiale, grazie à l'investimenti di a Municipalità Metropolitana di Kayseri in Erciyes Ski Center.