Alstom francese hà fattu Istanbul una basa, preparandu per l'investimentu

Alstom francese hà fattu Istanbul una basa è si prepara per l'investimentu: a cumpagnia francese Alstom, chì sviluppa è cummercializa sistemi, equipaghji è servizii per u settore ferroviariu, hà cuminciatu à piglià passi impurtanti per rinfurzà a so attività è a localizazione in Turchia. Alstom, chì hà sceltu Istanbul cum'è u centru di u Mediu Oriente è di l'Africa in i campi di signalazione è sistemi, si prepara à entra in novi licitazioni. Alstom, chì prima era situata in i campi di trasportu è generazione di energia-distribuzione, avia recentemente vendutu a so struttura di putenza à GE.
Dichjarà chì ci sò 32 vagoni nantu à a linea Taksim, chì si estende à Hacıosman, u direttore generale di Alstom Turkey, Arban Çitak, hà dettu chì 80 veiculi di tipu metropolitana nantu à a Linea Olimpica, kabataşHà ricurdatu chì ci sò 37 tram in a linea di tram di Sultanahmet partendu da . Spieghendu chì sò ancu implicati in u mantenimentu di u sistema di signalazione è di u trenu d'alta veloce, Çitak hà nutatu chì anu da piglià passi per cresce rapidamente in Turchia durante stu periodu. Chitak hà dettu:
"Ci hè una visione per i sistemi ferroviari in Turchia è vulemu esse una parte di sta visione. Ci hè una offerta di treni d'alta velocità per 80 veiculi in u prossimu periodu. Ci hè ancu u travagliu chì nascerà da a cunnessione di e linee di metro di 1000 vitture à l'altru. I mega prughjetti anu linee di sistema ferroviari. Avemu preparatu per queste offerte cù a nostra struttura finanziaria, chì hè in cundizione assai bona. S'è avemu stu tender o tender, avemu da principià a produzzione in Turchia cù un cumpagnu lucale. U nostru cumpagnu hè chjaru. Inoltre, una tale fabbrica ci permetterà di esportà. Aspittemu chì serà un investimentu di 100 milioni di dollari in totale ".
Crearà impieghi
Dichjarà chì Alstom hà intensificatu u so travagliu nantu à l'indigenizazione in Turchia in l'ultimi 3 anni è chì hà ancu utilizatu u sistema di fornitore turcu in i prughjetti Alstom fora di Turchia, Çitak hà dettu: "Alstom risponde à i requisiti di localizazione è risponde à i requisiti di localizazione. grazia à u so sistema basatu nantu à i fornitori è à l'attellu chì deve esse stabilitu in Turchia, rializendu u trasferimentu di tecnulugia. Avarà righjuntu u tassu di localizazione necessariu per u cuntrattu di u veiculu ". Spieghendu chì impiegaranu travagliadori turchi in a fabbrica per esse custruitu in Turchia, Çitak hà dettu chì anu da furnisce ancu trasferimentu di tecnulugia.
Dichjarà chì anu fattu sta vendita perchè vulianu fucalizza nantu à u trasportu, Çitak hà dettu:
"Semu divisi in quattru rami in u trasportu. U primu hè i veiculi da i treni à i treni d'alta veloce à u metro, u sicondu hè i sistemi di signali, u terzu hè u sistema, chì hè prughjetti turnkey, è u quartu hè u serviziu, chì include opere cum'è mantenimentu è pezzi di ricambio. Semu 32 mila persone in u mondu. U nostru fatturatu l'annu passatu era di 6.2 miliardi d'euros. Attualmente, avemu un ordine record di 10 miliardi d'euros. Questi includenu Sydney, Kochi, Riyadh, Paris metro; Soluzioni di signalazione in Toronto metropolitana è Danimarca; Ci hè ancu prughjetti chì avemu realizatu recentemente per i treni di trasportu per u Sudafrica, cù i sistemi di tram in Rio de Janeiro, Lusail è Sydney.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*