Un altru Bellu Paesaghju di Neve cù Funivia Denizli

funivia marittima
funivia marittima

A funivia è l'altopiano di Bağbaşı, implementate da a Municipalità Metropolitana di Denizli cù u scopu di arricchisce a vita suciale di i residenti di Denizli è di permette di passà u tempu in natura, sò tornati bianchi.

A funivia è l'altopiano di Bağbaşı, implementate da a Municipalità Metropolitana di Denizli cù u scopu di arricchisce a vita suciale di i residenti di Denizli è di permette di passà u tempu in natura, sò tornati bianchi. Bağbaşı Plateau, chì offre un piacè di neve malgradu u fattu chì hè a primavera, hè diventatu l'unicu puntu induve u centru di Denizli scontra a neve questu annu, cù una altitudine di 1400 metri.

Denizli hà da piglià un passu in più in u turismu, hà u funiculu più longu di l'Egeu ; A Funivia è u Plateau di Bağbaşı, chì hè unicu in Turchia, anu tornatu biancu cù a nevicata chì hà iniziatu dumenica sera. Bağbaşı Plateau, chì offre à i so visitori u piacè di a neve malgradu u fattu chì hè primavera, hè diventatu l'unicu puntu induve u centru Denizli scontra a neve questu annu, cù una altitudine di 1400 metri. Teleferik è Bağbaşı Plateau, chì serà l'unicu indirizzu per quelli chì sò sopraffatti da u caldu scorching in l'estiu è quelli chì volenu vede neve in l'invernu, sò cuparti di neve una volta in primavera. Bağbaşı Plateau, chì si trova à una altitudine di 1400 metri è hè u puntu più vicinu à u centru di a cità induve i citadini di Denizli si scontranu cù a neve quist'annu, hà tornatu un aspettu fascinante cù u so magnificu paisaghju coperto di neve. U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dettu chì a funivia è l'altopiano di Bağbaşı uniscenu Denizli cù i so altipiani, una di e so più grandi ricchezze.

"Una struttura assai speciale"

Esprimendu ch'ellu hè felice di rializà u prughjettu cumplessu, in quale migghiara di citadini sò ospitati ogni ghjornu, u sindaco Zolan hà dettu ch'elli eranu sorpresi chì u Plateau Bağbaşı, induve a ghjente di Denizli si scontra cù a neve durante a stagione invernale, hè ancu cuperta di una manta bianca in primavera. Ricordendu chì anu dettu: "L'altipiano serà l'unicu indirizzu per quelli chì sò sopraffatti da u calore ardente in l'estiu è quelli chì volenu vede neve in l'invernu", mentre mette in serviziu a funivia è u Plateau Bağbaşı, u sindaco Zolan hà dettu: "Questa hè una facilità assai speciale. Ùn ci hè nunda cum'è in Turchia. Ancu s'è simu in a mità di a stagione di primavera, a nostra ghjente pò gode di a neve in u nostru Plateau Bağbaşı, chì hè una distanza assai corta. Qualchi chilòmitri avanti, ci hè un tempu assolellatu ogni ghjornu, mentri à una altitudine di 1400 metri, ci hè piacè di neve.