Cina mette una ferrovia in u celu

Cina hà stallatu una ferrovia in u celu: a Cina hà custruitu a ferrovia più alta di u mondu gastendu 4 milioni di dollari!
Viaghjà in una larga geografia chì si estende da Pechino, a capitale di a Cina, à Lhasa in Tibet, u trenu passa per valli, campi è centinaie di cità. A ferrovia ghjunghje sin'à 5 mila 100 metri in u so puntu più altu. Ùn si ferma per 1.150 km da Golmund à Lhasa ; Cuntinueghja a so strada per guadagnà altitudine nantu à u Plateau Tibetanu. A stazione più alta di a ferrovia hè a cità di Nagku à 4 metri. U trenu viaghja in Cina à una vitezza di 520 km/h è ghjunghje à u Tibet da Pechino in 120 ore.
Durante a custruzzione di a linea ferroviaria, trè prublemi sò stati scontri chì sò stati accettati cum'è difficultà da u mondu sanu: terra congelata, prutezzione di l'ambiente, clima fretu è mancanza d'ossigenu.
In quantu à u prublema di u permafrost, i scientisti chinesi anu pigliatu misure cum'è a stallazione di una pila di petre di un metru di grossu trà a terra è u permafrost è mette i tubi di ventilazione da i dui lati di a linea.

 
 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*