Safi Holding investirà un altru 350 milioni di dollari in u portu di Derince

Safi Holding hà da invistisce un altru 350 milioni di dollari in u portu di Derince: Safi Derince International Port Management Inc., chì hà ricevutu u portu paghendu 2015 milioni di dollari in cash à a Presidenza di Privatizazione di u Primu Ministeru in February 543, hà operatu u portu da marzu.
Nisun accidente di travagliu per un annu
Autorità portu chì hà dichjaratu chì l'offerta hè stata trasferita cù a cundizione d'investimentu supplementu cù a decisione di u Cunsigliu Superiore di Privatizazione; "Derince Port hè una fortuna naziunale, avemu pigliatu a gestione di Safi Derince International Port Management per 39 anni. Tuttavia, cù investimenti supplementari, chì hè una cundizione obbligatoria, Derince Port serà tornatu à u nostru statu dopu à 39 anni ", è hà enfatizatu chì l'investimentu hè una cundizione d'offerta. Direttore Generale Şeyda Gürev hà dichjaratu ch'elli anu avvicinatu u prublema di OHS cun sensibilità da u mumentu chì anu pigliatu l'operazione portu; "Avemu datu impurtanza à a salute di u travagliu è furmatu tuttu u nostru persunale. Ùn avemu micca avutu un accidente di travagliu per un annu ", disse. Gürev hà dichjaratu chì l'aspittà troppu longu per u materiale hè diventatu in un svantaghju perchè importanu è esportanu; "L'unicu ciò chì ci manca hè chì ùn avemu micca magazzini chjusi. Ricevemu assai richieste. Attualmente travagliemu cù gru chì affittamu da fora ", disse.
Dichjarà chì a capacità portu hè evaluata in u megliu modu, l'ingegnere civile Hakan Kavlakoğlu hà dettu ancu; "U nostru prucessu di trasfurmazioni in un portu mudernu cuntinueghja", disse. Parlendu di una custruzzione di riempimentu di 420 metri quadrati, Hakan Kavlakoğlu; "Avemu pianificatu di custruisce grandi gru portu chì ponu viaghjà nantu à un totale di 8 ferrovie è 2 autostrade. Per a prima volta, furniremu in modu efficace servizii da a ferrovia à u mare è da u mare à a terra ".
Serà u più grande di a regione.
U Portu Internaziunale di Safiport Derince, situatu in a Regione di Marmara, à u nordu di u Golfu di Izmit, serve ogni tipu di carica. Cù l'investimentu da esse fattu in cunfurmità cù a decisione di u Cunsigliu Superiore di Privatizazione, a facilità serà u più grande portu chì serve a regione. Quandu l'investimenti sò finiti, Safiport Derince, chì impiegarà circa 500 persone à 2 mila 500 persone, travaglià solu cù ingegneri turchi è cuntratturi durante u periodu di custruzzione. In Safiport Derince, induve 90 per centu di i travagliadori portu attuali residenu in a regione di Kocaeli, a cuntribuzione à a regione in quantu à l'impieghi hè abbastanza alta è hè dichjaratu chì sta ratio aumenterà cù a ristrutturazione.
A gestione Safiport Derince Port dichjara chì cù i volumi destinati, u portu diventerà u centru logisticu di a Regione di Marmara è cuntribuisce significativamente à l'ecunumia turca, in particulare l'industria di l'automobile, cù l'opportunità di travagliu creatu. Safiport Derince farà a maiò parte di i so investimenti in u campu di a ferrovia per creà un puntu di cunnessione ferroviaria, stradale è marittima. Safiport Derince, unu di i porti rari cù una terminal ferroviaria, dimostra l'impurtanza chì dà à u trasportu cum'è "portu ferroviariu" cù u so investimentu, chì serà u primu in questu campu in quantu à a tecnulugia avanzata in u nostru paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*