Incubo ferroviariu in Kartepe Beşevler

Incubo ferroviariu in Kartepe Beşevler: U Pianu di Sviluppu Maestru 12/1, chì hè statu appruvatu da u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli per un mese da u 5000 di ferraghju, hà creatu una seria inquietudine in a regione Beşevler di u distrittu di Kartepe, Ertuğrulgazi Mahallesi.
A FERROVIA PASSA
Sicondu u Pianu Maestru di Zonificazione rinnuvatu, parechje case seranu espropriate in e strade Aydın, Fidanlık, Bilgi è Yıldız in a regione Beşevler per via di e linee ferroviarie chì passeranu per a regione è furniscenu servizii di logistica à i stabilimenti industriali in a regione. Ancu a Moschea Beşevler hè à l'agenda per esse demolita.
QUARTIERE
I residenti di Kartepe Ertuğrulgazi Mahallesi Beşevler reagiscenu à u cambiamentu di u pianu di zoning chì permette a custruzzione di a reta ferroviaria in a regione. U novu pianu di zoning cambierà a vita in 1500 famiglie cù una populazione di circa 300.

MUHTAR VA IN ANKARA
E persone di a regione, chì anu a paura di l'espropriazione di e so case induve anu campatu dapoi anni, s'opponenu à u pianu di zoning suspesu cù centinaie di petizioni firmate. Yucel Turak, Capu di u Distrettu Ertuğrul Gazi, andarà in Ankara in i ghjorni à vene è pruvà à spiegà a reazione di u publicu à a strada ferroviaria davanti à u Ministeru di i Trasporti.
SERÀ BASE LOGISTICA
Hè statu decisu anni fà di stabilisce un centru logisticu in a regione Kartepe è di cunnetta a regione cù e linee ferroviarie. E linee ferroviarie da esse stabilite in a regione sò state stabilite per parechje grandi urganisazioni cum'è Posco, Yıldız Sunta, Yıldız MDF, Baysan Trafo per realizà ogni tipu di travagliu di trasportu per ferrovia. E linee di ferrovia ùn solu spusaranu un gran numaru di persone, ma ancu distrughjenu terreni agriculi fertili in a regione.
A MOSCHEA SERÀ ANCHE DISTRUTTU
A rete ferroviaria da esse stabilita per furnisce servizii logistichi à i stabilimenti industriali in a regione pruvucarà ancu a demolizione di a Moschea Beşevler.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*