U core di l'innuvazione batte in Izmir (Galleria Foto)

U core di l'innuvazione batte in Izmir: Parlendu à l'apertura di l'avvenimentu "Turkey Innovation Week" tenutu à Swissotel, u sindaco metropolitanu di Izmir Aziz Kocaoğlu hà annunziatu chì anu determinatu u tema principale di l'IEF di quist'annu cum'è "innuvazione" per corona valore ch'elli attachenu à l'innuvazione. U presidente Kocaoğlu hà dettu: "Cum'è a cità più vicina di Turchia à l'Europa, vale à dì à a civiltà, credemu in u sviluppu basatu in l'innuvazione è l'idee innovative, è sustenemu u travagliu innovativu à u massimu. Questu hè ciò chì si adatta à una cità luminosa cum'è Izmir! disse.
U primu avvenimentu "Turkey Innovation Week" di questu annu hè statu tenutu in Izmir da l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM) è l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu (EIB) cù i cuntributi di u Ministeru di l'Ecunumia. A Settimana di l'Innuvazione di Turchia, chì finisce u 18 di marzu, hà iniziatu à Swissotel Büyük Efes. U guvernatore di İzmir Mustafa Toprak, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu, u presidente di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi Mehmet Büyükekşi, u presidente di u coordinatore di l'Unione di l'Esportatori di l'Egeu Sabri Ünlütürk, u presidente di a Camera di l'Industria di a Regione Egea (EBSO) Ender Yorgancılar, invitati, rettori, economi stranieri, participanti, rettori stranieri gestori di istituzioni di sustegnu, imprenditori, studienti è persone di Izmir.
U sindaco metropolitanu di Izmir Aziz Kocaoğlu, chì hà iniziatu u so discorsu commemorando tutti i martiri chì anu datu a so vita per l'esistenza è l'integrità di u paese à l'occasione di u 18 March Çanakkale Victory and Martyrs' Remembrance Day, hà dettu: "Sò assai felice di vi accoglie in a nostra cità amichevule, Izmir, à l'apertura di a Settimana di l'Innuvazione Turchia. Ma a mo vera felicità hè a luce è a scintilla in l'ochji di i mo ghjovani amichi chì riempienu a sala. "Voi ghjovani sò una rosa è a luce di a prosperità di u futuru. Cummemurà u nostru Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk, chì hà spressu fermamente a so credenza in a ghjuventù cù e parolle "Voi site quelli chì portaranu u paese à a luce vera, cun rispettu è gratitùdine", disse.
Semu una sucetà innovadora
Dicendu chì paraguna l'innuvazione à un platu ambiziosu chì cuntene diversi sapori è trova valore solu in e mani abili di i maestri chef, u presidente Kocaoğlu hà dettu: "Hè un pocu innuvazione, un pocu disignu, un pocu imprenditorialità è assai imaginazione. L'imaginazione, chì hà fattu Hezerfen Ahmet Çelebi piglià ali è vola, hè forse u più impurtante trà elli ".
Facendu riferimenti umoristici à l'intelligenza innovativa di u populu turcu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà cuntinuatu: "Qualunque cosa dice, simu una sucità innovativa di sicuru! Cù sta funzione, demu assai materiale à l'umoristi. Semu una nazione chì installa un tubu in una Ferrari di centinaie di millaie d'euros, un climatizzatore split in u minibus, lava l'espinaci in a lavastoviglie, prepara tè nantu à u ferru, è face antenne di piattu da piaghji ! Finu chì ci hè datu l'uppurtunità, apremu a nostra strada ! Ddu spiritu innovatore in a nostra nazione si mostrarà definitivamente in qualche modu ".
"Prughjettu" micca "Processu"
Ricordendu chì a creazione di valore aghjuntu in l'esportazioni è essendu un paese cun una forte ecunumia, necessairemente esige innuvazione è branding, u presidente Kocaoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì: Casca nantu à i nostri ghjovani chì ùn si alluntananu micca da a so luce. "Allora induve site in l'innuvazione cum'è u guvernu lucale di sta cità?" Se dumandate .. A nostra credenza in a scienza, R&D, cuncepimentu è innuvazione hè sincera. Attachemu una grande impurtanza à l'innuvazione suciale. porof. Lasciate l'arechje di Zihni Nerve; Avemu travagliatu nantu à "prughjetti", micca "prucessu". Semu in cuntattu cù l'università è i scientisti à ogni passu chì facemu. Hè assai, assai impurtante per noi chì a nova cunniscenza si trasforma in benefiziu suciale è cuntribuisci à a qualità di vita di i nostri concittadini. I nostri sogni per u futuru sò pieni di innovazioni. Pensu chì esse a prima cumuna di u paese à stabilisce una Direzzione di l'Innuvazione R&D hè un criteriu impurtante in quantu à dimustrà a nostra identità pioniera è esemplare in questu sensu.
U tema principale di a fiera serà "innuvazione"
Dichjarà chì cunnosci assai bè u rolu di i guverni lucali in furnisce l'ambienti è e cundizioni necessarii per l'innuvazione, u sindaco Kocaoğlu hà cuntinuatu u so discorsu in seguitu.
"Per corona u valore chì pusemu à l'innuvazione in l'era di l'innuvazione, avemu determinatu u tema principale di a Fiera Internaziunale di Izmir, chì organizzeremu per a 85a volta questu annu, cum'è "innuvazione". Vulemu rinfurzà u spiritu di l'innuvazione per mezu di sta fiera icònica, chì face cum'è un ponte trà u passatu è u futuru, hà vistu a storia è hà illuminatu u futuru. mudernu è vivable; Implementemu una seria di prughjetti è pratiche pionieri, innovatori per creà una cità aperta à u disignu è l'innuvazione. Cum'è a cità più vicina di Turchia à l'Europa, vale à dì à a civilisazione, credemu in u sviluppu basatu in l'innuvazione è l'idee innovatori, è sustenemu i travaglii innovatori per soluzioni orientate à u futuru finu à a fine. Questu hè ciò chì si adatta à una cità luminosa cum'è Izmir!
L'innuvazione determina u destinu di e società
U guvernatore di Izmir, Mustafa Toprak, chì hà iniziatu u so discorsu commemorando quelli chì anu persu a so vita in l'avvenimenti in u paese, hà dettu: "L'innuvazione hè una di e cundizioni basiche per u nostru paese per fà a diferenza facendu u megliu usu di e risorse chì hà. , per aumentà u so putere cumpetitivu è per attivà u so putere esistenti. Questu pò esse ottenutu solu da l'adopru di una cultura di l'innuvazione. Per questu mutivu, tali attività urganizata da l'Associazione Turchi di Esportatori seranu un guadagnu impurtante per u nostru paese. L'innuvazione hè diventata unu di i fatturi impurtanti chì determinanu u destinu di e società. U mondu d'oghje hà cuminciatu à trasfurmà rapidamente in una sucità di l'infurmazione.
Ünlütürk: "Avemu ospitatu 9 mila persone"
Sabri Ünlütürk, u presidente di u Coordinatore di l'Unioni di l'Esportatori di l'Egeu, hà dichjaratu chì anu urganizatu a terza Settimana di l'Innuvazione Turchia quist'annu è hà dettu: "Avemu tenutu a prima in İzmir in 2014. Hè attiratu tantu l'attenzione chì avemu urganizatu u terzu in Izmir questu annu. Vogliu ancu ringrazià i nostri partenarii è a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì sò sempre stati cun noi in a realizazione di questu avvenimentu ". Nutendu chì u putere hè alimentatu da l'innuvazione in u 21u seculu, Ünlütürk hà dettu: "L'innuvazione cambia i paesi mentre cambia a società. Hè per quessa chì a riunione di İzmir "Settimana di l'Innovazione in Turchia" hè di grande impurtanza. L'annu passatu, avemu accoltu 9 mila dilettanti di l'innuvazione in İzmir. İzmir riceve u so putere da l'innuvazione. Passemu tempi difficiuli cum'è paese. Tuttavia, a formula à longu andà per finisce sta soffrenza hè di include a cunniscenza è l'innuvazione in ogni parte di a nostra vita ".
Cremu 2 ghjovani
Mehmet Büyükekşi, presidente di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi, hà manifestatu a so felicità di esse inseme cù i dilettanti di l'innuvazione in İzmir è hà dettu:
"L'opportunità diminuite in tempi di recessione ecunomica. Avà avemu bisognu di passà à un novu approcciu cummerciale chì crea opportunità. Avemu bisognu di un prufilu d'imprenditore di nova generazione. A generazione più vechja ci hà datu cose impurtanti. Hanu travagliatu, salvavanu, ma avà l'era basatu annantu à a supremazia di a capitale hè finita. A più cunniscenza-creativu simu, u più riccu seremu in questa era. A vostra innuvazione deve esse u nostru scopu, micca un strumentu! Avemu u ghjocu "candy crash" nantu à i nostri telefunini. Centinaia di milioni di ghjucatori ghjucanu. Vale a pena $ 5.9 miliardi. Micca tutte e fabbriche di zuccheru in Turchia anu stu fatturatu. Whatsup hà 1 miliardo di utilizatori attivi mensili. A cifra di vendita in 2014 hè 19 billion dollars. Quessi sò figuri assai impurtanti per noi per esse inspirati. Avemu grandi aspettative, soprattuttu da i nostri ghjovani. Cullemu 2 13 di i nostri ghjovani per appruntàli à l'avvene in l'innuvazione. Avemu una pupulazione ghjovana di XNUMX milioni. I circundaremu di l'innuvazione è di l'imprenditorialità è li lasceremu in e strade ".
"Courage" significa tuttu
U direttore generale di TEB, Ümit Leblebici, hà dettu chì, cum'è una banca, si prova à aumentà u curaghju di l'imprendituri, mentre chì u famosu espertu di tendenza Magnus Lindkvist, chì hè ghjuntu à u podium dopu à i discorsi di apertura, hà fattu un discorsu rimarchevule nantu à u "Storia di l'innovazione senza. Limiti". Lindkvist hà dichjaratu chì i prudutti "copy-paste" sò venduti per via di a crescita horizontale in u mondu oghje è hà dettu: "E cumpagnie simili vendenu prudutti simili. Questu aumenta a cumpetizione. Ùn hè micca pussibule di creà una nova idea cù a cumpetizione. Tuttavia, quelli chì cumpetenu in u mondu sò ricumpinsati, è quelli chì inventanu qualcosa di novu sò puniti. Avemu da cresce verticalmente. Hè per quessa chì l'innuvazione hè cusì impurtante ", disse.

 

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*