Alerta di terrorismu da a Pulizzia di Izmir

Alerta di terrore da a polizia di Izmir: In Izmir, a polizia hà implementatu una serie di misure. Sutta l'istruzzioni di u Capu di Pulizzia Uzunkaya, e squadre di pulizzia anu pigliatu u più altu livellu di misure di sicurezza nantu à una basa di 24 ore in moli di traghetti, stazioni di metro è İZBAN, centri commerciali, terminal d'autobus, bazar, mercati è fermate induve u publicu hè densamente populatu.
Dopu à dui attacchi da u PKK in Ankara, un attentatu suicida da ISIS in Istanbul hà purtatu una paura simile à u populu di Izmir. In particulare nantu à e social media, a falsa nutizia chì parechji attentati suicidi sò stati catturati sparghje. U guvernatore di Izmir, Mustafa Toprak, hà spartutu cù i so seguitori nantu à u so contu Twitter chì i rumuri eranu infundati dumenica passata. A causa di stu sussurru chì si sparghje da l'arechja à l'arechja trà a ghjente di Izmir, distretti cum'è Kemeraltı è Alsancak, chì campanu quasi 24 ore à ghjornu, sò diventati deserti.
PULIZIA IMPLEMENTA PRECAUTIONS
Dopu à sti sviluppi, a polizia di Izmir hà pigliatu l'azzione nantu à l'istruzzioni di u capu di polizia Celal Uzunkaya. Sicondu e misure previste da Uzunkaya, e squadre di polizia anu pigliatu u più altu livellu di misure di sicurezza nantu à una basa di 24 ore in i moli di battelli, stazioni di metro è Izban, centri commerciali, terminal d'autobus, bazar, mercati è fermate induve u publicu hè densamente populatu. L'ufficiali civili sò stati ancu urdinati di portà giacche chì li identificanu cum'è agenti di polizia.
Ùn faremu micca ciò chì u terrorismu vole
U Capu di Pulizzia Celal Uzunkaya hà spiegatu chì l'ispezioni di a pulizzia continuanu 24 ore à 24 in e zone induve sò pigliate precauzioni è hà dettu: "Mentre u nostru populu apparentemente evita di andà in i mercati è e strade per a so propria sicurità, in realtà creanu spaziu per u terrurismu è sustene l'obiettivi di u terrurismu senza avè capitu ". Semu in u duvere di assicurà a salvezza di a vita è a pruprietà di u nostru populu 24 ore à ghjornu è in u megliu modu pussibule. "Fin chì i nostri citadini aiutanu è sustenenu l'ufficiali di sicurezza in ogni circustanza, è sparte immediatamente cun noi tutte e cose sospette chì vedenu o sentenu", disse. Dichjarà chì un livellu crescente di misure di sicurezza sò state prese in l'ultimi ghjorni è chì queste sò state implementate in a cità passu à passu, Celal Uzunkaya hà dettu: "Mantenemu tutte e rotte d'entrata è di uscita di Izmir sottu un cuntrollu ininterrottu, inseme cù a gendarmeria, nantu à una basa di XNUMX ore. Inoltre, a polizia è a gendarmeria realizanu operazioni coordinate à l'entrata è l'uscita di tutti i distretti. Inoltre, in più di e squadre motorizzate è pedonali esistenti, parechje squadre seranu implementate cum'è rinforzi in tutta a pruvincia. "U persunale ufficiale è civile hà participatu in tutte e zone sensittivi è in tutti l'altri punti induve l'infurmazioni di intelligenza sò state ricevute", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*