İzmir sperimentarà a so età d'oru in a logistica

İzmir sperimentà a so età d'oru in logistica: Erol Günaydın, membru di u cunsigliu di u Gruppu Günaydın, hà dettu chì dopu à l'autostrada è u portu di Çandarlı, chì sò in custruzzione in İzmir, İzmir sperimentarà a so età d'oru in logistica.
Dichjarà chì u fattore principalu in u sviluppu ecunomicu di una regione hè l'accessibilità, Günaydın hà nutatu chì l'ecunumia di a cità si rafforzerà in parallelu cù l'investimenti chì seranu compie prestu in u campu di a logistica.
Esprimendu chì a logistica hè un settore in rapida crescita è chì l'imprese si rivolgenu avà à a logistica di seconda generazione, Erol Günaydın hà dettu: "A dumanda di servizii di logistica in Turchia hè in crescita. Cum'è Günaydın Group, avemu cresciutu da 2 per centu in 2015. In cunfrontu cù l'annu precedente, avemu avutu un momentu più bassu ma bonu cumparatu cù u crescita ecunomica. A logistica hè una industria in rapida crescita. L'imprese sò avà vultendu à a logistica di a seconda generazione ", disse.
L'IMPORTANZA DI I TRANSPORTI FERROVIARI CRESCE
Dichjarà chì u trasportu stradale attualmente più utilizatu ùn hè micca abbastanza per sè stessu, l'impurtanza di u trasportu ferroviariu hè aumentatu, Günaydın hà dettu chì u trasferimentu di una parte di e carichi trasportati à u sistema ferroviariu darà un vantaghju in termini di costi operativi.
Erol Günaydın hà dettu: "A ferrovia ùn hè micca una alternativa à l'autostrada", è cuntinuò e so parolle cusì: "Tuttavia, a ferrovia pò alleggerisce a carica nantu à l'autostrada. In i paesi sviluppati, l'autostrade sò principalmente aduprate. In u nostru paese, u trasportu ferroviariu deve esse sviluppatu è deve cuntinuà à esse sustinutu da u statu. U trasportu ferroviariu hè una soglia per u sviluppu di Turchia. I tariffi attuali nantu à a ferrovia ùn sò nè curretti nè cumpetitivi. Pensu chì u trasportu ferroviariu hè indispensabile in u futuru di Turchia. Per quessa, cum'è Günaydın Group, avemu fattu investimenti in Denizli è Aydın. Se a reta ferroviaria passa in linea dritta, ùn ci hè micca prublema. Tuttavia, se a strada s'allarga per via di e cundizioni geugrafiche, questu hè riflessu ancu in i costi. A ferrovia hè un metudu sicuru à tempu ecunomicu è facilitate u cummerciu. Vulemu aumentà i nostri terminali terrestri in diversi punti di u nostru paese ".
SISTEMA MOD INTEGRATA IN TRASPORTU
Ricordendu chì i modi di logistica terrestre, aerea, marittima è ferroviaria offrenu vantaghji unichi, Günaydın hà enfatizatu chì i sistemi chì integranu diversi modi di trasportu duveranu esse implementati.
Spieghendu chì cum'è Gruppu Günaydın, l'investimenti di a flotta cuntinueghjanu, Erol Günaydın hà dettu: "Usà un novu veiculu furnisce efficienza ecunomica in quantu à a sicurezza di a carica è di carburante è di i costi di mantenimentu. L'annu passatu, avemu aumentatu u nostru impiegu da 20 per centu. Avemu più di 200 impiegati è 200 veiculi autonomi. In 2015, avemu fattu un investimentu di 10 milioni di TL in totale. Quist'annu, avemu un investimentu di più di 10 milioni di lire ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*