Izmir Metro è İZBAN ùn sò sempre adattati per i disabili

İzmir Metro è İZBAN Sempre ùn sò micca adattati per i disabili: Dicendu chì e strade, i pavimenti è i veiculi di trasportu in İzmir sò pieni di ostaculi, l'Associazione Beyaz Moon per l'Izmir Visually Impaired Branch President Salih Arıkan hà dumandatu à e municipalità di cuntribuisce à a vita di i disabili. cù e misure da piglià.
Mentre a Municipalità Metropolitana di Izmir si preparava à tene u Cungressu di Izmir Senza Barriere trà u 2 è u 5 di nuvembre, i punti di vista di a cità anu causatu a reazione di i disabili. A mancanza di linee gialli nantu à parechji pavimenti chì si sò trasformati in trappule per via di l'occupazioni, l'absenza di un sistema di avvisu audio in i semafori, è e carenze in i regulamenti per i disabili in Metro è Izban anu attiratu l'attenzione.
L'Associazione Beyaz Ay per i Deficienti Visuali, u presidente di a filiale di İzmir, Salih Arıkan, hà dumandatu chì e decisioni da esse prese à u cungressu ùn devenu micca esse in parolle è cuntribuiscenu à a vita di i disabili.
Applicata dimustratu
Arıkan, chì mostra l'ostaculi in u so caminu nantu à u trottu, hà dettu: "Ci sò ancu assai marciapiedi chì ùn anu micca linee gialli. Fora di a linea gialla, ùn pudemu micca marchjà per via di e tavule è di e sedie lanciate nantu à i marciapiedi. Ùn ci sò micca avvisi audibili à i semafori. Avemu sempre scontru assai prublemi in Metro è Izban. Chì ghjè questu, Izmir Senza Barriere ? disse.
Arıkan, chì vole chì i prublemi di i disabili sò eliminati, hà dettu: "Se tutti i pavimenti sò occupati quandu lascio a mo casa, se e vitture, banche, arburi è tutte e criature altre chè e persone sò nantu à u pavimentu, allora diceraghju İzmir. cù i Disabili, micca İzmir senza Barriere. U tristu hè chì ci lagnemu di quelli marciapiedi. A pulizzia piglia foto di i trotti vioti è manda una lettera dicendu chì ùn ci hè nunda. In altre parolle, ùn pudemu micca vede, pensemu chì ùn sapemu nunda ", disse.
Ùn fate micca finta di esse
Dichjarà chì ùn ci hè micca un sistema di avvisu audio in i veiculi di trasportu publicu, Arıkan hà dettu: "Emu esprime i prublemi di tutti i disabili. Metro è Izban ùn sò ancu adattati per i disabili. I minibus è i taxi ùn ponu micca piglià una sedia à rotelle. Chì ci sia un Cungressu di Izmir Unhindered, ma l'ostaculi davanti à i disabili seranu eliminati. Ùn vogliu micca esse falsificatu ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*