KarşıyakaL'acqua di mare vene à a linea di tram in custruzzione

KarşıyakaL'acqua di mare vene à a linea di tram in costruzione:KarşıyakaL'acqua di mare sbocca in a zona di scavi, chì si trova nantu à a strada di a linea di tram, chì hè in custruzzione. I citadini reagiscenu ancu à u situ di scavi, chì hè digià pienu d'acqua. TMMOB Chamber of Geophysics Engineers İzmir Branch President Sinan Can Öziçer hà dettu chì hè pussibule chì l'acqua di mare s'infiltri in l'area di scavi è chì a linea di tram sarà dannata se ùn si piglianu precauzioni.
KarşıyakaL'area di scavi per a linea di tram in . L'acqua di mare hè presuntamente sguassata in l'area di scavi in ​​a strada Cemal Gürsel, induve a linea di tram cuntinueghja parallella à u mare. In a fossa induve a machina di custruzzione cuntinueghja u travagliu di scavi, u livellu di l'acqua cuntinueghja à cullà cù l'infiltrazione di l'acqua di mare. I scavi sò situati davanti à e fermate di l'autobus. I citadini chì utilizanu ponti di legnu per cullà in autobus reagiscenu à a situazione.
UN STUDIU DETAILU hè necessariu
Mentre chì l'autorità di a cumpagnia cunfirmavanu chì l'acqua di u mare fugliava in a regione induve i studii cuntinueghjanu, Sinan Can Öziçer, Capu di a Branca Izmir di a Càmera di Ingegneri Geofisica di TMMOB, hà ancu cummentatu nantu à u sughjettu. Dichjarà chì a fuga di l'acqua di mare hè una pussibilità pussibule, Beledi hà dettu chì una ricerca dettagliata deve esse fatta nantu à questu tema. Öziçer hà dettu chì s'ellu ùn hè micca pigliatu misure contr'à l'acqua di mare chì filtra, a linea di tram pò esse dannata.
I CITTADINI REAGGIU
I citadini anu reagitu à i travaglii nantu à a strada più trafficata di u distrittu. Siccomu l'ufficiali di a cumpagnia ùn anu micca pigliatu precauzioni adeguate, eranu in una situazione difficiule è elli Karşıyaka I citadini, dicendu chì cunnoscenu a Municipalità, anu dettu chì una suluzione deve esse truvata in questa situazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*