U travagliu preliminariu principia per a linea ferroviaria di Kozana

U travagliu preliminare principia per a linea ferroviaria di Kozana: U travagliu preliminare hè iniziatu per l'arrivu di a ferrovia à u distrittu di Kozan in Adana.
I rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali si sò riuniti cù u Deputatu Ak Party Adana Tamer Dağlı, 6th Direttore Regionale di Ferrovie Statali Mustafa Çopur è u Governatore di u Distrettu di Kozan Avni Oral per scambià idee per un studiu preliminare per l'arrivu di a ferrovia à u distrittu.
À a riunione tenuta in a sala di riunioni di a Càmera di Cummerciu di Kozan, hè statu dichjaratu chì i travaglii preliminari seranu iniziati à u puntu di cunnessione di a linea ferroviaria, chì hè statu dichjaratu chì hè stata pre-travagliata in u distrittu Kadirli di Osmaniye, à Osmaniye passendu. Adana-İmamoğlu-Kozan è Kadirli.
À a riunione, l'opinioni sò state espresse chì 500 mila tunnellate di agrumi, 320 mila tunnellate di granu è 300 mila tunnellate di mine sò trasportati per strada in a regione cù una populazione totale di 400 mila persone, inseme cù Kozan è i distretti circundanti. è chì e ferrovie seranu più adattati per u trasportu di sti prudutti. Hè statu dichjaratu chì à u mumentu di u trasportu di sti prudutti à e fabbriche da a linea ferroviaria, u travagliu di determinazione preliminare pò esse iniziatu per a stallazione di una linea ferroviaria sopra İmamoğlu, Kozan, Kadirli è Osmaniye. Inoltre, hè statu nutatu chì u trasportu di passageri pò ancu esse realizatu in a regione cù una populazione di circa 500 mila. Per d 'altra banda, hè statu nutatu chì, se venenu e ferrovie, ci sarà un aumentu di e fabbriche in a Zona Industriale Organizzata di Kozan.
Guvernatore di u Distrettu Orale, Deputy Dağlı; Per cumincià à travaglià per Kozan per ghjunghje à a linea ferroviaria, per avè un accessu più faciule à e fabbriche à u puntu di produzzione di 300 mila tunnellate di granu, 400 mila tunnellate di minerale è materie prime in prudutti, agricultura ecunomica, industriale. è i zoni industriali urganizati di a regione deve esse stabilitu in Kozan. Anu dichjaratu chì un studiu serà iniziatu per determinà a capacità di i distretti circundanti è a situazione ecunomica di i distretti circundante. Inoltre, hè statu accunsentutu chì stu studiu, chì includerà i distretti di Kadirli, Kozan è İmamoğlu, aumenterà ancu di più u tonu è u numeru di passageri, è hè statu nutatu chì sti studii seranu sottumessi à l'autorità in un rapportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*