Vivemu a Nostra Cultura Eventu di Sci

Vivemu a Nostra Cultura di Skiing Event: In l'avvenimentu urganizatu da a municipalità di Bingöl cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, i citadini anu sciatu cù un bacinu è sled.

U sindaco Barakazi :
"Avemu u scopu di fà stu avvenimentu tradiziunale, di cuntribuisce à a cultura di Bingöl è di prumove Hesarek Ski Center"
A municipalità di Bingöl, cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, hà urganizatu un avvenimentu di ski "Vivimu è lasciemu a nostra cultura campà".

I citadini chì anu participatu à l'avvenimentu tenutu in u Centru di Ski Hesarek, chì hè statu apertu da u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu u 28 di ferraghju, anu piaciutu di scià cù un bacinu è un sled.

I bacini gratuiti è i slittini sò stati distribuiti à i citadini chì sò stati trasportati à e strutture di ski cù i veiculi attribuiti da a municipalità. Certi citadini, chì sò stati furniti cù e facilità di l'installazione di ski gratuiti, anu preferitu ski cù nylon.

U sindaco Yücel Barakazi, in a so dichjarazione, hà dettu chì l'avvenimentu, chì hè statu urganizatu cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, diventerà tradiziunale.

Spieghendu chì anu u scopu di cuntribuisce à a prumuzione di e strutture di ski di novu apertura, Barakazi hà dettu:

"Oghje, micca solu a ghjente di Bingöl hè ghjunta quì. Centinaie di i nostri cumpagni chì studianu à l'Università di Bingöl sò ancu venuti quì è anu participatu à l'eventu. Ancu s'ellu era u primu, era un avvenimentu assai bonu. Siccomu eramu troppu occupati cù l'infrastruttura è a superstruttura in u centru di a cità per 2 anni, ùn pudemu micca risparmià assai tempu per l'attività suciale. Avemu u scopu di fà stu avvenimentu tradiziunale, di cuntribuisce à a cultura di Bingöl è di prumove Hesarek Ski Center. A megliu risposta à quelli chì dicenu "ùn ci hè neve" in Bingöl stu mese hè l'abbundanza di neve quì. Avemu distribuitu circa 800 bacini gratuitamente. Avemu purtatu i nostri citadini nantu à a seggiovia gratuitamente, avemu urganizatu un tiru di guerra ".