Procura di contrabbanda di massa in Metrobus

Casu contr'à l'evasione di massa in u metrobus: IETT hà enfatizatu in a so petizione di denuncia penale chì queste persone anu causatu dannu publicu è violatu i diritti di l'altri citadini.
A Direzzione Generale di l'IETT hà presentatu una denuncia à l'uffiziu di u procuratore nantu à e persone chì viaghjanu in u metrobus gratuitamente, di solitu durante l'avvenimenti suciali.
VIULANU I DIRITTI DI I CITADINI
In a so petizione di denuncia penale, IETT hà enfatizatu chì queste persone anu causatu dannu publicu è violatu i diritti di l'altri citadini.
7 PERSONE SONU IDENTIFICATI
L'imaghjini di 7 avvenimenti separati in diverse date è stazioni sò stati ancu inclusi in a petizione di l'applicazione. In l'esaminazione di l'imaghjini in u scopu di l'inchiesta, l'identità di 7 di e persone chì passavanu gratuitamente in Okmeydanı Stop sò state identificate.
SALTANU SOPRÈ I TURNSTILES
In l'accusazione preparata da l'uffiziu di u procuratore, hè statu dichjaratu chì i suspettati anu saltatu nantu à i torni di pedaghju per prufittà di i servizii di trasportu per via di l'avvenimenti suciali accaduti à a data di l'incidentu.
Le procureur a demandé des peines de prison de 2 à 6 mois chacune pour Ekim Y., Dilan P., Rengin Ç., Emel Y., Yalçın Ö., Yakup I. et Vedat A., dont les déclarations ne pouvaient être prises, sur le carica di "benefiziu gratuitu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*