I rifuggiati vicinu à a ferrovia nantu à a fruntiera greco-macedonia

I rifuggiati chjusu a Ferrovia nantu à a fruntiera greco-macedonia : i rifuggiati, stanchi d'aspittà à a fruntiera greco-macedonia, chjusu a ferrovia chì unia i dui paesi.
I rifuggiati, stanchi d'aspittà à a fruntiera greco-macedonia, chjusu a ferrovia chì culliga i dui paesi. Riagiscendu à a so detenzione in a fruntiera macedonia per ghjorni, i rifuggiati di tutti i gruppi di età stallanu tende nantu à a ferrovia.
Più di 10 mila rifuggiati, chì stavanu aspittendu à a fruntiera greco-macedonia, chjusu a ferrovia una settimana dopu. I rifuggiati, chì anu impeditu u passaghju di i treni di carica secca trà i dui paesi, anu pruvatu à fà sente a so voce gridendu slogan per un bellu pezzu. I rifuggiati, cumprese e donne, sò stati visti pienghje.
"Aiutaci!", "Presidente di Macedonia, aiutaci!", "Merkel aiutaci!" è "Semu umani!" I rifuggiati chì anu scrittu un missaghju anu pruvatu à fà sente a so voce.
Mentre a polizia greca hà pigliatu precauzioni, ùn ci era micca tensione. I rifuggiati sò previsti di fà una azzione è una manifestazione più grande dumani.
A polizia macedonia hè intervenuta duramente contr'à i rifuggiati chì anu distruttu u recinto custruitu da Macedonia in i ghjorni passati.
Intantu, a Cummissione Europea hà ricurdatu chì a Macedonia, ancu s'ellu ùn hè micca un membru di l'UE, assume a rispunsabilità di a cooperazione pulitica in a crisa di i rifuggiati. Hè nutatu chì Skopje ùn hè micca rispunsevuli davanti à e lege è regulamenti di l'UE, ma davanti à u dirittu internaziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*