A nova linea ferroviaria di l'Uzbekistan

A nova linea ferroviaria di l'Uzbekistan: A nova linea ferroviaria completata di l'Uzbekistan hà eliminatu a dependenza di u paese da u Tadjikistan
In Uzbekistan, a custruzzione di a ferrovia Angren-Pap, chì unisce a valle di Fergana à altre parti di u paese, hè stata cumpletata. Cù a fine di a ferrovia chì culligava a valle di Fergana cù Tashkent, 2 miliardi di dollari di prughjetti in questu campu, chì assicurendu l'indipendenza di u sistema ferroviariu di l'Uzbekistan da u Tadjikistan, sò stati cumpletati.
L'inaugurazione di a nova linea ferroviaria si ferà in a cerimonia di l'anniversariu di Amir Temur di questu annu.
Strade da l'era suviètica eranu l'unicu ligame chì cunnetta i paesi di a regione. Per esempiu, l'autostrada principale di l'automobile di Tashkent cunnessa l'Uzbekistan à u Kazakistan, è a ferrovia da Tashkent à Termez passava per u territoriu di u Turkmenistan. A ferrovia chì andava à a valle di Fergana più densamente populata di u paese passava per a regione Sugd in Tadjikistan.
Avà a ferrovia per Termez passa per a nova linea custruita in a pruvincia di Kashkadarya. L'autostrada principale di l'automobile di Tashkent serà ristrutturata è cuntinueghja à e regioni miridiunali senza ferma in Kazakhstan.
Nanzu, un cambiamentu hè statu fattu in l'autostrada chì porta à a valle di Fergana, a parte di a strada chì porta à u Tadjikistan hè stata tagliata è u novu annessu era direttamente cunnessu à a valle.
In ogni casu, postu chì a cunnessione di Tashkent è a valle di Fergana cù a ferrovia richiede una nova tecnulugia è un grande capitale, l'ultima linea ferroviaria hè stata l'ultimu prughjettu chì hà assicuratu l'indipendenza di l'Uzbekistan in cunnessione stradale.
A sezione di u tunnel di 19 chilometri di a nova linea ferroviaria Tashkent-Fergana hè stata custruita da cumpagnie di custruzzione chinesi. L'apertura di sta parte di a linea hè stata fatta secondu i metudi chinesi. Cù a fine di stu prughjettu, l'Uzbekistan hè statu liberatu da u pedamentu di 25 milioni di dollari chì pagava à u Tadjikistan ogni annu.
Cina, chì hè entrata rapidamente in l'Asia Centrale cù grandi capitali, trova novi partenarii d'affari, mercati cumuni è risorse energetiche in a regione, grazia à u prugettu Silk Road.
A linea ferroviaria Tashkent-Fergana, chì hè stata appena finita nantu à u territoriu di l'Uzbekistan, hè vistu da a Cina cum'è una strada impurtante chì unisce l'Uzbekistan à l'Europa. Significa ancu chì u Tadjikistan, chì hè digià circundatu da alte muntagne è turbulente Afghanistan, serà alluntanatu più luntanu.
Hè pensatu chì u Tadjikistan, chì hà una ecunumia debule è hè unu di i dui paesi più poveri di l'ex Unioni Suviètica, soffrerà grandi perdite in termini di sviluppu dopu à sti sviluppi. Per quessa, u guvernu Tajik hà spressu a so reazione à a custruzzione di a ferrovia, sguassendu u paese è cunnetta direttamente Tashkent à a valle di Fergana, à l'iniziu di a custruzzione, ma ùn hà micca fattu una dichjarazione ufficiale dopu chì u prugettu hè statu finitu.
Tuttavia, ùn si pò dì chì a nova linea ferroviaria hà purtatu esattamente u prufittu à l'Uzbekistan. Perchè per ghjunghje à u mare, l'Uzbekistan hà da passà per e fruntiere di dui paesi vicini. Dunque, à longu andà, se l'Uzbekistan taglia u trasportu stradale è ferroviariu cù u Tadjikistan, pò esse dannusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*