MOTAŞ urganizeghja un'offerta per 20 veiculi

MOTAŞ organiza un'offerta per 20 veiculi: In u quadru di u Prughjettu di Trasformazione iniziatu in u trasportu publicu, MOTAŞ urganizeghja un'offerta per 20 veiculi. Parlendu di u prugettu, u direttore generale di MOTAŞ Enver Sedat Tamgacı hà dettu: "Malatya serà u vincitore cù u Prughjettu di Trasfurmazione".

In u scopu di u Prughjettu di Trasformazione, MOTAŞ urganizerà una licitazione per 20 veiculi. Dichjarà chì l'offerta copre 20 veiculi è chì e cundizioni in quale MOTAŞ opera seranu listessi, u direttore generale di MOTAŞ, Enver Sedat Tamgacı, hà dettu chì anu iniziatu u Prughjettu di Trasfurmazione per alleviare i veiculi di trasportu publicu di Malatya, assicurà a satisfaczione di i clienti, è purtà a media. L'età di i veiculi di trasportu publicu di Malatya à i primi ranghi di a media di Turchia, hà nutatu chì metteranu 20 veiculi fora di l'offerta in u scopu di u prugettu. Tamgacı hà dettu: "Ogni offerente pò participà à l'offerta per un massimu di 4 veiculi. In u quadru di a trasfurmazioni chì avemu iniziatu, i beneficiari chì vinceranu l'offerta per i veiculi 20 devenu cumprà veiculi cù e caratteristiche specificate in e specificazioni di l'offerta per travaglià alternativamente nantu à e rotte determinate. Inoltre, osserveremu a satisfaczione di u cliente à u più altu livellu appiendu tutte e cundizioni chì applichemu in u trasportu publicu, per chì l'usu di u trasportu publicu diventerà generalizatu trà u publicu. "I rapporti cù i clienti basati nantu à u rispettu è l'amore portanu u trasportu publicu à un livellu più altu, è pensu chì Malatya serà u vincitore cun questu", disse.

Hè statu dichjaratu chì a data di offerta per i veiculi 20 serà u 15 d'aprile di u 2016 è si terrà à 14.00 in a Sala di Reunione MOTAŞ.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*