Pastrami, salsiccia è Erciyes

Pastrami, salsiccia è Erciyes: Kayseri, a cità brillanti di l'Anatolia, è a perla Erciyes Mountain in u so collu facenu passi fermi per diventà u centru di l'attenzione di i turisti lucali è stranieri.

Ùn aghju mai pensatu chì andaraghju in a mo cità nativa Kayseri un ghjornu cum'è turista. Mentre pensava di cunnosce a cità, aghju capitu chì era abbastanza sbagliatu cù stu viaghju. Aghju vistu tutti i segni distintivi di Kayseri, induve aghju andatu cù l'invitu di Anı Tur. In u mo parè, a parte più bella di a cità hè u so silenziu, ma ùn si stà luntanu da a vita. U più impurtante, avvenimenti sportivi. Erciyes Mountain ospita ancu questi. A muntagna saluta quelli chì venenu à a cità cum'è un derviscu incruciatu à mezu à l'Anatolia. Chì altru si dice di Erciyes; "a grande rota chì tira l'eternità da u pozzu di u tempu", "a più magnifica campana di a stella più luntanu di a terra", vale à dì a so scintilla, "a perla nantu à u collu di Kayseri"... U mumentu ch'e aghju surtitu da a vittura. è intrì in Erciyes, aghju pigliatu un respiru prufondu. U mo nasu hà cuminciatu à sanguinà mentre dicu: "Quantu bellu hè u tempu" è surrisu ! L'ossigenu hè ghjuntu bè? Appena aghju ritruvatu i mo sensi, aghju misu a mo robba di neve per scià in tempu sole, compru l'equipaggiu è cuminciatu à cullà. Mi sò scurdatu di mintuvà un veru ditagliu, andava à scià per a prima volta in a mo vita !

Aghju un tali iscrizzione ...

L'impressione ch'e aghju avutu prima era questu: Chì ci hè di male in questu ? Videmu chì e cose ùn sò micca cusì cusì. Mi sentu cum'è un skier prufessiunali internaziunale cum'è stava pusatu in cima di a muntagna. Finu à ch'e aghju realizatu chì ùn pudia andà drittu, chì andava in daretu mentre sliding. Ùn pudia stà, ùn pudia micca sdrughje. Cum'è s'ellu ùn era micca abbastanza, ùn aghju pussutu impedisce di immersi in a folla, è tandu a ceramica splode. U centru di ski cù assai turisti è rigulari serà allargatu l'annu dopu, serà un ghjornu per l'amatori di l'esqui, ma preferite fighjulà i ski da luntanu. Aghju decisu di rinunzià à u sci è unisce à u tour di a cità. A cucina di Kayseri hè unu di l'aspetti più interessanti di i turisti domestici è stranieri. "Chì da manghjà quandu vai in cità?" A risposta à a quistione hè ovvia; o ravioli, salsiccia o pastrami. Ma hè un pastrami cusì chì quelli 200 metri di distanza capiranu chì manghjate pastrami in Kayseri ! Avemu manghjatu pide cù bacon, salsiccia cù bacon, fasgioli cù bacon è salsiccia, è ancu bacon è salsiccia, ghjornu è notte, per 2 ghjorni, dicendu chì sta cità ùn averebbe micca gustu cum'è un altru modu. Tantu cusì chì certi membri di a squadra anu dettu ch'elli anu manghjatu bacon è salsiccia ancu in i so sogni. Cumu ùn manghja micca, hè cusì deliziosu ...

TAMBI GRATUITU È DIGITAL

Kayseri ùn hè micca solu cumpostu di questi, hè ancu assai riccu in termini di cultura è storia. In fatti, Kayseri hè una cità muderna d'Anatolia di 6 anni, custruita nantu à i pendii di u Monti Erciyes. Ci sò parechji lochi cù a so propria storia è architettura cum'è Camikebir, Hunat Hatun Complex, Castellu Rumanu, Grand Bazaar, Kültepe Mound. L'architettu Sinan da Kayseri hà solu un travagliu in a so cità nativa, a Moschea Kurşunlu, chì ùn hè micca cunnisciuta. A so aura hè diversa, duvete vede. Ma u locu più impressiunanti hè u Museu di Storia Medica Gevher Nesibe. Si dice chì in Auropa à l'epica i malati mentali eranu brusgiati perchè eranu cunsiderati streghe o incantati. Ma in questu hospitalu in u centru di Kayseri, i malati mentali sò stati trattati cù acqua è musica. A cità in a culla di a civilizazione era assai avanti di i paesi sviluppati d'oghje... U più tristu ùn era micca pussutu visità u Castellu di Kayseri, era in risturazione. U centru di a cità hè animatu. Quandu caminate intornu à una piazza chì pare più grande di a piazza Taksim è vede articuli "internet gratuiti" intornu, site abbastanza sorpresu. Ma u più impurtante, i musei sò à tempu digitale è gratuiti.

Fighjate o fotografia

E bellezze naturali di Kayseri sò un altru. Aghju scupertu grandi destinazioni in particulare per i fotografi. Ch'ella sia fotografata o gode di u paisaghju facendu passeggiate in natura... Cascata Yahyalı Derebağ è i paesi intornu à ella, Aladağ è e so gonne, Sultan Marshes induve pudete fighjà i fenicotteri à u tramontu, u lavu Şeker chì offre a megliu vista di a muntagna Erciyes da luntanu, Yedigöller. furmata da a fusione di ghiacciu versu l'estate, micro shots Hacer Valley, u megliu postu per rinfriscà è truvà a pace, cascate di a squadra Kapuzbaşı, Palaz Plain intrecciata cù verde è u Lavu Tuzla in questu sò trà e destinazioni chì aghju citatu.