Una ricerca hè stata fatta in u Tunnel di u Trenu d'Alta Velocità nantu à a Riclamazione di u Machinista

Ricerca fatta in Tunnel di u Trenu d'Alta Velocità nantu à a Riclamazione di l'Ingegnere: Quandu u cunduttore di u trenu d'alta velocità in Dilovası hà dettu chì hà vistu una persona in u tunnel, a polizia hà fattu una ricerca. I viaghji, chì sò stati interrotti per un pocu tempu, tornanu à a nurmale quandu ùn si ncuntrau negatività.
Quandu u cunduttore di u trenu d'alta velocità in u Distrittu Dilovası di Kocaeli hà dettu chì hà vistu una persona in u tunelu, a polizia hà cercatu. I viaghji, chì sò stati interrotti per un pocu tempu per via di a ricerca fatta in u tunelu è u so circondu, sò tornati à a nurmale dopu chì ùn sò micca scontri avvenimenti avversi.
A MACHINA ERA AVVISATA
U cunduttore di u trenu d'alta velocità numero 91007, chì face a spidizioni Ankara-Pendik, hà infurmatu à l'autorità dicendu chì hà vistu una persona in u tunnel in Dilovası versu 19.00.
TUNNEL CERCHU, SERVIZI STUPATI
Mentre u trenu d'alta velocità cuntinueghja a so strada, e squadre di pulizzia chì sò ghjunte in u tunnel anu fattu una ricerca. Intantu, i treni sò stati fermati in Izmit è a ricerca era prevista per esse cumpletata.
PULIZIA OUTPUT
I servizii di u trenu sò tornati à a nurmale dopu chì a persona citata in u tunnel ùn hè micca scontru è ùn sò micca scontri avvenimenti avversi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*